"Öldürdüğün iki doktorun oğluna, yanındaki genç adama anlat."
—————————————————
Jisung duyduğu şeyle adeta beyninden vurulmuşa döndü.
"Ne saçmalıyorsun?" Dedi sert bir sesle Minho.
"Düşüncelerime bak. Ailenin nasıl öldüğünü gör."
Minho onun dediğini yaptığı anda şoka uğradı. Jisung bunu gerçekten yapmıştı. Ailesini öldürmüştü. Jisung'a donuk bir ifadeyle baktı. Jisung ise ona bakamıyordu. Titriyordu.
"Doğru mu bu?" Minho titreyen sesiyle sordu.
Jisung yavaşça ona döndü. Başı eğikti.
"B-ben isteyerek yapmadım."
Minho nefesini tuttu.
"Özür dilerim." Jisung kollarını çaresizce kendi bedenine sardı.
"Özür mü diliyorsun?" Minho kısa bir kahkaha attı. Hayretle karşısında ezilip büzülmüş çocuğa baktı.
"Ailemi öldürdün ve benden özür mü diliyorsun?"
Jisung dişlerini sıktı. Ağlamamalıydı. Buna hakkı yoktu.
"İsteyerek olmadı." Dedi kısık sesiyle.
"Hadi ama Minho. Ailen benim çalışanlarımdı ve beni çok severlerdi. Ailen bana ihanet ettiğini duysa senden utanırdı. Ailenin sevip saygı duyduğu bir adamın karşısında olup, onların katilinin yanında mı olacaksın?"
Minho Junsang'ı umursamadı. Gözlerini Jisung'dan ayırmıyordu.
"Buraya hiç gelmemeliydim." Diye fısıldadı Minho. Gözlerindeki yaşları elinin tersiyle sildi.
Jisung sonunda kafasını kaldırıp ona baktığında kalbi acıdı. Kendisinden bir kez daha nefret etti.
"Minho ben-"
Minho'ya doğru uzandı ama Minho onu itti.
"Sakın."
Jisung korkuyla ona baktı.
"Sakın bana dokunma."
Daha sonra arkasını dönüp yürümeye başladı.
"Minho nereye?" Jisung arkasından hızla ilerledi.
"Peşimden gelme."
"Minho beni bırakma." Diye yalvardı Jisung.
Minho onu dinlemeden hızlıca dışarı çıktı. Jisung peşinden koşup ondan özür diliyor ve yalvarıyordu. Yoldan geçen insanlar onlara tuhaf tuhaf baktığı sırada Jisung onun koluna yapıştı.
"Lütfen."
Minho onun yüzüne bile bakmadı. Onu hızlıca ittiğinde Jisung yere düştü.
"Bir daha sakın karşıma çıkma. Senden alacağım ilk ve son intikam bu." Daha sonra hızlıca uzaklaştı.
Jisung arkasından çılgınca ağlayıp bağırıyordu. Vücudu deli gibi titriyordu ve başına birkaç insan toplanmıştı. Daha sonra evden birkaç adam geldi ve onu kaldırıp eve soktu. Jisung ayakta duramadığı için bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet Lies |Minsung|
FantasyBazen gerçekler yalanlardan daha çok acıtır. Genç adam bunu çok iyi biliyordu. Gerçeğe sırtını döndü. İncinmekten öylesine korktu ki gerçeği bilmek için çabalamadı, sorgulamadı. İntikam istemedi. Öfkelenmedi. Sadece kaçmak istedi. Kaçıp her şeyi unu...