Mici hohote de plans rasuna in camera,ajungand la urechile mele, trezindu.ma. Micuta faptura de la pieptul meu pare a plange prin somn. Miscari haotice ale corpului ei deja zguduit de hohote, imi dau de inteles ca are un vis groaznic. O strang si mai tare in brate incercand sa o linistesc.
-Gata iubito! Sunt aici!! Nu mai plange, te rog!
Depun repetate si mici saruturi pe parul parfumat si fin.
Bratele mele sunt ferm infasurate in jurul taliei ei. Cu o mana fac miscari.circulare pe spatele copilei mele pentru a o linisti.
Cand privesc obrazul plin de lacrimi al frumoasei mele, ma simt vinovat pentru toata suferinta pe care i.am adus.o. Dar sunt mult prea egoist si mult prea indragostit ca sa o las sa plece de langa mine. Nici nu vreau sa stiu cum as ajunge daca m.ar respinge. Probabil as inebuni sau mi.as ineca amarul in multele razboaie de extindere a teritoriului. Urmasii lui alpha Sabrin nu au facut nici un pas. Sunt mult prea linistiti dar djn cate mi.au spus spioni,au renuntat la razboi, desi nu prea as crede.
Roscata mea se foieste in bratele mele, scotandu.ma din starea mea de visare. Ochii mei iau contact cu violetul pur iar durerea din ei ma face sa inebunesc. Atata inocenta si...frica..reflecta cele doua oceane de culoarea violetelor. Ii e frica de mine.. usorul tremurat al corpului ei in bratele mele imi confirma afirmatia. Privind la ea, e ca si cum as privi un inger..ingerul vietii si al mortii mele.
Palma mea ii mangaie cu miscari tandre obrazul fierbinte, plin de lacrimi picurande. Cand realizez ca lacrimile nu inceteaza o cuprind in brate, aducandu.i capul in scobitura gatului meu. Simt cum mici picaturi ating suprafata pielii mele incinse.
- Nu mai plange, te rog!
Raman tacut o vreme, timp in care se calmeaza si ea. Bratele ei micute ce imi imbratisau trupul sunt incet retrase. Hope vrea sa scape din imbratisarea mea. Pune o distanta considerabila intre noi si incearca sa.mi indeparteze mainile de pe ea.
- Te rog!! Te implor nu ma atinge!
Nu inteleg. Eu vreau sa o stiu cat mai aproape de mine, sa ij pot auzi inima care bate doar pentru mine, dar ea..ea ma respinge. Durerea din sufletul meu e uriasa, dar usor,usor ma conformez cerintei ei.
- De ce?! De ce ma respingi?! Te iubesc Hope!! Nu imi fa asta!! Te rog!
Fata ei se lumineaza in urma declaratiei mele asa ca intind mana sa o trag la pieptul meu. Ochii isi pierd sclipirea, lacrimi aparand din nou. Se indeparteaza categoric de mine, soptind pe un glas obosit, trist si plin de suferinta cuvinetele care ma fac sa tremur neputincios in fata hotararij ei.
- Armin.. eu..nu te mai pot iubi ca inainte..
Spunand asta isbucneste intr.o noua serie de suspine amare si lacrimi fierbinti.
Lupul meu urla disperat. Nu suparta sa vada ca legatura dintre noi dispare. Privind atent spre numele meu intiparit pe gatul iubitei mele, observ ca acum este doar o.umbra neagra. Atat de putin am ajuns sa insemn pentru ea?! Ura ei pentru mine e atat de mare incat sunt doar o umbra a trecutului ei?!
- Respinge.ma!
Vorbele imi ies involuntar pe gura. Ma priveste uimita..ranita, iar eu incep a regreta ce am spus.
- I.am tot!! Decat sa stiu ca esti a mea si ca nu ma iubesti, mai bine fii libera! Pleaca! Lasa.ma sa mor si fii fericita.
Privirea imi e deja incetosata de lacrimi. Ma sterg rapid.la ochi si continui.
- Respinge.ma iubito! Gaseste pe cineva bun pentru tine! Eu sunt defect. Nu merit iubire. Dar vreau sa stii un lucru: prima data ai fost a mea. Prima data m.ai iubit pe mine. Iar eu am fost al tau la fel ca si toata iubirea mea! Chiar imi pare rau ca doar asta am ajuns sa insemn pentru tine.
Imi termin ultimele cuvinte adresate celei.mai importante persoane din viata mea mangaind usor tatuajul de pe.gatul ei, ajuns doar o umbra acum.
Privirea ei devine una speriata, negand frenetic din cap.
- Nu!! Nu... nu ma obliga sa fac asta! Nu te pot respinge! Te rog!
-Ingerul meu.. daca ai sti cat mi.as dori sa ramai a mea pe veci.. nu vreau sa pleci.... dar nu pot trai stiind ca nu vei fi fericita cu mine... asa ca ingerul meu, fij liber sa pleci,dar ia.mi si inima si viata odata cu tine. Iarta.ma ca nu sunt ceea ce ti.ai dorit,dar vreu sa stii ca te.am iubit mai.mult ca orice si.o sa o.fac pana la ultima suflare.
CITEȘTI
Iubire de alpha
Manusia Serigala"Cei ce nu ard dezlantuit ca noi, in flacarile noastre o sa arda" Timpurile grele cer masuri disperate. Simtindu-se subjugat de o puternica prietenie, a carei flacara a ars mistuitor, candva, in trecutul patat de umbre date uitarii, tanarul Alpha is...