День, коли Гра почалась
Китайська Народна Республіка.
Шанхай.Десять хвилин після опівночі.
Червоні пелюстки мертвої троянди легко опали на холодний чорний мармур.
-Ви були таким романтиком. - Оксамитовий голос з нотками іронії зазвучав у великому напівпустому залі.
Темрява.
Тиша.
Жалісний стогін.
І запах крові.
-Тсс. - Незнайомець поглянув у вічі своїй жертві.
Чоловік середнього віку безпомічно лежав у калюжі власної крові. Сили вже майже покинули його, і навіть крик болю був чимось неможливим зараз.
Але хто ж хотів помирати? Хто б здався перед смертю, не розуміючи навіть її причини? Коли щасливе життя обривається так різко і безповоротньо, повірити у близький кінець стає ще важче. А захистити тих, кого цінуєш понад усе, - стає єдиним інстинктом у конаючому тілі.
Кров.
-Не варто. - Вбивця провів спроби чоловіка підвестися сумним поглядом.
Жертва розумів тільки те, що сама Смерть зараз ближче, ніж ніколи. Дихає поруч з його вухом, радісно рахуючи його останні секунди.
Незнайомець розсміявся і перевів погляд до іншого кутка апартаментів.
-Я щиро прошу вибачення за те, що перервав ваше миле побачення. Справді. У мене не було вибору.
За барною стійкою ховалась жінка. Її тоненьке тіло скрутилося, марно намагаючись приховати її присутність тут. Її чорне волосся було зібрано у акуратний хвіст, а вишуканий діловий костюм був явно дорогим.
-Не варто так тремтіти, леді. - М'яко посміхнувся незнайомець. - Ці беззвучні ридання нічим не зарадять ні вам, ні вашому чоловіку. Просто змиріться вже з долею.
Жінка налякано прикривала рота рукою, а з очей її безперестанку лилися сльози. Її коліна тремтіли.
-Хто... Хто ти?
-Це зовсім не важливо. Зараз у цьому світі відбуваються речі набагато цікавіші, ніж я. Зараз весь цей світ змінюється, трансформується...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра
FantasyДвоє головних героїв далеко не прості, адже вони є геніями свого часу. А ще вони просто ненавидять одне одного. Та одного разу дивна "Гра" змінює їхні життя, змушуючи робити все більш неможливі речі, стикатися з такими ж геніальними суперниками, як...