Ma predau tie, Armin.

8.8K 566 36
                                    

Privind in trecut nu vad decat o viata petrecuta in chin,totul ascuns sub o falsa fericire. Ani petrecuti sub mii de pahare de shot.uri si ani petrecuti pierzand nopti cu femei de moravuri usoare. Zeci sau as putea spune chiar sute de razboaie purtate. Mii de suflete nevinovate omorate de mana sau porunca mea. Dezastru...asta e ceea ce defineste perfect trecutul meu tumultos.

Dar totul s.a schimbat. Absolut totul s.a schimbat acum 3 luni cand luna mea a aparut. De cand am stiut ca micuta roscata este sufletul meu pereche am facut tot posibilul sa vad doar zambete pe fata ei. Ea mi-a oferit in schimb singurul lucru pe care il pretind de la ea. Mi.a oferit cea mai de pret comoara..Iubirea mea mi-a oferit dragostea ei. Nu stiu voi, dar pentru mine, cel mai frumos lucru este sa ma trezesc dimineata si sa pot privi ingerul din bratele mele care respira ritmic resirand aer fierbinte peste pieptul meu gol. Au trecut trei luni. Trei luni de cand ingerasul asta mi.a dat lumea peste cap si mi.a aratat ce este iubirea.

Astazi urmeaza sa ajung acasa, la Hope. Am fost plecat doua zile pana in Washinton pentru a trata uriasele tranzactii ce vor avea loc intre mine si administratorii teritoriali, in schimbul pastrarii confidentialitatii existentei noastre. Mi.am petrecut mare parte a fiecatei zile in plictisitoare si interminabile sedinte. Am vorbit prin intermediul legaturii noastre cu Hope majoritatea timpului. Seara asteptam pana cand roscata mea adormea, ca sa pot intra in capul ei si de a ne intersecta visele. Nu am uitat sa trag cu ochiu nici.la gandurile.ei . Am fost extrem de incantat sa stiu ca si ea se gandeste la mine la fel cum si eu ma gandesc la ea. Am avut ocazia de a ma convinge de iubirea oarba pe care mi.o poarta si m.am convins de un lucru:Suntem doi aiuriti extrem de indragostiti unul de altul, prinsi in prima si ultima dragoste a vietii noastre. De.a lungul drumului cu avionul pe care il tot parcurg de dimineata de la ora trei, am avut ocazia de a vedea amintirile lui Hope. Stiu ca nu e corect ce fac dar am fost curios sa vad cum era ea inainte de intalnirea noastra. Am ramas surprins sa vad ca fiecare imagine sau umbra a trecutului era foarte bune stocata in memoria ei. Am ras la vederea imaginii ei printre fire de iarba si fluturi de cand era mica,  am suferit impreuna cu imaginea primei ei transformari, aproape am plans la gandurile ce i.au bantuit viata dupa prima crima comisa, iar posesivitatea si grija uriasa pe care i.o port s.au recativat obsesiv la vederea imaginii ei aproape violata de niste rouge.

Mai putin de o ora ma desparte de iubita mea. Abia astept sa o am din nou in bratele mele. Lupul meu este agitat si nerabdator,  sacaindu-ma la cap cu miorlaoeli nerabdatoare sau sunte plictisite. Pana si lupul meu s.a schimbat radical de cand si.a cunoscut luna.

Adanc pierdut in ganduri nici nu realizez ca am aterizat. Ies val vartej din avionul meu si in graba de a ajunge la masina era sa cad pe trepte. Un ras adorabil se aude si aproape cad pentru a doua oara cand o zaresc pe frumoasa mea langa un Yohan cu o expresie sictirita. Grabesc pasul pana in dreptul ei si o strang puternic in brate. Cand ne despartim din imbratisare imi lipesc tandru buzele de ale ei intr-un sarut disperat si plin de dor. Savurez dulceata gurii ei. O tuse exagerat de falsa ne opreste din contopirea buzelor noastre. Il fulger pe Yohan cu privirea,iar el doar zambeste vinovat. Hope este rosie in obraji si isi afunda capul in abdomenul meu pentru a ascunde asta.

-Luati.va o camera!

Idiotul meu prieten scoate pe gura cea mai proasta replica pe care o poti spune uñor indragostiti. Il inghiontesc in umar si apoi vorbim sa ne vedem la vila principala.

Ma indrept cu Hope spre masina mea. O trag la pieptul meu simtindu.i caldura trupului. Mergem impleticiti pana la masina. Ajuns pe locul soferului, iar iubita mea pe cel al pasgerului, nu pierd nici o secunda si o trag in poala mea. Imi afund capul in scobitura gatului ei, inspirand adanc mireasma pielii sale. Ea isi lipeste nasul de linia maxilarului meu,facand acelasi lucru ca si mine. Cand ii simt buzele varsand ploaie de saruturi pe pielea mea, marai slab si o cuprind si mai strans in brate.

- Mi-a fost asa dor de tine, frumoasa mea!

Se lipeste intru totul de mine si imi sopteste si ea :

- Si tu mi-ai lipsit,Armin!  Mi-ai lipsit atat de mult...

O sarut pe frunte si o asigur ca nu o voi mai lasa singura.

Ajunsi la vila din sat,coboram rapid din masina.  In fata impozantei cladiri,  se intinde o uriasa gradina care se contopeste un cele din urma cu padurea. Pe iarba verde, stufoasa, dar tunsa la un nivel rezonabil, stau mamele copiilor ce alearga peste tot. Bucuria de pe chipul parintilor este de nepretuit.  Simt o mica inghionteala in piciorul meu asa ca imi intorc privirea. O fetita micuta si blonda,cu niste ochi atat de albastrii se uita curioasa si inspaimantata la mine. Ma cobor la nivelul ei si privesc sa vad daca are vreo rana. O iau in brate, in incercarea de a i indeparta spaima sa uriasa de mine. Observ ca toti cei din jur ma privesc uimiti sau chiar socati. Hope admira si ea ghemotocul energic blond din bratele mele. Cand vad ca s.a linistit, ii ofer copilei un sarut pe obraz si privesc cum se rusineaza. Chicotesc amuzat si o pun jos. Urmaresc cu privirea cum alearga spre parintii ei, dar spre surprinderea mea, pe iarba era doar tatal ei care o cuprinde intr-o imbratisare cand ajunge langa el. Iubita mea isi sprijina suptil capul pe primul nivel al pieptului meu si priveste pierduta la familiile fericite. O sarut pe tampla si o conduc.in casa.

Ziua a trecut rapid,fara alte intamplari. Am avut parte de cea mai buna mancare,facuta de iubita mea impreuna cu mine pe post de ajutor stangaci ce incurca sarea cu zaharul.

Am avut ceva treaba in birou, iar eu i-am propus si iubitei mele sa ma ajute. A fost foarte incantata si am observat ca e o economista grozava, scutind haida de multe cheltuielei.

In intimitatea camerei noastre,izolati de restul lumii,o adapostesc pe iubirea mea in bratele mele. Doar noi doi. Lumina lunii se reflecta in ochiii ei, facandu.i mai adanci si mai inocenti.

Capul ei roscat se odihneste pe pieptul meu. Mainile mele sunt strans incatusate in jurul corpului micut, lipind-o de mine. Ador sa-i simt pielea arzanda lipita de trupul meu. In aceste trei luni de cand o cunosc, am vazut ca satisfactia sa o am goala, langa mine si doar sa o tin in brate depaseste cu mult orice aventura de o noapte.

Ii inalt capul si imi lipesc buzele de fruntea ei.  Ma priveste cu atata sinceritate si iubire in ochi de zici ca imi penetreaza sufletul. Isi aseaza o mana pe pieptul meu iar cealalta o foloseste pentru a-mi alinta obrazul. Mii de socuri electrice imi strabat zonele atinse de ea. Imi las capul in palma ei micuta.  Mana ei ajunge dupa gatul meu si isi preseaza sanii de pieptul meu, iar capul il pune in scobitura gatului meu. Stam inbratisati pana cand ea sparge tacerea.

- Armin...ce o sa faci cu ceilalti Alpha?!  Ce o sa spuna ca nu m.ai marcat pana acum?!

Intrebarea ei ma debusoleaza putin dar apoi imi amintesc de un set de reguli stabilite de cei batrani din care reiese ca trebuie sa-mi revendic sufletul pereche din primele zile. Sincer sa fiu nici nu ma intereseaza ce au de spus ceilalti.

-Iubito ... ei mi s-au supus mie suficient timp incat sa nu-mi conteste decizia de amanare a ritualului de imperechere.

- Te iubesc!  Te iubesc pentru ca ai asteptat atata timp dupa mine. Sunt pregatita sa fac pasul asta cu tine. Vreau sa fiu a ta trup si suflet.  Vreau sa ma abandonez in bratele tale si sa ne lasm purtati de iubire si pasiune... Ma predau tie, Armin.

Iubire de alphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum