Chapter forty-one

138 3 0
                                    

Zodra ik thuis kwam liet ik me uitgeput op de bank vallen.

Ik heb misschien heel lekker geslapen met Jake naast me vannacht, maar toch ben ik heel moe nu.

Ik wou net mijn ogen sluiten toen ik snelle voetstappen op de trap hoorde wat gevolgd werd door een harde klap en een schreeuw van Allison.

Ik stond vlug op en haastte me naar de gang waar ik Ally op de grond zag liggen.

'Ben je nou-?' Vroeg ik en ze gaf me meteen een "hou je bek" blik.

Ik stak mijn handen in de lucht uit overgave en hielp haar snel.

Ze knuffelde me plat en sleurde me toen mee naar de keuken waar pap en mam blijkbaar de hele tijd zaten.

'Vertel op!' Dwong ze meteen zodra we zaten en ik lachte even kort.

'Al doe eens rustig. Hij is net thuis.' Kwam mijn vader het voor me op en hij lachte eventjes naar me.

Ik gaf hem een dankbare glimlach en zuchtte eventjes.

'Het was gewoon geweldig. We gingen eerst een ijsje halen, ik heb hem verteld dat het goed zat tussen ons. Daarna besloten we om naar ons huisje te gaan en daar zijn we in slaap gevallen. Vanochtend hebben we de hele ochtend samen doorgebracht en we zijn net allebei naar ons eigen huis gegaan.'

Vertelde ik en ik voelde mezelf helemaal glimlachen.

'Ahw zo leuk. Hebben jullie nu ook weer een relatie?' Vroeg mama lief en ik knikte blij.

'Jep, sinds vanochtend weer.' Zei ik trots en mama gaf me snel een knuffel.

'Nou, aangezien het nu weer mijn schoonzoon is, wil ik hem graag ontmoeten. Vanavond?' Stelde pap voor en ik keek snel naar mam voor goedkeuring.

'Lijkt me gezellig, hij kan wel mee eten.' Zei ze toen en ik knikte enthousiast.

'Ik bel hem.' Riep ik en met die woorden rende ik snel de keuken uit om hem op te bellen.

'Met Jacob?'

'Hey babe. Pap heeft je uitgenodigd voor het avond eten om je te ontmoeten.' Zei ik zodra ik zijn stem hoorde.

'Oh uh isgoed. Hoelaat moet ik er zijn?' Zei hij toen.

'Gelukkig maar. Uhh half 6 is prima denk ik.' Zei ik na even ne gedacht te hebben en ik hoorde hem een goedkeurend geluidje maken.

'Top dan zie ik je om half 6.' Zei hij toen.

Ik zei ook nog gedacht en hing daarna op om met een grote glimlach het aan pap en mam te vertellen.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ja ja, eindelijk weer een nieuw hoofdstuk. Er kwam gewoon veel shit tussendoor. Ik weet dat dit een saai hoofdstuk was, maar ik heb m'n gedachtes er niet bij, veelste warm.

Ik wou jullie toch niet langer laten wachten, dus daarom maar een hoofdstukje.

Tot bij het volgende hoofdstuk.

XMarlène

The boy that stole my heart •Voltooid•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu