Si cand te gandesti ca ai avut tot..dragoste..fericire..persoana iubita langa tine..iar acum esti pe.punctul de a pierde tot. Absolut tot.. Dupa ce am fost anuntat ca iubirea mea s.a sinucis, am luat.o la fuga spre vila. Nu imi pasa de nici un orgoliu, de nici o alianta.. nu imi pasa nici macar ca misiunea ei era sa ma omoare..imi pasa numai de ea. Nu vreau sa imi pierd singura fiinta pe care sunt in stare sa o iubesc cu toata inima.
Imaginea lui Hope asasina platita imi bantuie mintea. Nu imi inchipui cum o copila asa ca ea omoara cei maibde temut mafioti. In dosarul eibprezentat de tatal meu, am marcat numeroase crime, furturi.de diamante, spionaj si curse ilegale. Cat am putut subestima o persoana?! Gandul cc ea este la fel ca mine imi face sufletul sa planga. Dar aceste lacrimi sunt partial umbrite de o mica admiratie pt taria si puterea ei de caracter.
- Hope nu e decat o.curva. O mafioata nenorocita!!! tata ma intrerupe din gandurile mele..
Ma opresc din alergatul meu besmetic pentru a ajunge la vila, incercand sa nu ma las acaparat de furia uriasa care imi creste in vene. NIMENI nu are dreptul sa imi insulte sugletul pereche. Nici macar tatal meu!
- Poti.sa te considei.exilat de pe acum!!!
Urlu prin legatura minatala spre tatal meu,exilandu-l. Chiar dac e fiinta care m.a crescut, nu are nici un drept asupra copilei.mele.
Ajuns in sfarsit la vila.dau buzna inauntru. Cand Yohan ma zareste, ma trage intr.o imbratisare frateasca si ma bate pe umar. Ma conduce spre delartamentul de urgente unde doctorii incearc sa ij salveze veata pretioasei mele.iubite.
Dupa mai bine de o ora de agonie in care am spart ai distrus cam tot.din camera de asteptare, un doctor imi face semn sa ma apropii. Imi strrg lacrimile si.ma.ridic instant de pe.jos.
-Spuneti-mi ca e bine!! Va rog!!
Practic imploram doctorul pentru a.mu garanta viata copilei.mele.
- Alpha.. am facut toate eforturile sa o salvam.. acum se afla in coma profunda. Doar un miracol o mai.poate salva.
Cand am auzit asta am cazut in genunchi.,incepand sa plang. Chiar.nu imi pasa cine naiba ma vede acum, dar nu mai rezist. Sunt pe cale sa imi pierd singura persoana care m.a iubit neconditionat doar pentru faptul ca nu pot trece cu vederea moartea a 200 de oameni. Stiu ca facut multe, dar sincer nu imi pasa. Nu ma intereseaza! Tot ce vreau e sa se faca bine.
-Pot sa o vad?!
Vocea mea e tremuranda si atat de slaba in intensitate.
-Sigur! Dar inainte de asta trebuie sa va dau ceva...
Il vad cum scoate din buzunar o foaie alba, cu un scris caligrafic asternut pe ea.
- A fost gasita in mana Lunei. Cred ca va apartine.
Imi inmaneaza scrisoarea apoi ma lasa.sa intru in salon.
Realitatea ma.loveste atunci cand vad trupul micut si firav a lui Hope intins pe.un pat de spital. Culoarea pielii ei e mult mai.palida iar bandajul insangerat din jurul inimii imi face picioarele gelatina. Nu am puterea necesara sa privesc la trupul aproape lipsit de viata al iubitei mele. Imi trag un scaun langa patul ei si ma asez cat mai aproape de ea. Este atat de rece si palida. Obrajii ei care mereu erau rosii, acum sunt palizi si.umbriti de genele ei lungi. Faptura asta mi.a aratat ce inseamna sa iubesti cu adevarat si nu am de gand sa o las sa plece de langa mine. Imi unesc.usor buzele cu cele reci ale ei. Imi recapat locul pe scaun si privesc indelung la scrisoarea scrisa de ea.
" Iubitule...te implor sa ma ierti. Cand voi parasi aceasta lume,vreau ca tu, singurul pe care l.am iubit vreodata, sa imi eliberezi sufletul. Merit sa ard in flacarile iadului pentru ce ti.am facut. Nu exista pedeapsa pentru ca te am tradat in acest mod,asa ca am hotarat sa iau decizia finala. Decat sa mor.in fiecare zi fara tine, mai bine mor acum.
Te.am iubit si o sa te iubesc mereu. Prima oara cand m.ai atins, am stiut ca planul meu nu va funtiona. Daca mi.ai fi acordat astazi cateva minute sa iti explic ca am anulat toate actiunile.mafiei asupra haitei tale...Dar e mai.bine asa. Meriti pe cineva mai.bun,care sa fie asa cum iti doresti.
O sa imi lipsesti atat de mult. O sa imi lipseasca sarutarile tale lungi care ma ametesc.. o sa imi lipseasca cuvintele care mi le sopteai mie si doar mie.. Dar pana la.urma am gresit si asta merit..merit sa mor incet si dureros privindu.te de pe cealalta lume, cand o sa ij spui altcuiva soapte de dragoste. Cand o sa iubesti alta femeie.
Vreau sa stij ca ai fost singurul barbat care m.a facut sa simt iubirea..singurul care m.a alintat in noapte cu sarutari fierbinti... am fost si voi fi a ta mereu
Cu dragoste infinita si cu regret in suflet, a ta pe veci, Hope."
----------
Stiu ce e scurt. L.am scris la cursuri si am zis sa il postez. Daca sunt greseli incercati sa treceti peste . O sa corectez cand ajung acasa.
CITEȘTI
Iubire de alpha
Werewolf"Cei ce nu ard dezlantuit ca noi, in flacarile noastre o sa arda" Timpurile grele cer masuri disperate. Simtindu-se subjugat de o puternica prietenie, a carei flacara a ars mistuitor, candva, in trecutul patat de umbre date uitarii, tanarul Alpha is...