Ma trezesc agitat si speriat,dar cand constat ca Hope este in bratele mele ma linistesc instant. Este curios ca in.atat de putin timp de cand ne cunoastem,ea a devenit centrul existentei mele. A devenit lumina mea in intunericul.nesfarsit in care am.zacut ani.Strang si mai tare la pieptul meu micul ingeras roscat. Simt cum toata durerea mi-e alinata de simpla ei prezenta,de simpla ei atingere. Sentimentele mele pentru ea nu pot fi descrise. Nu ai cum sa compari iubirea unui suflet pereche cu nimic altceva.
Se foieste usor in bratele mele si in cateva secunde fac contact cu purpuriul ei unic. Este asa de frumoasa si de inocenta. O sarut usor pe frunte, iar ea inchide ochii, pierzand contactul cu acel mov unic. Mai aplic cateva sarutari scurte pe tampla si obrazul ei,ca mai apoi sa o cuprind din nou intr-o imbratisare de urs. Ii lipesc trupul gol de mine si simt un curent de electricitate care imi strabate corpul. Pielea ei este asa de fina la atingere si mirosul gelului meu de dus pe pielea ei este incredibil. Imi afund nasul in scobitura gatului ei,inhaland adanc si sarutand portiunea de piele unde va sta marcajul meu.
Ramanem intr-o tacere linistitoare pana sparg eu tacerea.
- Ce-mi faci tu mie, frumoaso?! Ce farmece ai aruncat asupra mea de nu ma pot gandi la nimic altceva inafara de tine?! Spune-mi iubito! De ce simt nevoia asta disperata sa te am langa mine?! De ce te iubesc cu toata inima mea?!
Sopteac totul langa urechea ei, intr-un mod atat de intim si ii presar un sarut scurt pe umarul gol.
- Mi-e asa frica ..atat de frica..ca.o sa pleci intr-o zi. Ca o sa iei tot ce a mai ramas din mine odata cu tine.Dar nu voi regreta..daca asta te va face fericita ..o.sa ma alin gandindu-ma ca tu m-ai.invat sa iubesc..ca ai fost a mea si doar a mea..si ca pe.mine m-ai iubit primul .Nu vreau sa te pierd, iubito. Esti a mea. Dar sunt dispus sa iti dau drumul daca asta iti doresti. Sunt dispus sa fac orice pentru fericirea ta.
Se intoarce brusc cu fata spre mine si observ lacrimii in ochii ei. Ma panichez dar cand isi uneste buzele alea dulci.cu alele mele, uit de tot.
- Nu..o..sa..te..las..niciodata!
Sopteste usor si timid fiecare cuvant peste buzele mele.
Soarele ne curma somnul la amandoi, dar refuzam sa ne trezim. Mormaim adormiti. Conversatia din noapte imi aduce un zambet pe buze si o sarut rapid pe tampla inainte sa deschida ochii si sa fac contact cu cele 2 oceane purpurii. Cobor din pat si trag draperiile rosii care opresc razele soarelui. Ma asez pe coltul patului si o invelesc mai bine pe Hope. Ii fur o sarutare iar ea chicoteste infundat.
- Iubito,eu am ceva treaba dimineata asta la biroul din cladirea din fata. Promit ca nu stau mult.
O vad cum se intinde usor si adorabil, un picior perfect conturat iesind de sub asternut. O mai sarut odata pe nas si parasesc camera . Merg direct spre cladirea principala a haitei, cu gandul de a scapa mai repede de toata treaba. Era inevutabil ca ceva sa nu.mi strice ziua.
O voce pitigaiata si extrem de enervanta imi rosteste numele pe un ton ce vrea sa para provocator, dar mie nu-mi provoaca decat dezgust. Ma intorc mai mult decat sictirit sprea sursa zgomotului,deja banuind cine ar putea fi.
O.blonda, care are mai mult plastic in ea decat un pet, imbracata provocator, da din gene de parca i.ar fi intrat un gandac in ochi, ma priveste lasciv.
-Iubire!!! Am o veste minunata!
Ridic o spranceana si maraii amenintator sprea ea. Doar o singura femeie, sau.ma rog, copila, ar dreptul sa imi spuna asa, iar ea nu e aceea.
-Scopul si.durata conversatiei,barbie!
Rostesc totul pe.un tot cat mai rece si mai formal.,deja satul de prezenta ei aici.
- Iubire..ar trebui sa fii.mai gentil.cu mama.viitorului tau copil!
Cand termina de vorbit.simt.cum cerul imi cade in cap. Fac doi pasi inapoi si incerc sa ma calmez. Spaima este evidenta in privirea mea, iar parasuta chicoteste enervant. Arunc o privire asupra siluietei ei si nu observ nici o denivelare proeminenta a abdomenului ei. O privesc in ochi si pot vedea curiozitatea cu care ma priveste.
Copilul pe care il.poarta in pantec.nu e al meu! Asta.i clar. Indiferent cat de excitat si nerabdator as fi fost, nu am.uitat niciodata de protectie. Mostenitorul meu va veni doar din partea iubitei mele. E nu e mama copiilor mei.
- Minti.tarfa!!! Nici macar nu te cunosc..cum sa imi porti.copilul?!
Socul.este evident pe fata ei, dar revine la siguranta ei.
- Ecografiile dovedesc ca fatul are 3 saptamani. Exact cand am facut dragoste ultima data.
Deja nervos de prezenta nedorita imi infing mainile.usor in parul ei vopsit si ars.
- Curvo,in cel maibrau caz,eu te-am.futut.Eu voi face dragoste doar cu iubirea mea. Tu poti sa te duci.la oricare mascul.din haita sa.i spui ca a devenit tata ..asa ..fara sa.si "planteze"copilul, dar nu indrazni sa vii aici si sa ij impui unui.alpha ca e tata. Asa ca te rog sa faci cale intoarsa.pana nu iti fac personal un control ginecologic sa ma asigur ca e al meu!
Frica si umilirea se citesc pe.fata ei. Lasa capul.in pamant si.pleaca. Ma relaxez complet cand vad ca a cedat asa usor. Daca acel copil chiar era al meu, ar fi facut tot.posibilul sa o.cred, dar asa ... nici nu vreau sa ma.gandesc ce ar fi facut Hope daca ar fi aflat ca am un copil.cu o.tarfa.
Inca debusolat ma indrept spre biroul.meu.
Dupa 2 ore petrecute completand dosare si facand distribuirea fondului monetar intre institutiile haitei, inchei totul trimitand actele catre notarii care ma ajuta cu.legalizare documentelor de spatiu.
Ma simt eliberat de toata tensiunea, stiind ca ma pot.intoarce la.iubirea mea . Ies din cladire principala si merg prin gradina uriasa spre vila cu apartamente. Ma opresc in.mijlocul ei, cand.o.zaresc pe.Hope.stand sprijinita de un copac, razand cu.niste copile cam de varsta ei. Ma apropii grabit.de ele. Cele 2 copile isi inclina capetele in semn de respect, stricandu.mi planul de a o.speria putin pe Hope. Inainte sa se intoarca o prind intr-o imbratisare de urs. E atat de bine sa o simt in.bratele mele. O.sarut usor pe par si imi indrept privirea spre cele 2 fete. Ambele o.fixeaza pe Hope.cu.privirea si.soptesc amandoua cu glas tremurand
- Luna! Scuzati-ne lipsa de respect. Nu.am stiut cine sunteti.
Micuta mea chicoteste usor. Ce dor.mi -a fost de sunetul asta.
-Lasati politetea asta. Sunt tot.eu...Hope.. Ne mai vedem..
Cele 2 parasesc rapid zona iar.eu o intorc pe.iubita mea cu fata spre mine si o.trag complet la mine in brate, inhalandu-i.mirosul.
- Buna frumoaso!
Chicoteste usor.si isi freaca.nasul.de tricoul meu,eu aproape gemand la.contactul.facut.
- Buna ..iubitule.
Ce bine suna asta de pe buzele.ei. O sarut.usor pe frunte si decidem sa ne plimbam.
Terminam promenada undeva dupa.miezul.noptii. Ne asezam pe.iarba in padure, tragand-o pe Hope.la pieptul meu. Dupa.ceva timp, realizez ca respiratiile.ii devin regulate,semn ca a adormit. Incerc sa o acopar cat mai bine cu bratele pentru a nu.i fi frig. In linistea padurii, stau.si ma gandesc la cat de mult sa schimbat viata mea de cand Hope a devenit centrul existentei mele..la cat de mult m -am schimbat eu..dar nu regret nimic..am facut-o cu.iubire si din iubire pentru copila.mea. Daca.nu m-as fi schimbat.pentru sufletul meu.pereche, atnci.pentru cine sa o fac?!
Privesc complet vrajit.la ingerul ce se afla in bratele.mele si nu inteleg ce am facut sa merit.o asemenea comoara. Multumesc sortii ca mi-a scos-o in cale pe Hope.
-------
Imi cer scuze ca a durat atat de mult pana am postat, dar.duc lipsa de timp.
Vreau sa va spun.ca am inceput.o noua poveste. Se numeste "Ultima cursa ". Am nevoie de niste pareri, sfaturi sau critici. Multumesc anticipat celor care o.sa aiba chef sa arunce o.privire.
CITEȘTI
Iubire de alpha
Werewolf"Cei ce nu ard dezlantuit ca noi, in flacarile noastre o sa arda" Timpurile grele cer masuri disperate. Simtindu-se subjugat de o puternica prietenie, a carei flacara a ars mistuitor, candva, in trecutul patat de umbre date uitarii, tanarul Alpha is...