Epilog

8.4K 598 43
                                    

-Iubito, unde ai pus cheile?!
Ma invart agitat prin camera de zi a vilei, cautand pe fiecare masa nenorocitele de chei de la masina. In toti acesti ani de cand formez o familie cu Hope, cateva lucruri au ramas neschimbate, printre care si faptul ca sunt un idiot imprastiat. Dupa 4 luni grele de sarcina, cu numeroase pofte si cu un apetit sexual extenuabil, iubirea mea ar trebui sa ne aduca pe lume copii. Si da. Vorbesc la plural, pentru ca la varsta de 19 anisori ai ei, am aflat ca imi poarta 2 gemeni sanatosi, unul dintre ei este viitorul alpha, iar fata va fi fetita lui tati, pentru care voi castra multi baieti. Hope abia coboara scarile cu abdomenul mult prea umflat pentru constructia ei micuta. O iau in brate si o asez pe canapea. Zambetul de pe fata ei este urias in ciuda durerilor de la contractii. O sarut le frunte, raspunzandu-i.cu un zambet urias. Sarut pantecul umflat, care mi-a fost perna pe timpul nopti. O trag speriat la pieptul meu cand usa se deschide larg si un Yohan agitat apare cu o doctorita. Doctora dupa o.scurta verificare a sarcinii, constata ca Hope e gata sa nasca. O.frica ciudata ma cuprinde, iar emotii uriase ma fac sa ma invat ca.leul in cusca in mijlocul sufrageriei.
In urma unei contractii.mai puternice, i se rupe apa lui Hope. Un strigat scurt ii paraseste plamanii si ma trage inspre ea. La ordinele.doctorei, o iau in brate si alerg pana in celalata vila, unde se afla spitalul. Copila mea se zvarcoleste puternic la pieptul meu, scancind. Ma doare pe mine cand o vad asa si imi doresc sa pot sa-i absorb durerea.
Ultima imagine cu Hope o am pe cand statea pe.masa de nasteri, urmand ca asistenta sa inchida.usa. Ca un disperat indragostit ce sunt, am injurat tot spitalul, dar nici un medic nu a tinut cont de statutul meu de alpha cat timp e vorba de.siguranta Lunei. Panicat, emotionat si frustrat ca nu ma aflu langa ea, ma plimb de.a lungul si de.a latul coridoruli, iar Yohan ma ameninta ca dupa inca ceva ture de coridor, ajung la parter direct prin podea.
Trec secunde, minute si nimeni nu.mi spune nimic de iubirea mea.
O asistenta mai batrana care imi amintesc imediat ca este moasa mea, vine si ma agata de o ureche si ma trage spre camera lui Hope. Ma elinerez de batrana amuzanta si o sarut pe.ambii obraji, meegand in fuga spre camera indicata. Mi se taie rasuflarea cand vad pe iubita mea tinand la piept doi copii mici, fiind inveliti de parul lung si rosu al iubirii mele. Merg tinta spre cele.mai importante fiinte din.viata mea. O sarut lung pe iubita mea, devorandu-
i buzele pline, ca mai apoi sa ma zgaiesc la copii.mei. Fetita are ochii asemeni mamei ei . I-a mostenit culoarea calda ce ameteste imediat baietii, deci cum am spus, voi avea de pazit mult cu o frumusete ca ea. Hope imi citeste gandurile si ma plezneste jucaus peste umar, razand de ideile mele traznite. Imi indrept atentia spre fiul meu care este o imagine a mea. Ochii gri au culoarea ghetarilor, iar gropitele.din obraji ne aseamana si mai mult. Ma uit cu adoratie in ochii copilei mele, care a devenit mama a copiilor mei.

Iubire de alphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum