Jasper
We hebben net gegeten en zitten nu op de bank een of ander progamma te kijken.
Het was net wel even spannend want toen Jake en ik dus tegen elkaar aanlagen en die film keken, kwam Allison ineens binnen dus ik moest super snel omhoog vliegen en normaal zitten.
Flashback
Jake en ik zaten rustig tegen elkaar aan toen ineens de deur openging en Allison naar binnen kwam.
Ik ging echt super snel omhoog en weer normaal zitten en kreef het hrlemaal warm.
Met een vreemde blik keek ze me aan, maar negeerde het waarna ze naar de keuken liep en vertelde dat zij ging koken omdat mam moest overwerken.
Jake en ik gaven een oke geluidje en keken weer verder met de film
Einde flashback
Ik hoorde mijn telefoon afgaan en pakte hem er snel bij.
Jake: nu een goeie tijd? 19:03
U: ik denk het wel. Begin ik? 19:03
Jake: is goed 19:03
Ik nam diep adem en draaide me toen naar Allison.
'Uhm Al...' begon ik zenuwachtig en ik voelde hoe ik trilde.
Allison keek me raar en vragend aan en gebaarde dat ik door moest gaan.
Ik haalde opnieuw diep adem en begon
'Uhm weet je nog het verhaal van 2 jaar geleden op vakantie. Die jongen die ik was tegen gekomen?'
'Die jou toen had laten stikken en geen contact had opgenomen? Ja dat weet ik nog.' Zeo ze niet begrijpend.
'Uhm ik uhm. Ik mlet daar nog iets over vertellen.' Ik slikte evenen voelde hoe Jake zijn had gerustellend op mijn schouder legde.
Allison keek even vragend van hem naar mij en leek het toen een beetje door te hebben.
'Jake..' zei ze zacht en ik knikte.
Ze beet op haar lip.
'Ik nam geen contact meer omdat mijn telefoon kapot was en ik had zijn nummer niet. Ik heb geprobeerd hem online te vinden en later ook in Amsterdam, maar geen resultaat. Op school kwam ik jou tegen en je sprak me aan. Later bleek dat te zijn omdat je gewoon een kopie bent van Jasper.' Nam Jake het gesprek over.
Allison knikte langzaam en liet het even bezinken.
'Maar uhm wat nu dan?' Zei ze toen zacht.
'Nou het spijt me heel erg Al, maar ik maak het uit. Je verdient geen jongen die niet van je houd. Sorry.' Zei Jake spijtig.
Allison kreeg tranen in haar ogen en knikte langzaam.
Ze slikte even en zei toen: 'ik begrijp het. Ik ben blij dat jullie het vertelt hebben en ik ben nu alleen verdrietig omdat het gewoon uit is. Ik vind jullie wel leuk samen dus ik hoop dat het wat word.'
Ze glimlachte kleintjes, gaf ons een knuffel en veegde haar tranen weg.
'Depressieve boel hier.' Lachte ze toen en wij lachten met haar mee.
'Ik vind jullie wel leuk samen.' Zei ze na korte stilte en ik begon met blozen.
Ze lachte. 'Ahw kijk die rode wangetkes van jullie allebei.'
Ik keek naar Jake, die ook naar mij keek, en zag dat hij ook blooste.
We lachten opnieuw.
'Oké wat nu? Gaan we een film kijken?' Stelde Allison voor.
We knikten en gingen op de bank zitten.
Jake en ik zaten wat akward naast elkaar.
'Uhm ik weet niet hoor, maar jullie kunnen gewoon tegen elkaar aan gaan liggen.' Lachte Allison.
Ik lachte ook even ongemakkelijk en ging toen tegen Jake aan liggen.
Allison kwam bij mij liggen en zo keken we met z'n drieën een film.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ja ja, ze zijn eerlijk geweest en het is allemaal goed gekomen.
Ja een extra deel vandaag omdat jullie reacties echt mijn dag maken🥰💕
Tot bij het volgende hoofdstuk mensjess.
XMarlène
JE LEEST
The boy that stole my heart •Voltooid•
Romance2 verschillende vrienden groepen. Dezelfde vakantie bestemming. 2 verschillende jongens. Dezelfde sexualiteit. Stoer en verlegen. Badboy en nerd. Jacob(16) en Jasper (15) Wanneer de 2 jongens elkaar tegen het lijf lopen in Spanje slaat de vonk over...