Ce.mi faci tu, iubire?!

10K 585 27
                                    

Alt rand de lacrimii.ii pateaza obrajii rosii. In momentul asta nu pot.sa ma gandesc decat la vocea ei spunand cuvintele respingerii care ma vor aduce in pragul mortii ai al nebuniei. Pierdut undeva in ganduri, nici nu realizez cum iubita mea ma imbratiseaza strans, cazand pe perne cu ea in brate. Mainile ei micute si ciudat de reci sunt ferm incolacite in jurul gatului meu, intr.o stransoare plina de disperare si frica. Capul.ei este asezat in scobitura gatului meu, iar buzele ei se ating.de linia pulsului meu provocandu.mi mici furnicaturi de placere. Cand vad ca nu are de gand sa rupa imbratisarea, imi.incolacesc si eu bratele in jurul taliei ei, formand ca un scut intre ea si restul luimii, parca vrand sa o izolez de tot ceea ce ii poate face rau. Imi afund nasul in claia de par roscat si inspir adanc mirosul ei. Dupa ceva timp, realizez ca Hope s.a oprit din plans si ca stransoare bratelor ei se micsoreaza. Panica ma cuprinde, fiind sigur ca a sosit momentul plecarii iubitei mele pentru totdeauna. Pulsul mi se accelereaza iar lacrimile din ochii mei imi reflecta durerea. Dar micuta mea copila nu vrea sa ma lase. Nu pleaca! Isi retrege mainile micute din jurul gatului.meu si isi aseaza o mana pe pieptul meu in dreptul inimii,facandu-ma sa tremur usor de placere la contactul pielii ei reci.cu.pieptul meu fierbinte. Cealalta mana si.o lipeste intr.o mangaiere usoara de gatul meu. Buzele ei incep sa depuna sarutari umede pe linia pulsului. Ma cutremur sub rasfatul.iubitei mele asupra mea. Bataile inimii mi se accelereaza, iar mintea mi se goleste de toate fricile. E important ca este acum in bratelele mele si.ca inca este a mea. Imi strang si mai tare bratele in jurul ei, incercand sa o.lipesc si mai tare de mine daca ar fi posibil. Urca usor.cu sarutari timide si dulci pe.maxilarul meu, iar eu nu ma pot abtine sa nu gem de placere cand saruta apasat zona de sub maxilar. Se opreste din dulcea tortura cand ajunge aproape de buzele mele si ma priveste cu atata dragoste si adoratie in ochi incat simt cum iar imi pare rau pentru ce i.am facut. Rup contactul vizual si imi feresc privirea de a ei. Imi cuprinde obrazul.in palma si imi indreapta capul spre ea. Pot citi.nesiguranta si teama in ochii ei.

- Te rog nu ma respinge, iubitule!

Realitatea ma loveste rapid atunci cand vad mici lacrimi cum joaca in colturile.ochilor ei. O trag la pieptul meu.si.ne intoarcem invers, astfel eu sa stau deasupra ei. Imi sprijin greutatea in coate pentru ca e asa micuta. Imi apropii.buzele de ale ei.si.soptesc :

- Niciodata nu am sa fac! Asta ne.ar distruge!

Si imi unesc buzele.cu ale sale intr.un sarut tandru si.plin de afectiune. Limba mea se afla.in.locul ei.preferat,acolo, in cavitatea ei, cercetand fiecare coltisor si.gustanad dulceata gurii iubitei mele. Mainile ei.se duc timide dupa gatul meu, tragandu.ma intru totul peste ea. Imi strecor un picior printre ale ei, iar ea tresare in sarut, privindu.ma cu o tenta de teama si.nesiguranta in ochi. O mai sarut o data pe buze, un sarut menit sa.mi.arate adoraria pentru ea dar inacelasi timp.un sarut plin de posesivitate prin care imi exprim clar certitudinea ca ea e a mea. Imi mut buzele de.a lungul obrazului.ei pana la ureche. Ii prind lobul intre dinti.si.l musc usor apoi prinzandu.l intre buze. Iubita mea scoate usoare gemete infundate si se zvarcoleste usor in bratele mele.

- Nu te speria, iubito. Vreau doar sa te fac sa te simti bine, sa.mj simti iubirea. Ti.am promis ca o sa fac dragoste doar cand o sa te consider pregatita,asa ca relaxeaza.te frumoaso.

Ii soptesc totul atat de incet si usor, respiratia mea lovindu.se de pielea ei.inca rece.

Imi mut buzele pe maxilarul.ei.si trasez o linie fina cu.limba mea, urmand sa sarut,musc si.sug fiecare portiune de piele. Coborand cu sarutarile pe gat, ii simt pulsul accelerandu.se sub saruturile.mele.lacome si.umede menite sa o devoreze incet pe.iubita mea. Mai trasez o.linie fierbinete, de aceasta data de.a lungul liniei pulsului iar ea geme melodic. Imi.plimb si.nasul pe zona erogena a copilei mele, inspirand adanc.

-Doamne iubito! Cat imi plac gustul si mitosul tau! Ce.mi faci tu frumoaso?!

Soaptele mele au sunat ca niste marailei. Cand imi infing usor coltii in gatul ei, Hope isi impinge bazinul in mine, iar eu.sunt deja.incredibil de tare si dureros in boxerii.mult.prea stramti. Gem si eu odata cu ea si imi frec usor barbatia proeminenta si prin pantaloni de centrul ei fierbinte, primind de la ea un strigat de surprindere si placere. Nu stiu cand dispar.majoritatea pieselor vestimentare de pe noi,dar cert e ca am ramas doar cu boxerii pe mine in timp ce singura piesa vestimentara ce.i acoperea trupul frumoasei mele este bucata neagra de material ce.i acoperea feminitatea.

Ne devoram reciproc sarutandu.ne continuu. Mainile mele se plimba lasciv pe.trupul.ei mic dar voluptos. Mainile ei sunt pozitionate pe spatele.meu, trasand linii de foc cu.ungiile sale. Cobor cu saruturile pe abdomen, unde coltii mei lasa mici zgarieturi in urma, care se vindeca imediat sub buzele mele cercetatoate. Cobor mai.jos pana la feminitatea ei. Prind betelia lenjeriei ei si o.trag usor in jos.

Ii ridic un picior perfect conturat si.drept pe.umarul.meu, sarutand fiecare deget si muscandu.l obraznic pe cel mic, ca mai apoi sa.l sug puternic, totul in timp.ce gemetele melodioasa ale lui.Hope.rasuna in toata camera. Imi plimb limba de la glezna la.genunchiul ei, ca mai apoi.sa imi.infing adanc coltii.in pulpa ei, lingand sangele care se scurge pe pielea ei alba. Pentru ca suntem varcolaci si.nu simtim durerea provocata de astfel de lucruri, consideram aceste gesturi extrem de posesive ca fiind excitante. Cand ajung la centrul ei cu saruturile, Hope este deja.uda. Geme sonor si.isi infinge degetele in parul meu, cand sarut usor acea zona sensibila si.plina de terminatii nervoase. Aleg sa.i torturez portiunea speciala cu.limba, tatonand terenul. O patrund usor iar ea icneste surprinsa si.geme usor. Doamne este asa stramta si delicioasa! De data asta cand o patrund cu toata limba, gemetele ei se.intensifica iar mainile ei ma trag de par in semn ca vrea mai mult.

Abandonez pentru monent feminitatea ei si urc din nou cu sarutari pana la nivelul buzelor. Ne unim.in repetate saruturi, in timp ce mana mea coboara usor.pana la centrul ei. Tresare in bratele mele cand imi.simte atingerile.intime pe ea si geme prelung si se incordeaza atunci.cand incerc sa o patrund usor.cu.un deget. Se desprinde de gatul.meu.si.se lasa sa cada pe asternuturile.de matase neagra . Isi arcuieste spatele atunci cand imi adancesc mai tare degetul in interiorul ei umed si a dracului de stramnt. Degetul meu incepe sa se miste usor in interiorul ei facand.miscari.lungi.si.usoare de dute-vino, de teama sa nu o ranesc. Buzele.mele musca si.sug infometate din gatul.ei. Simt ca se incordeaza si ca e aproape, iar eu.maresc usor.ritmul si musc mai.puternic de pielea usor.umeda a claviculei.ei. Iubita mea ma face sa imi pierd mintile si sa nu mai am pic de control asupra mea.

Simt cum se strange in jurul degetului.meu, iar numele meu este pe buzele ei in timp.ce primul ei orgasm o.loveste. O.simt cum tremura de placere in bratele mele. Imi retrag usor degetul din ea si fac contact vizul.cu privirea ei in timp ce duc degetul la gura,sugandu.l puternic si senzual. O roseata puternica ii acopera obrajii iar eu nu pot.sa ma abtin sa nu chicotesc. O prind.in bratele mele si o trag la piept. Rade infundat si nu imi dau seama de ce. Parca citindu.mi intrebarea nerostita isi aseaza usor mana peste umflatura dureroasa din boxerii mei, facndu.ma sa maraii de placere si frustrare in acelasi.timp.

-Iubito, am si eu o limita, iar daca nu iti iei mana de acolo, nici tot controlul din lume nu.o sa ma opreasca sa ma afund usor si adanc in interiorul tau stramt si.umed.

Iubita mea stramba usor si adorabil din nas jenata, iar eu o sarut pe.frunte si ii soptesc

- Te iubesc copila.mea!

-Si eu!

Adoarme la scurt timp.,iar eu imi promit ca nu o sa o mai las sa sufere niciodata. Imi strang si mai tare bratele in jurul ei si adormind rapid.si.cu un suras pe fata.

Iubire de alphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum