Chapter seventeen

410 13 4
                                    

*- Volgende dag -*

Jasper

Ik word wakker van mijn wekker en wil me omrollen, maar voel iets dat me tegen houdt.

Als ik naast me kijkt verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht wanneer ik zie dat Jake naast me ligt met zijn arm om me heen.

Flashback

De film is afgelopen.

'Nog een film?'

Jake en Allison knikken instemmend op mijn vraag waarna ik een andere film opzet.

Nadat ook deze film is afgelopen besloten we om maar te gaan slapen.

Het was rond 10 uur maar we waren alle die heel moe.

Net town we naar boven wouden lopen ging de deur open en kwam mam helemaal uitgeput thuis.

We besloten om nog even met haar te prsten over de situatie nu.

Nadat we gepraat hebben gingen we alsnog naar boven.

'Night sis.' Zei ik waarna ik een korte knuffel aan Allison gaf en met Jake naar mijn kamer vertrok.

Ik trok mijn shirt en broek uit en trok een voetbal broekje aan. Jake deed hetzelfde en samen ging we tanden poetsen.

Na het tanden poetsem liep ik weer naar mijn kamer en Jake volgde mij.

'Uhm Jas..' zei hij zacht en ik keek hem vragend aan.

'Uhm mag ik bij jou slapen?' Vroeg hij zenuwachtig waarna ik blozend knikte.

Langzaam gingen we in mijn bed liggen.

Ik voelde hoe zijn arm langzaam rond mijn middel ging en ik voelde mezelf warm worden.

'Is dit oke?' Vroeg hij onzeker en ik knikte.

Ik gong wat beter tegen hem aan liggen, fluisterde nog een snelle goodnight en viel toen in slaap.

Eind flashback

Ik glimlachte bij de herinnering en prikte even in de zij van Jake waarna hij lachend wakker werd.

'Morning.' Gaapte hij met zijn sexy ochtend stem en ik mompelde een goodmorning terug.

'Jake, ik haat het om te zeggen, maar we moeten naar school.' Zuchtte ik maar hij trok me dichter tegen zich aan en maakte snurk geluidjes.

Ik lachte even kort waarna ik me uit zijn armen wurmde.

'Jasssss.' Zeurde hij, maar hij schudde mijn hoofd.

'School.' Zei ik alleen waarna ik naar de badkamer liep.

Wel raar dit, voordat we het vertelden aan Al waren we heel ongemakkelijk enzo en nu ineens heel close. Niet dat het een probleem voor mij is hoor.

'JAKE ALS JE NU HIER KOMT DOUCHEN WE SAMEN.' Riep ik waarna ik een plog hoorde en snelle voetstappen naar de badkamer.

Ik schudde lachend mijn hoofd toen Jake de badkamer in gesneld kwam en me grijzend aan keek.

Ik deed mijn broek en boxer uit en zette de douche aan.

Jake volgde mijn voorbeeld en we gingen samen er onder staan.

•●•

Aangekleed en al zaten we 15 minuten later aan de ontbijt tafel.

Allison zat er ook al en keek ons steeds grijzend aan.

'Wat?' Vroeg ik haar verbaasd.

'Hebben jullie samen gedoucht?' Grijnsde ze en ik vo3lde mezelf warm worden.

Jake sloeg zijn arm om me heen en lachte even wat als antwoord bedoelt was.

Allison grinnikte en bleef me aan kijken met een pedoface.

Ik rolde mijn ogen en at mijn eten op waarna ik een linch klaar maakte en het in mijn tas deed.

Snel poetste ik samen met Jake onze tanden en daarna gingen we naar school.

Allison zat bij mij achterop en Jake had zijn eigen motor.

Zo reden we samen naar school.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ja ja, samen slapen en douchen.😏🥴

Even wat juice omdat iatemyshit dat graag wou.

Tot bij het volgende hoofdstuk mensjes (die btw heel geweldig is)

XMarlène

The boy that stole my heart •Voltooid•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu