______________________
Вода
Вогонь
Земля
[Вітер]
Лід
Лава
Блискавка
Дерево
Світло
Темрява
Метал
Кров
_____________
[Вітер]
↓
↓
↓
Список заклинань рівня №1:Швидкісне переміщення
Повітряна стріла
Повітряний щит
Хм... Система наголосила, що оптимальним заклинанням для нього буде швидкісне переміщення.
"Та що це взагалі за назва така? Хто її придумав? Судячи з опису, воно більше схоже на... на... Так. Добре. Визнаю. Я теж не можу придумати нічого кращого. Але воно взагалі не нагадує швидкісне переміщення, ні краплини. Що за слово "швидкісне"? Я впевнений, що не зміг підібрати кращого відповідника тільки через те, що мова - не моя спеціальність. Треба сказати Лілії. Цікаво, а заклинання можна перейменувати?"
Алекс займав свою голову непотрібними речами, одночасно аналізуючи поставлену перед ним проблему.
Повітряний щит і повітряна стріла відпадають. Зараз від них жодної користі немає, плюс ці заклинання створені для битви, а, оскільки спеціалізацією Алекса є бій на кинджалах, то вони для нього стають непотребом.
Алекс все ще не розумів яким таким чином його спеціалізацією можуть бути кинджали, які він бачив тільки у іграх, але тим не менш...
-Так, подивімось...
Алекс нахмурився. Чому в розділі 'Інформація про магію' цієї самої інформації майже немає? Це дивно. І як же почати практику? Від чого залежить магія? Що це взагалі таке? І чому вона виступає проти звичних людям законів фізики?
У того, хто все життя займався точними науками, існування такого поняття як магія може викликати зневіру або у власних здібностях, або у науці в цілому. Алекс не хотів обирати жоден з варіантів, тому вирішив вивчити магію краще.
Але дещо стало в нього на заваді.
-Алло? - Здивовано привітався хлопець, відповідаючи на несподіваний дзвінок.
-Алексе, це Лілія. Де ти практикуєшся?
-В моїй таємній лабораторії. - Здивовано відповів хлопець.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Гра
FantasíaДвоє головних героїв далеко не прості, адже вони є геніями свого часу. А ще вони просто ненавидять одне одного. Та одного разу дивна "Гра" змінює їхні життя, змушуючи робити все більш неможливі речі, стикатися з такими ж геніальними суперниками, як...