Natuurlijk zonder zin, want zodra hij zich omdraaide en het voelde keek hij er met grote ogen naar en zonder iets te zeggen keek ik snel weg waarna ik slikte.
Pov Jasper
'Uhm Jas.' Fluisterde hij zacht waardoor ik met rode wangen hem aan keek.
'Ik uhm, hulp nodig?' Mijn ogen werden groot en ik keek meteen naar zijn gezicht. Hij was erg rood en had een klein glimlachje rond zijn lippen. Hij was serieus.
Ik slikte, werd voor mijn gevoel nog roder en knikte langzaam.
Hij werd ook rood en ik voelde zijn hand om mijn deel heen sluiten waarna hij langzaam begon te bewegen.
Ik sloot mijn ogen, kreunde goedkeurend en leunde tegen de muur.
Hij ging steeds iets sneller, waardoor mijn ademhaling ook sneller ging en mijn kreunen harder werden.
Ik voelde al mijn spieren aanspannen en niet veel later voelde ik me weer ontspannen waarna zijn naam mijn lippen verliet.
Hij liet een goedkeurend geluidje horen waarna hij met een grijns zijn handen waste onder de douche.
Terwijl ik op adem probeerde te komen ging hij achter me staan om me te knuffelen van achter.
'Was het goed?' Vroeg hij zacht en onzeker aan me waarop ik snel knikte.
'Perfect.' Fluisterde ik waarna ik me omdraaide, hem tegen de muur duwde en hem zoende.
•●•
Na nog wat geknuffel en gezoen stapten we onder de douche vandaan.
Ik droogde me af en trok mijn kleren aan waarna ik met wat gel mijn haar goed deed.
Ik zag dat Jacob ook al kleren aan had en samen liepen we naar beneden.
'Zouden ze ons gehoord hebben?' Fluisterde ik naar hem.
'Mij niet, jou misschien wel.' Zei hij met een grijns en een knip oog.
Ik bloosde en samen liepen we de woonkamer in.
'Jake, de buren kwamen hierheen en zeiden dat ze je wouden ontmoeten. Het enige wat ze weten is je naam.' Zei Ally meteen toen we binnenkwamen.
Jake begon hard te lachen terwijl ik zo rood als een tomaat werd en mijn gezicht snel in zijn nekholte drukte.
'ALLISON!' Riep mijn moeder meteen lachend en waarschuwend.
Ik trok terug en keek mijn moeder en zus aan met rode wangen.
Mijn moeder gaf me een knipoog terwijl Allison met wiebelende wenkbrauwen naar me zat te grijnzen.
Lachend schudde ik mijn hoofd waarna ik Jake mee trok naar de keuken.
'Dat was ongemakkelijk.' Lachte ik.
'Ik vond het wel grappig.' Zei Jake meteen met een lachje.
'Ja, jij wel.' Zei ik blozend.
Hij gaf me een knipoog waarna we samen ontbijt gingen maken.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sorry dat het zolang duurde guys. Ik had examens en moest leren etc dus ja, het duurde allemaal wat langer.Ik kan nu wel met trots zeggen dat ik geslaagd ben, dus dat is wel weer chill.
Aangezien ik nu vakanie heb, ga ik proberen om zo veel mogelijk voor jullie te schrijven.
Tot bij het volgende hoofdstuk
XMarlène
JE LEEST
The boy that stole my heart •Voltooid•
Romance2 verschillende vrienden groepen. Dezelfde vakantie bestemming. 2 verschillende jongens. Dezelfde sexualiteit. Stoer en verlegen. Badboy en nerd. Jacob(16) en Jasper (15) Wanneer de 2 jongens elkaar tegen het lijf lopen in Spanje slaat de vonk over...