Intrebarea ce mi-a dominat copilaria cu nerabdarea si naivitatea specifice varstei, parca imi arde acum limba: "Cat de greu este sa fii Alpha?" Neintelesurile si dedesupturile acestei cugetari le-am aflat si mi le-am insusit cu totul intr-un accident prea brusc si prea fortat ca sa nu invinuiesc aprigul si totodata absurdul destin datorita caruia am ajuns in cea mai onorabila functie pentru un varcolac. Diferenta cruciala de care nu eram constient in copilarie este intre a fi un conducator, un lider, un model pentru haita ta si totodata un protector pentru fiecare trebuinta a membrilor, adica un Alpha in toate modurile percepute si intre a fi avut norocul, ca intr-un joc de zaruri al destinului, sa te nasti cu sange de Alpha dar fara a merita nici macar o secunda pozitia. Atatea haite cu Alpha prea putin dedicati, prea impasibili, sau din contra prea dominati de egosimul firii umane, au creat dezechilibre urlatoare in lumea noastra. Discretia este cuvantul chieie care ne asigura o oarecare izolare a cladirilor haitei fata de oameni. Discretia alturi de mita, cu siguranta. Negocierile teritoriale au inceput inca dinainte ca metropolele sa puna stapanire pe spatii intregi, acum chiar continente. Fiecare haita in functie de localizare plateste un tribut sau incheie negocieri cu sefii statului, autoritatile in functii de conducere din lumea oamenilor. Avantajul este reciproc. Marea intindere a noastra pune stapanire pe paduri intregi, lacuri si peisaje impresionante ale naturii. Industria lemnului creste impresionant de mult bugetul haitei, iar oamenii ar face orice pentru a-si primi materie prima la un pret sub nivelul pietei. Aici intervine priceprea si devotamentul Alpha ului. Desi am invatat din greseli si pot recunoaste ca am facut erori si nu am luat cele mai bune decizii pentru haita, am invatat ca trebuie sa fiu mai bun pe zi ce trece. Cel mai de temut adversar pe care trebuie sa il inving sunt eu. Destule sunt haitele conduse de incompetenti a caror existenta atarna de un fir de ata, soarta a mii de varcolaci putand fi curmata de un atac neasteptat al clanului de Rouge sau mai frecvent, haite mici si lipsite de aparare, comunitati ce nu au ca valori primordiale comunicarea si unitatea, sunt decimate de haite aflate in continua extindere.
Umbre ale trecutului imi bantuie frecvent existenta si ma cutremura pana in strafundurile firi. Dominanta teritoriala si un sistem legal bine pus la punct nu se rezolva in lumea noastra prin grandioase intruniri oficiale si cai diplomatice. Pozitia de frunte a haitei mele si siguranta fiecarei zile au fost obtinute prin varsare de sange. Nu putine au fost razboaiele in care a trebuit sa ma comport ca un adult, in care a trebuit sa uit ce varsta am. Am uitat de mine, de pasinui, de iubire, de fiecare lucru ce ma facea fericit pentru ca nu imi permiteam o distragere. Vietile tuturor membrilor depindeau, de la o secunda la alta, de mine. Nu imi puteam permite un esec. Psihicul meu adolescentin si-a ascuns slabiciunile si insecuritatile intr-un colt intunecat si dupa un tais ascutit de gheare si a unei muscaturi fatale. Am fost, sunt si voi fi capabil sa sacrific tot ce am acum pentru ceea ce as putea sa devin. Sunt capabil sa calc peste cadrave si sa decimez randuri de haite pentru a-i tine pe membrii mei in siguranta.
Crizele politice in lumea noastra culmineaza cu renegarea Alpha-ului de catre Beta-ul său si Al Treilea in Comanda. O renegare nu aduce nici pe departe o liniste intre membrii haitei, ci apar conflicte mai aprige ce decimeaza haita prin locuitori, din interior, urmând eșecul pe plan exterior in fața întregii lumi.
Alarma pe care tocmai ce am amanat-o cu numai cateva momente inainte rasuna zgomotos in fiecare coltisor al camerei. Starea de somnolenta pe care o am aproape ma convinge sa raman in pat si sa imbratisez dulcele somn, dar realitatea ma trezeste mai dur si mai brusc ca oricand. Haita vecina este in prag de razboi civil. Dominanta Rouge, a lupilor fara un "acasa" si fara un stapan sau o haita, fara simt de unitate, ameninta abia restabilitul echilibru intre haite. Urmarind doar un teritoriu pe care sa isi astearna adeptii, Rouge sunt capabili de orice. Lupi izgoniti, rau vazuti in intreaga societate sunt capabili de acte inimaginabile doar pentru a-si promova si extinde clanul. Negocierile de azi trebuie sa mearga bine. Nu exista alta varianta. Scrasnesc din dinti la gandul ca acel fost prieten, acea umbra a unei copilarii imreuna, ar putea fi sacrificata public din cauza unor Rouge. Nu voi permite asta! Sunt dispus sa ofer ajutor militar in conditiile in care voi primi la schimb o insemnata parte a padurii ce se extinde pana mult in nord.
CITEȘTI
Iubire de alpha
Werewolf"Cei ce nu ard dezlantuit ca noi, in flacarile noastre o sa arda" Timpurile grele cer masuri disperate. Simtindu-se subjugat de o puternica prietenie, a carei flacara a ars mistuitor, candva, in trecutul patat de umbre date uitarii, tanarul Alpha is...