Chapter twenty-three

321 7 1
                                    

Jasper

Het was half 12 wat betekende dat we moesten gaan.

Ik ruimde de consollers op terwijl Jake de playstation uitdeed. Allison was al naar boven gegaan.

Zodra ik klaar was met opruimen voelde ik twee handen op mijn heupen die me omdraaide.

Voor ik het wist zaten Jake zijn lippen op de mijne en ik zoende zonder enige aarzeling terug terwijl ik mijn handen in zijn haar plaatste.

Hij glimlachte tegen mijn lippen aan en opende toen zijn mond een beetje, wat voor mij een teken was om hetzelfde te doen.

Zodra mijn mond geopend was kwam zijn tong de mijne tegemoed en ze botsten en draaide rustig om elkaar heen.

Ik voelde van alles in mijn maag en ik glimlachte onbewust wat hem mij meer tegen zich aan liet trekken.

Na een tijdje trok ik terug, nog wat nahijgend van het ademgebrek, en ik keek hem in zijn glinsterende ogen aan.

'Dat was...' begon hij en ik maakte zijn zin af.

'Perfect.'

Hij knikte.

'JONGENS KOMEN JULLIE NOU?' Hoorde we toen Ally schreeuwen.

We begonnen zacht te lachen, waarna Jake onze vingers verstrengelde en me mee naar boven trok.

Eenmaal boven pakten we onze skate boards en reden we rustig naar het skate park toe.

•●•

We reden langzaam het skate park in en zagen dat de rest, behalve Sem ofcourse, er al was.

Ik zwaaide naar ze waarma ik mijn bord liet uitrollen, er af stapte en hem omhoog trapte zodat ik hem makkelijk kon vangen.

Ik gaf de jongens een bro hug en de meiden een gewone knuffel.

Allison gaf iedereen een knuffel en daarna keek iedereen naar Jake.

'Uhm ja, jongens jullie weten al een beetje wie dit is. Meiden, dit is Jake.' Zei ik, maar ik kon de rest niet goed over mijn lippen krijgen.

Ik snapte niet wat het probleem was, ze wisten allemaal dat ik gay was dus waarom kon ik het niet zeggen?

Jacob zijn vingers verstrengelden zich met de mijne waarma hij het voor me afmaakte.

'Ik ben Jacob, Jas zn vriend.'

'OMG.' Gilden Emma en Iz meteen waarna ze me aanvlogen. De jongens grijnsden alleen naar me en Jesse stak zijn duin op.

Ik glimlachte wat blozend en knuffelde Em en Liz terug.

Jake kreeg ook een knuffel van de meiden waarna het even stil werd.

'Duss.. het is nu 8 over 12. Over een klein half uurtje is Sem hier. Gaan we alvast skate boarden?' Stelde Wesley voor.

Iedereen knikte en we begonnen wat te skate boarden en trucs te doen.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Kort deel, I know, maar ik wou hier even stoppen.

Bereid je alvast voor op het volgende hoofdstuk.

Ik wou wat drama brengen

Oke tot bij het volgende hoofdstuk guyss

XMarlène

The boy that stole my heart •Voltooid•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu