Tákže, toto je povídka na přání pro blueDiaMoon <3
Upřímně můžu říct, že tohle pro mě byla snad zatím ta největší výzva :D Spojit tyhle dva nějak dohromady, aby to mělo hlavu a patu pro mě bylo na začátku absolutně nereálné a několikrát jsem povídku přepisovala, než jsem zcela změnila celý děj a začala znovu od nuly :D AkaNoMajo ví, jak moc jsem u toho trpěla :D
Takže doufám, že se ti bude aspoň trochu líbit a i vy moji ostatní milovaní čtenáři si užijete tuto kratší povídku na přání s opravdu netradičním párem ^-^
Vycházení bude každou středu :)
,,A já ti říkám, že na to prostě nemáš, Naruto," ušklíbnul se hnědovlasý mladík a kopnul do sebe panáka, stojícího na kulatém stolku, ,,copak nevidíš, jak se nosí po škole s nosánkem nahoru? A o nikoho, kdo nemá zazobaný rodiče, nejezdí v BMW, Audi nebo Mercedesu, nemává kolem sebe nabušenou peněženkou a nenosí to nejdražší kvalitní oblečení, nejeví zájem? A... Nechci bejt hnusnej kámo, ale ty nic z toho nemáš."
Krátkovlasý blonďák si pohoršeně odfrknul a zahrabal prsty v mističce s oříšky, aby si jich pár vyndal.
,,Nemáš ani zazobaný rodiče, ani si nedědil miliony, jezdíš v autě, u kterýho se každý dva roky třeseš, aby ti vůbec prošlo technickou, tvoje peněženka poznala víc dní prázdnoty, než plnosti a co se týče tvýho šatníku... Nemáš ani jednu zkurvenou věc, která by stála víc, jak dva tisíce," pokračoval hnědovlasý kamarád dál a drze si přivlastnil dalšího panáka.
Naruto spokojeně dochroupal několik slaných arašídů, než si podložil bradu rukou a zadíval se pomněnkovýma očima na svého kamaráda, který seděl naproti němu. Druhou rukou si přisunul blíž půllitr se zbytkem piva.
,,Tak za prvý, můj milej Kibo, nemůžu za to, že mi rodiče umřeli a nebyli to miliardáři, každej se nenarodí do zazobaný rodiny. Za druhý, moc dobře víš, že už nějakej pátek šetřím na lepší auto, za třetí moje peněženka zeje většinou prázdnotou proto, že skoro všechny peníze mám uložený na kartě a za čtvrtý, značkový hadry nejsou všechno, i v neznačkovým krámě seženeš pěkný a občas i kvalitní kousky."
,,Prostě na něj nemáš, přiznej si to a nech to bejt," mávnul nad tím Kiba rukou.
,,O čem je řeč?" přimotal se k jejich stolku Neji, který přinesl další pití, ,,Přišel jsem o něco důležitýho?"
Kiba s úšklebkem protočil očima a natáhnul se pro nové a čerstvé pití. Jeho malý zbyteček piva už byl poněkud vyčpělý a nehodlal ho v tomhle stavu dopíjet.
,,Ále, Naruto se tu dušuje, jak přetáhne toho blonďáka, co chodí na naší školu."
,,Máš na mysli Deidaru?" pozdvihl Neji obočí a posadil se vedle Uzumakiho.
,,Jo, přesně toho."
,,Tak na něj nemáš kámo!" rozesmál se Neji a poplácal blondýnka soucitně po zádech.
Ten po něm seknul pohledem.
,,A ty máš jako jaký vysvětlení k tomu, že bych na něj neměl?"
,,Peníze, peníze, peníze," zašveholil dlouhovlásek.
,,Co s těma prachama všichni máte?! Peníze nejsou všechno!" vyprsknul pohoršeně blonďák a těkal pohledem z jednoho hnědovláska na druhého.
,,To sice ne, ale on je zrovna vyžaduje," zasmál se Kiba, ,,copak sis nikdy nevšimnul, s jakejma lidma se tahal? Jaký asi ty lidi měli postavení, když pro něj jednou jeden přišel v Porsche a další v nejnovějším bavoráku? Hm?"
ČTEŠ
Výzva [DeiNaru - Na přání] ✓
Hayran KurguV životě každého z nás se vyskytují výzvy různého druhu. Ať už nám osud vhodí do našeho života výzvu k překonání překážky, nebo nás vyzvou sami naši opilý přátelé k tomu, abychom něco splnili a něco dokázali jak jim, tak sami sobě. Jak se s výzvou...