Jasper
'Mijn baby.' Fluisterde ik toen ik hem zag liggen.
Ik liep snel naar hem toe, ging op zo'n stoel zitten en pakte zijn goede hand vast.
Zoals de dokter al zei zat er een pleister op zijn voorhoofd, hij had wat wondjes en wat hechtingen hier en daar en zijn pols zat in het gips.
Zodra ik zag dat het wit gips was, besloot ik de volgende dag een marker mee te nemen.
Ik keek naar mijn vriendje, die erg bleek zag en kuste hem op zijn voorhoofd.
Ineens kreeg ik een nog beter idee, waarna ik voorzichtig zijn hand los liet en naar de vrienden groep liep.
'Iemand een zwarte marker?' Vroeg ik grijnzend.
Verbaasd door mijn moodswing begon iedereen een beetje te zoeken en uiteindelijk toverde Sem een stift uit zijn zak.
'Yes thanks. Iedereen, volg mij.' Zei ik enthousiast toen ik de stift aanpakte.
Nog steeds in de war volgde iedereen, inclusief mam, me.
Zo voorzichtig als het maar kon pakte ik zijn gebroken pols en schreef ik er "Ily babe xJas❤" op.
Allison glimlachte, pakte de marker voorzichtig over en schreef "xAlly" op.
Vervolgens gaf ze de stift aan de volgende en iedereen zette hun bijnaam met een "x" op zijn gips.
Na een paar minuten was iedereen klaar, ook mama, en we keken er glimlachend naar.
'Ey bro, is het goed als wij weggaan? Als hij zo wakker is hebben jullie wat alleen tijd.' Vroeg Wesley.
Ik knikte, gaf iedereen een knuffel en bedankte hun voor hun steun.
Nadat iedereen, behalve Allison en mam, wegwaren ging ik zuchtend zitten.
Ik pakte Jake's goeie hand weer en gaf er een kus op.
'moeten we zijn ouders eigenlijk niet bellen?' Zei mam plotseling en ik knikte.
'Helemaal vergeten, ik bel even via zijn telefoon.' Antwoorde ik en ik pakte zijn telefoon.
Ik klikte zijn contacten aan en zocht even.
Ik scrolde door de verschillende contacten en zag "Daddy❤😉" staan. Even wou ik het contact aanklikken, tot ik zag dat mijn nummer er bijstond.
Ik begon te lachen en blozen tegelijk en liet het aan mam en Al zien die ook meteen lachten. Gekke boy heb ik.
Ik scrolde verder en na een tijdje zag ik "Pa😎💙" staan.
Ik klikte het nummer aan en wachtte tot er opgenomen werd.
J=Jasper//M=Mark(vader Jacob)
M: Jo Jake, kom je al bijna thuis of blijf je bij je vriend slapen?
Ik glimlachte even snel bij het feit dat zijn vader vriend zei, wat liet merken dat hij het wist.
Snel herpakte ik mezelf en antwoorde ik.
J: Uh, dit is niet Jacob, maar zijn vriend, Jasper
M: Oh hallo jongen, ik ben Mark, zijn vader. Is er iets met Jacob?
Ik hoorde wat bezorgdheid in zijn stem.
J: Soort van, Jake is tijdens het skate boarden aangereden en ligt nu in het ziekenhuis. Hij ligt niet in coma ofzo, wordt een paar dagen hier gehouden en slaapt nu
M: Hij is oké dus? Wat zijn z'n wonden?
J: ja hij is oké. Hij heeft een hoofdwond, gebroken pols en een hersenschudding. Verder nog wat wondjes, hechtingen en schaafwonden. Alles is behandeld en zoals ik al zei, hij slaapt nu
M: Oké gelukkig. Mijn vrouw en ik komen er aan ja?
J: Is goed, tot zo
M: tot zo jongen, en bedankt dat je gebeld had
J: tuurlijk, geen probleem
En met die woorden hing ik op.
'Zijn ouders komen eraan.' Zei ik waarna mama en Allison knikten en ik me weer focuste op Jake.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
First time dat Jasper Jake zijn ouders gaat ontmoetenn.Hoe gaat dit aflopen? Tja, dat lees je in het volgende hoofdstukkkkk.
XMarlène
JE LEEST
The boy that stole my heart •Voltooid•
Romance2 verschillende vrienden groepen. Dezelfde vakantie bestemming. 2 verschillende jongens. Dezelfde sexualiteit. Stoer en verlegen. Badboy en nerd. Jacob(16) en Jasper (15) Wanneer de 2 jongens elkaar tegen het lijf lopen in Spanje slaat de vonk over...