Jasper
Nog 5 minuten en de laatste les was ook al voorbij.
Jacob had mij nog een appje gestuurd dat we met zijn motor gingen dus ik heb geregeld met Allison dat zij met mijn motor naar huis ging.
Ik haar na twee uur niet gezien, dus waarschijnlijk dat zij ook al om 2 uur vrij was.
De bel ging en ik stond snel op en liep snel het klas lokaal uit.
Ik kwan Jesse nog even tegen en vertelde hem dat ik met Jake ging chillen. (Hij wist net als de andere jongens het verhaal al)
Het enige antwoord wat ik kreeg was een pedoface en toen liep hij weg.
Hoofdschuddend lachte ik even waarna ik mijn helm uit mijn kluis pakte en naar buiten liep.
Zoals afgesproken stond Jake al te wachten met zijn motor en zodra ik goed zat reed hij weg.
Ergens aan de kant van de weg stopte hij ineens en gaf hij mij een sticker.
'Wat moet ik hiermee?' Vroeg ik verbaasd.
'Op je helm plakken. Het is nogsteeds een verrassing.
Raar keek ik hem aan maar ik deed het toch en hield hem goed vast waarms hij weer door reed.
•●•
Langzaam kwam de motor tot stilstand, maar door de sticker kon ik nogsteeds niet zien waar we nou waren.
Jake stapte af en hielp mij ook en begeleide me ergens heen.
Ik hoorde ineens de zee en wist meteen dat we op het strand waren.
Een glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik met behulp van Jake ergens heen liep.
'Soe je helm maar af.' Hoorde ik Jake na 2 minuten zeggen.
Ik deed meteen wat hij zei en knipperde even door het licht.
Toen ik weer goed zag, had ik door dat we niet gingem chillen, maar dat sit gewoon een date was.
Mijn mond viel open en ik was sprakeloos van hoe romantisch dit was.
Er stond een tent op een picknick kleed. De tent was versierd met lampjes en in de temt lagen kussens, dekens, een laptop en een picknick mand.
'Vind je het wat?' Hoorde ik Jake onzeker vragen.
Als antwoord draaide ik me naar hem om en knuffelde ik hem strak.
'I love it.' Fluisterde ik waarna ik snel tegen de kussentjes ging liggen.
Jake kwam er bij en sloeg de deken om ons heen.
Hij zette de laptop aan.
'Welke film?' Vroeg hij en samen keken we bij alle films.
Na een paar seconden kozen we een romantische film uit en gingen we goed liggen.
Jake pakte de mand op schoot en liet me er in kijken.
Er zaten brownies, kipnuggets, pizzabroodjes, blikjes energy en blikjes cola in.
Ik pakte een brownie en at hem langzaam op en pakte daarna nog een blikje energy.
Jake had alleen nog even een blikje cola.
Toen de film afgelopen was en we nog een andere film hadden gekeken was het al wat schemerig buiten.
Jake stond op en liep de tent uit waarna hij zich omdraaide naar mij en zijn hand uit stak.
Ik pakte zijn hand aan en hij trok me uit de temt waarna we hand in hand over het strand liepen.
De zon ging al wat onder, dus er was een mooie weerspiegeling op het water.
Ineens stond Jake stil en aangezien we handen vast hadden stond ik automatisch ook stil.
Vragend keek ik hem aan en ik zag meteen dat hij nerveus was.
'Uhm ja.' Zei hij nerveus.
Ik glimlachte geruststellend en kneep even zacht in zijn hand.
'Nou ja we kennen elkaar dus al zo lang en naja, ik weet niet of jij vond dat het uit was of niet en eerlijk gezegd dacjt ik het wel omdat ik niet verwacht had je ooit terug te zien, maar kijk waar we nu staan.' Hij lachte even en ik deed mee.
'Nou in ieder geval, als je het niet meer zo zag hoop ik dat dat nu weer veranderd...' zei hij en ik begreep waar dit op uit ging.
Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen hij de volgende woorden uitsprak:
'Dus daarom vraag ik je hier en nu, wil je mijn vriendje weer zijn?'
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
JXHSHSBDHRHEBF OMG ZE ZIJN OP DATE GEGAAN.IK WIL OOK ZO'N DATE
MAAR OKE, wat zou Jasper antwoorden?
Jaaa dat lees je dus in het volgende hoofdstuk.
XMarlène
JE LEEST
The boy that stole my heart •Voltooid•
Romance2 verschillende vrienden groepen. Dezelfde vakantie bestemming. 2 verschillende jongens. Dezelfde sexualiteit. Stoer en verlegen. Badboy en nerd. Jacob(16) en Jasper (15) Wanneer de 2 jongens elkaar tegen het lijf lopen in Spanje slaat de vonk over...