Te.am iertat!

9.2K 609 36
                                    

Cu gheara lipita de jugulara mai privesc odata padurea intunecata. Nu m.am gandit niciodata ca o sa ajung sa parasesc asa lumea asta. Dar nu pot ramane.  Nu ma pot ierta pentru ce i.am facut iubirii mele. Numele lui Hope de pe gatul meu aparut in mod magic dupa stabilirea legaturii dintre noi e la fel de negru precum onixul. Dar mii si mii de furnicaturi simt in zona liniei pulsului din cauza scrisului care ma arde.  Credeam ca distrugerea mea va veni sub chipul unui razboi sau al unui alt Alpha mai puternic...dar nu m.am gandit o secunda ca distrugerea mea va veni sub chipul unui inger. Hope. Ea e fata care mi.a dat aripi invatandu.ma sa iubesc dar ea e si cea care mi.a legat sub lanturi grele de argint aripile facandu.ma sa sufar inzecit din cauza prostiei mele. O sa platesc cu viata pentru fiecare lacrima varsata de ea pentru mine si o sa platesc cu inima si fericirea pentru fiecare data in care am suparat.o.

Cad in genunchi si urlu cat de tare pot.

- Am sa te iubesc de dincolo de moarte, Hope!  Doar lasa.ma sa mor linistit si iarta mi greseala.

Ghearele mele ascutite au trecut de tegumentul subtire al gatului. Siroaie de sange incep a curge de.a lungul corpului meu.

-Nu!!!  Opreste.te!!!!!!

Strigatul disperat al unui inger se aude in capul meu. Si nu inteleg de ce mi.ar cere sa ma opresc.

- Nu pot ingerule. Am gresit atat de mult...atat de mult..

Si spunand asta infing mai adanc gheara in carotida si un urlet de durere imi paraseste gatul.

-Armin!!!  Te rog oprestete!! 

Vocea angelica se sparge intr.un final dand frau liber unor suspine.

- Iubitule vino la mine!!  Te rog!! Te rog nu iti face rau!!

- Numai ea imi spunea asa.. Si doamne am fost un idiot ca am pierdut.o si.din cauza mea ea zace pe un pat de spital!! 

Alt rand de lacrimi navaleste pe obrajii mei si sunt ferm convins sa termin mai repede ce am inceput.

-Nu!!  Te rog opreste,te!!  Eu sunt iubire!!!  Sunt Hope!!  Vino la mine!! 

Nu pot sa cred! Hope a mea!!  Hope traieste!!  Acum chiar pot sa mor linistit.

- Lasa.ma sa mor iubito!  Spune.mi ca m.ai iertat si ca esti a mea si promit sa plec de pe.lumea asta!!

Mana mea e plina de sange la fel ca si.gatul si tricoul meu. Incep sa vad in ceata si sa aud cu ecou puternic.

- Nu te las sa mori!!!  Vino la mine te rog!!  Nu ma lasa singura! Armin ai mila de mine!

Cuvintele ei imi opresc inima pentru cateva secunde. Asa aproape inconstient cum sunt imi smulg gheara din gatul meu si un alt geamat imi.paraseste gatul. Rana se vindeca rapid dar lipsa de sange din corp imi provoaca halucinatii puternice si sangerari nazale. Sunt nevoit sa ma intorc pe burta cand lichidul vital imi paraseste cavitatea bucala. Respiratia imi este ingreunata iar durerea de cap este ingrozitoare.

-Armin!!  Iubitule,unde esti?!

- Ingeras.... In padurea de la granita de nord. De ce nu ma lasi sa mor?! ...

Incerc sa raman constient . Vreau sa ma las prada abisului negru dar vocea aceea angelica nu ma lasa.

- Am nevoie de tine!  Nu imi pasa ce ai facut!!  Decat sa te pierd prefer sa .... sa te impart cu altele.

Constat ca plange . Vocea ei inspre finalul frazei devine tremuranda si soptita. Nu pot sa cred cat de mult ma iubeste!  Pentru prima oara in viata asta simt ca apartin cuiva. Ca mi.am gasit locul..ca nu mai sunt singur.

- Iubito! Sunt doar al tau!!  Iti jur ca nu o sa se mai intample!!!  Nu am nevoie decat de tine. Tu esti tot ce mi.am putut dori vreodata!!

Vocea mea e sacadata si scaldata intre o durere fizica si una sentimentala. Pasi alerti.din padure ma distrag din bula mea. Imi intorc fulgerator capul spre locul de unde provin zgomotele cc sa zaresc imaginea triplata a lui Yohan inpreuna cu niste figuri cunoscute. Incerc sa ma ridic in picioare dar esuez lamentabil, multumindu.ma si cu statul in genunchi. Beta.ul meu ma imbratiseaza frateste si imi duce o mana dupa gatul sau ridicandu.ma pe picioarele mele. O ameteala mai puternica ma loveste, aproape pierzandu.mi cunostinta.

- Frate, esti bine?! 

-Sunt distrus atat fizic cat si psihic!

Oftez adand, incercand sa pasesc drept spre masina sau masinile care le pot zari in apropiere.

-Dracusorul ala a urlat la toata haita numindu.ne de la un capat la altul incompetenti.

Imi ia ceva timp sa inteleg la ce se referea si un usor zambet imi.joca pe buze la imaginea lui Hope facand armata cu oamenij din haita

Arunc o privire asupra lui Yohan si constat ca arata ca dupa o lupata la antrenament. Observa ca ma uit la el asa ca decide sa ma lamureasca si pe mine.

- Abia am scapat cu viata din mainile ei!  Nu te mai uita asa la mine.

Privesc din nou uimit la el si nu imi pot inchipui ca micuta mea i.a facut asta.

Am urcat cu greu pe banheta din spate a SUV.ului si cred ca am adormit. Ma trezesc atunci cand ajungem in fata spitalului haite aflat lang vila. Ameteala aproape a disparut la fel si durerea de cap. Nici nu opreste bine masina ca eu ma cobor cat de repede pot mergand hotarat spre ingerul meu.  Ajuns la al 2 lea etaj al cladirii merg spre capatul holului si dau buzna in camera.  Hope statea in fund pe patul inalt de spital, cu picioarele la piept repetand plangand "De ce m.a parasit " . Ma apropii rapid de ea si ma opresc la marginea patului. Ridica putin capul si pot vedea  durerea din ochii ei. Nu stau pe ganduri si o prind intr.o imbratisare puternica. Ma ajesz pe pat si o tin pe Hole captiva la pieptul meu. O strang in brate si inspir adanc, mirosul ei specific de care mi.a fost atat de dor invadandu.mi narile.

- Nu iti mai dau drumul niciodata.

Isi ridica putin capul de pe pieptul meu ai dintr.o miscare rupe tricoul de pe mine atuncandu.l la podea. Isi aseaza capul pe pielea mea si inspira si ea adanc.

- Miroseai a alta!

Imi spune pe un ton rece si lipsit de inflexiuni. Minile ei micute le aseaza dupa gatul meu lipindu.se mai mult de mine. Imi scot pantalonii murdari, ramanand doar in boxeri si ma bag.in pat langa ea. O trag iar in bratrle mele si ne acoperim cu patura.

-Iarata ma! 

Soptesc fara sa vreau si ii mangaii parul moale si lung de culoarea focului. Ochii ei mari si purpurii ii cauta disperati pe ai mei. Ii evit privirea pentru ca ca nu ma simt demn de ea. Imi prinde barbia si imi da un pupic pe buze ca mai apoi sa se cuibareasca in bratele mele. Se pierde in imbratisarea mea, acoperind.o cu totul.

- Te.am iertat deja! 

Soapta ei este singurul lucru pe care il aud inainte sa cad.intr.un somn adanc.

Iubire de alphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum