Sfarsit

7.6K 479 7
                                    

Deschid ochii doar cand simt ca sunt satul.de somn. Putinele ore de odihna din noaptea asta mi-au incarcat bateriile. Inca am capul pe pantecele iubitei mele. Minile ei sunt adanc incalcite in parul meu, provocandu-mi fiori de placere. Este atat de ciudat cum micuta copila a intrat agresiv in viata mea, zapacindu-mi mintile si facandu-ma sa nu mai stiu de mine. Inocenta din privirea ei, combinata cu dragostea si focul sunt combinatia fatala. Pasiunea din ochii ei de aseara, cand astepta sa fie adorata de mainile si revendicata de atingerile mele, m-a uimit. Pe langa faptul ca am avut parte de prima mea noapte de dragoste, am completat marcajul, acum fiind unul. Ne-am consumat iubirea lent pana in zori. Atingeri indraznete, muscaturi jucause si saruturi interminabile, alaturi de suspine si.gemete de placere sunt lucrurile.ce pot caracteriza noaptea im care s-a abandonat complet in bratele mele, daruindu-mi virginitatea ei, devenind A MEA si eu al ei.
Ridic.ochii spre fata ei, fiind pregatit sa ma pierd in oceanul de violete din privirea ei. Simt cum inima mi s-a spart in mii de bucati cand i-am vazut lacrimile de pe obraji. Privirea ii era pierduta. Sar ca ars de pe abdomenul ei plat si o fac sa tresara speriata. Imi asez o palma pe obrazul ei fierbinte si imi lipesc fruntea de a ei. Absorb lacrimile sarate ce-i pateaza pielea alba ca laptele.
- Iubito...
Vorbele mele rasuma ca o soapta adanca, ce ii infioara pielea de pe maini. Nasurile ni se ating, iar ea respira sacadat pe buzele mele scaldate in.dulcea tortura.
-Te rog nu ma parasi.
Vocea ei era tremuranda si subtire. Durerea din vorbele ei mi-a sagetat sufletul. Nici nu inteleg cum de a ajuns sa se teama de asa ceva cand stie ca ea reprezinta viata si inima mea. Lacrimile inca ii curg necontenit pe obraji, iar ochii ei ma privesc rugatori. Imi inclestez mainile dupa.trupul ei si o culc usor pe salteaua moale. Ma asez deasupra ei, mentinandu-mi greutatea in coate. Imi apropii capul de obrazul ei, expirand aer firbine. Imi lipesc buzele de pielea catifelata, iar iubita mea inchide ochii. Continui cu siruri marunte de saruturi si de respiratii sacadate pana ajung la urechea ei. Ling portiunea de piele din spatele acesteia, urmand sa imi apas prelung buzele de pielea fierbinte. Pulsul lui Hope a luat-o la goana, iar mici scancete ii parasesc buzele carnoase cars te indeamna la pacat. Imi afund in gura lobul urechii ei, infingandu-mi putin coltii in el.
- Iubirea mea...de ce te-as parasi.acum sau altadata, cand stii ca de tine depinde fiecare suflare a mea?! M-ai ametit, vrajit, dat peste cap, atat de tare incat am ajuns dependent de saruturile, atingerile tale, dependent de tine. Chiar daca marcajul reprezinta legatura dintre noi, vreau sa te am in toate modurile posibile. Hope iubito, vrei sa impartim acelasi pat, aceasi perna, sa fim unul sub acelasi acoperis, sa ne ajutam la nevoie pentru tot restul vietii?! Frumoaso, imi faci onoarea de a-mi deveni cea mai buna prietena, iubita, confidenta si sotie? Vrei sa impartim bucurii, cat si necazuri?! Sa fim impreuna pe timp de pace si razboi? Draga Hope...Vrei sa fii a mea pe veci?! Vrei sa fii sotia mea?!
Respir adanc, pentru ca minutele astea cat am vorbit, nu mi-am permis sa inspir nici o clipa. Am spus dintr-o suflare tot ce aveam pe inima. Apar lacrimi cristaline pe langa ochii inchisi. Genele ii umbresc pometii, rosii precum focul. Isi.ridica pleoapele, lasand la iveala purpuriul care mi-a topit instant inima inca din prima clipa in care am vazut-o. Ochii ei se ineaca in lacrimi, stralucind puternic. Ii comunic prin legatura mintala ca ma doare sa o vad plangand indiferent de motiv. Cantareste obtiunile pentru cateva secune, zdrobindu-si infometat buzele de ale mele. Sunt luat prin surprindele la inceput, dar ma redresez rapid, patrunzand lent in gura dulce. O gust cu nesat si o savurez cu incetinitorul. Printre franturi de saruturi isi face timp sa-mi raspunda.
- La naiba ca vreau sa fiu a ta. Accept sa iti fiu sotie, Armin.
Raspunsul ei este tot ceea ce voiam sa aud inca de cand am cunoscut-o. O vreau pentru totdeauna. Vreau sa adorm cu ea in gand si in brate. Vreau sa ma trezesc dimineata cu mirosul ei dulce invadandu-mi narile si cu trupul ei micut lipit de al meu. Vreau sa imi fie mama a copiilor mei, astfel o vreau cu totul.
"Am ajuns dependent de ceva ce nu credeam exista."

SFARSIT
--
Si asta a fost. Am terminat prima mea poveste si va multumesc enorm pentru motivare prin comentarii, voturi si lecturi.
Mai urmeaza epilogul si asta a fost. Am inceput o noua poveste cu varcolaci mult mai realista si mai dura din punct de vederea emotional, despre o dragoste formata in urma esecurilor in cariera visata din cauza lipsei de bani. Daca ati indragit aceasta poveste, pot garanta ca o sa o simpatizati si pe cea noua. Povestea se numeste Lullaby for a wolf.

Iubire de alphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum