Після того як завдання під номером 10 (пізніше 3) було примусово закінчене об'єднаними діями гравців і раптовою появою невідомого, гравців було перенесено на їх початкову локацію. При телепортації поранення, нанесені маною, були вилікувані, але порваний одяг та кров не зникли.
Як не зникла з думок гравців і картина кінця Середовища номер 5.
-Жахливо вийшло. - Тео прокинувся у вечірньому Цюріху, навпроти міцно зачиненого і закритого шторами вікна.
-Яка ж плачевна ситуація. - Моніка усміхнулася, легенько копнувши пусту пляшку з-під текіли, яка покотилася далі підлогою однієї захаращеної кухні на околицях Ліона.
Десь посеред Сеула в одній з гримерних з'явився Мін Джун.
-Треба летіти до нуни...
Мін Сойон же не могла розплющити очей, з яких все текли сльози, падаючи на постіль її ліжка десь у цегляному будиночку в Монреалі.
Лілія та Алекс знову опинилися на місці, з якого стартували, і тільки тоді змогли нарешті зітхнути, важкими поглядами буравлячи одне одного.
-Голова болить... - Почав Алекс.
-Угу.
-Чаю?
-Кави. І я пригощаю. - Важко мовила Лілія, несвідомо торкаючись руки у місці, де її блузку розрізали ножем. - Я ж обіцяла.
А тим часом на одному з оглядових майданчиків, що виходили на Цюріхське озеро, стояла дівчина. Низенька, пухкенька дівчина з каре розглядала не вечірні води. Вона не могла відірвати погляду від стрічки новин, яка лилася з телефону в її руках.
Вони вибрали ігнорувати. Світ обрав забути про знищені завдяки 'Грі' міста та померлих людей. Просто тому, що налякалися?
Агата зняла окуляри і важко потерла чоло.
-Треба перевірити стан Тео.
***
З того часу минув тиждень. Аномально тихий тиждень впродовж якого не відбувалося абсолютно нічого. Гравці ніби зникли. Хоч кожен і намагався таємно розвивати свої сили, але не те щоб це було дуже ефективно. Ті, хто закривав портали, несвідомо робили дії, притаманні заклинанням вищого рівня складності, про існування яких навіть не знали. Це дозволило їм відкрити набагато більше інформації про магію, яка знаходилася в окремій вкладці інтерфейсу 'Гри'. Але знову використати їх було неможливо.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра
FantasyДвоє головних героїв далеко не прості, адже вони є геніями свого часу. А ще вони просто ненавидять одне одного. Та одного разу дивна "Гра" змінює їхні життя, змушуючи робити все більш неможливі речі, стикатися з такими ж геніальними суперниками, як...