Jasper
Ik werd langzaam wakker van de zon die op mijn gezicht scheen en opende mijn ogen.
Ik knipperde even snel vanwege het felle licht. Nadat ik er aan gewend was, pakte ik mijn telefoon en zag ik dat het al half 2 was, wat betekende dat Allison al weg was met haar date.
Ik stapte uit bed en trok een joggingbroek aan en een simpel zwart shirt.
Ik liep even snel mijn badkamer in en deed mijn haar goed terwijl ik naar de foto keek.
Ik zuchtte even. Als ik elke dag naar zijn foto blijf kijken kom ik er nooit overheen.
Ik zuchtte opnieuw voor ik de foto van mijn spiegel haalde. Ik liep ermee naar mijn kamer, haalde diep adem en verscheurde hem waarna ik hem in de prullenbak gooide.
Een goed gevoel ging door me heen.
Ik moest hem vergeten. Hij woont in Groningen en ik woon in Amsterdam. Dat ligt veel te ver weg van elkaar.
Ik zuchtte weer en liep langzaam de trap af richtinf de keuken.
Aangekomen in de keuken zag ik een briefje liggen.
Hey Jas!
Al is met haar date weg en ik moest ineens werken. Ben er om 5pm weer.
Xx mam
Home alone dus.
Ik gooide het briefj weg en maakte een ontbijt voor mezelf klaar.
Ik pakte mijn telefoon en ging even in de gay groep op whatsapp kijken. Na een tijdje werd ik gebeld door Wesley.
W: joo!!
J: hey wat is er??
W: Sem en ik gingen afspreken vandaag en we besloten om te gaan zwemmen. Jesse en Emma zijn onderweg en Liz zou ook komen. Kunnen jij en Ally ook?
J: ik wel, Allison heeft een date. Spreken we af bij het zwembad?
W: Oh oke is goed. Ja we spreken af bij het zwembad, is half 3 goed?
J: top! Zie je zo
W: jo bye
J: bye
Ik hing op en rende naar boven, ik kleedde me snel om in een zwarte broek en een wijd wit shirt. Ik deed een gouden ketting om en mn zwarte beani op.
Ik pakte snel mijn paarse zwembroek en een bad handdoek en ik liep naar buiten.
Ik stapte op mijn motor en reed naar het zwembad aangezien het 10 voor half 3 was
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Oké, niet zo'n lang deeltje, maar dit heb ik in de avond geschreven dus ben moe. Wou toch nog even een deeltje schrijven voor ik ging slapen.
XMarlène
JE LEEST
The boy that stole my heart •Voltooid•
Romance2 verschillende vrienden groepen. Dezelfde vakantie bestemming. 2 verschillende jongens. Dezelfde sexualiteit. Stoer en verlegen. Badboy en nerd. Jacob(16) en Jasper (15) Wanneer de 2 jongens elkaar tegen het lijf lopen in Spanje slaat de vonk over...