Hope s.a sinucis?!

9.5K 598 29
                                    

Si cat dureaza fericirea?!  Uneori,o viata alaturi de persoana ideala, alteori doar cateva clipe. Cand tata da curs vorbelor lui simt cum cerul se prabuseste peste mine. A m-mea iubire m.a t-tradat!! Nu pot gandi limpede. Mi.am pierdut ingerul in favoarea uneia ca mine. Simt cum sunt dezmembrat. Deplasat. Inima, care a reinceput sa bata pentru ea, a fost franta in mii de bucati de gheata care mi.au intrat in ochi smulgand de la mine mici lacrimi adunate in colturile.ochilor.  Simt cum sunt distrus . Devin paralele cu realitatea.Simt cum m.am detasat de trup. Aud voci pe fundal. Imi aud tatal cum imi transforma ingerul in cel mai mare cosmar al meu. Imi aud iubita strigand pe fundal. Corpul meu cade in genunchi. Ma simt inafara lui.  Imi.misc capul,mainile dar nu apar schimbari in trupul.cazut in dulcea agonie a dragostei, ingenunchiat de o prea amara suferinta. As vrea sa o privesc in ochi pe roscata mea. Sa ii spun cat de mult m-a distrus. Sa ii spun cat de mult o urasc. Dar nu.pot. Nu pot sa fac asta.  In transa in care sunt vreau sa ii mangaii obrazul fin, sa ascult tot ce buzele alea dulci au.de spus.in apararea ei.  Imi intind mana ca sa ii opresc siroaiele de lacrimi de pe obrajii ei. Mana imi dispare in contact cu fata ei.  Privind inapoi la mine, la corpul meu ingenunchiat realizez ca.nu pot face nimic. Nu mai apartin acestei.lumi. As vrea sa opresc asaltul cuvintelor acuzatoare spuse.de tatal meu catre Hope. Dar nu pot.

De data asta dragostea a ars. Si m-a ars rau. Ma las prada mortii.  Simt durerea sfasietoare din sufletule meu. Imi simt corpul ata de greu, inert. Prima miscare pe care o fac este sa imi intorc capul spre iubirea mea. Privesc violetul sters din privirea ei precum si vinovatia din ei. Nu am nevoie de confirmare, stiind sigur ca tot ce au avut de spus ai mei este adevarat. Un urlet disperat de suferinta imi scapa din gatlej. Arunc o privire plina de ura asupra alor mei si dintr.un salt in aer ma transform in lupul gri si urias. Alerg disperat prin padure incercand sa scap de durerea din sufletul meu. Mi.as scoate inima din piept doar pentru a nu mai putea iubi niciodata.

Sunt dezamagit!!  Atat de dezamagit!!  De mine, de ea... nu stiu. Am.fost orbit de dragoste. Din prima clipa in care am vazut.o i.am incredintat viata, inima, dragostea si.libertatea mea. Mi.as fi dat viata fara sa gandesc de 2 ori in favoarea fericirii ei. I.as fi dat absolut tot! 

-La dracu!!! 

  Incetez sa mai alerg. Privesc in jur. Pot auzi vocea mirifica a lui Hope in timp ce imi declara iubirea, iar fata ei este prezenta in orice realitate a mea. Cuvintele ei dulci, amestecate cu cele acuzatoare ale tatalui meu se aud inzecit de tare in capul meu.  Un alt raget disperat iese din gatul.meu. Cand vreau sa ma las prada halucinatiilor puternice, vocea beta.ului meu imi rasuna prim telepatie. Incerc sa inchid link.ul. dar cand imi urla la propriu.in cap simt ca mor.

- Frate!!  Unde esti?!   Vocea lui disperata ma trezeate din starea mea de lesin.

- Nu e treaba ta!!  Asa ca fa bine si.lasa.ma dracului in pace!!!

Marai extrem.de furios la el. Lupul.meu vrea sa preia si controlul psihic intrucat durerea este prea mare.

-Hope s.a sinucis!!spune aproape izbucnind in plans.

Lupul.meu efectiv inebuneste!!  Numai asta recita. Il.aud urland de durere. Se zbate in agonie, urland, plangand in pacat, cautand o mica raza de speranta conform careia iubirea nostra eterna sa nu fie.moarta.

---------------------

Ok!!  Vreau sa va multumesc pentru cei 12 mii de cititori.

Am si eu 2 intrebari.

1. Ce actori/cantareti/vedete s.ar potrivi cu personajele din carte?

2. Ar avea rost sa fac o pagina/grup pentru aceasta poveste?! 

Iubire de alphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum