Chapter forty-four

87 0 0
                                    

Jasper

Het was weekend en dat betekende lekker uitslapen voor mij.

Althans, dat hoopte ik, maar helaas werd ik al vroeg wakker van de deurbel die ging.

Ik zuchtte even en draaide me om in bed, iemand anders gaat wel open doen.

Ik kreunde even kort toen ik de deurbel opnieuw hoorde gaan, wat betekende dat niemand in dit huis van plas van hem te openen en opende mijn ogen.

Ik rekte me even kort uit en sloeg toen de warme deken van me af om vervolgens mijn benen over de rand van het bed te zwaaien en mijn voeten op de nog koude vloer te zetten.

Ik rilde even kort en gaapte, waarna ik me opnieuw uitrekte en op stond.

Nog half slapend liep ik naar beneden, zonder echt door te hebben dat ik hier gewoon in mijn boxers liep. Ik had het pas door toen ik de deur opende en Jacob zag staan die meteen met open mond naar mijn lichaam stond te kijken.

Mijn ogen openden wijd en ik griste snel een jas van de kapstok af die ik aan trok.

'Uh ja kom binnen. Ik kleed me even snel op.' Stamelde ik en ik rende snel naar boven.

Eenmaal in mijn kamer keek ik een beetje gestrest in mijn kleding kast, waardoor ik niet had dat Jake me gevolgd was en nu achter me stond.

Hij sloeg kalmerend zijn armen om me heen.

'Calm down babe. Neem je tijd, ga maar even douchen als je dat wil, ik wacht wel even. Goeiemorgen trouwens.' Hij drukte een kus op mijn wang en ik draaide me snel om in zijn armen om hem een kus op zijn mond terug te geven.

'Goeiemorgen en is goed. Vermaak je je wel?' Vroeg ik en ik draaide me weer om naar mijn kast waarin ik nu rustig een outfit kon uitzoeken.

'Wel als ik mee ga.' Zei hij en ik voelde iets zachts tegen me aan komen.

Met mijn kleding in mijn handen draaide ik me verbaasd om, maar ik liet alles al snel vallen toen ik erachter kwam dat het zijn shirt was die tegen me aan kwam.

Hij pakte me bij mijn heupen vast en trok me naar zich toe waarna hij me zoende en ik twijfelde niet om hem meteen terug te kussen.

Al zoenend strompelden we mijn badkamer in en ik trok me hijgend terug om de douche aan te zetten en me uit te kleden, niet dat ik nog veel kleding aan had, maar je snapt me wel.

Nadat ook hij geen kleding meer aan had, stapten we samen onder de douche.

Na ons leuke douche momentje stapten we er weer onder weg en ik legde wat handdoeken op de grond om het water ballet op te ruimen.

Grijnzend keek hij hoe ik dit deed ik gaf hem een zachte duw tegen zijn schouder.

'Kijk niet zo, dit is jouw schuld.' Lachte ik en hij haalde lachend zijn schouder op voor hij zich weer aan begon te kleden.

Ik daarentegen liep naakt mijn slaapkamer weer in en pakte de kleren die ik eerder had gepakt van de grond om ze aan te doen.

Toen besefte ik me ineens dat ik helemaal niet wist waarom hij hier eigenlijk was.

'Hey babe, niet dat ik het erg vindt, maar waarom ben je hier eigenlijk?' Vragend keek ik hem aan en ik zag hem een 'o ja' momentje hebben.

Hij grabbelde even in zijn zak en ongeduldig wachtte ik, tot hij 2 kaartjes tevoorschijn toverde.

'Wij, mijn liefste Jasper, gaan vandaag op date naar de dierentuin.' Zei hij met een glimlach toen hij de entree kaartjes omdraaide.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Uhmm jaa. Ik wou gewoon even een beetje juice in het verhaal gooien, dus ja waarom niet.

Het volgende deel word trouwens best random, grappig, leuk, maar ook wel sad tegelijkertijd.

Ik heb leuk nieuws trouwens. Ik heb eindelijk weer een boost van inspiratie gekregen en het boek is nu officieel af! Ik heb wel de keuze gemaakt om niet alles meteen online te gooien, maar wel elke dag nu een hoofdstuk, tot alles online staan

Dus tot morgen, bij het volgende hoofdstuk!


XMarlène

The boy that stole my heart •Voltooid•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu