DECLAR razboi !

11.1K 697 60
                                    

- Sa te vad!

Si dupa ce spune asta, isi incruciseaza mainile in jurul gatului meu, izbindu.si puternic buzele de ale mele.  Marai infundat in sarut si o musc puternic de buza de jos. Cand sunt pregatit sa o duc in dormitor ca sa termin ce am inceput, alarma de lupta incepe. Rouge!  Au trecut granita si vor sa atace. Hope se uita nedumerita la mine, iar eu o trag cat de repede pot la margine. Iesim in fuga din apa, iar eu ii arunc in brate un prosop, iar in timp ce ma imbrac, sunt dispus sa lamuresc totul.

- Hope!  Rouge au trecut granita si vor sa atace satul. Mai am la dispozitie mai putin de 30 de minute sa organizez armata de varcolaci. Tu o sa te duci cu Al treilea in comada si cu celelate femei din haita in buncarul regal. O sa fiti protejate.

Hope pare nelimistita.  Mai mult de atat pare nervoasa. Nu am nici timp si nici chef sa ma cert cu ea, asa ca sper sa ma asculte, macar o data.

- Nu ma duc niciunde ! O sa lupt cu tine! 

Ma intorc ca si curentat la ea, cautand o urma de umor in expresia ei, dar era serioasa si mult prea matura.

- Tu o sa faci ce iti spun!  Nu vreau sa te pierd!

Si spunand asta, o trag spre iesire, urmand sa coboram in pivnita, dar Hope, pare sa aibe alte planuri. Isi smuceste mana din stransoarea mea, si imi pocneste o palma puternica peste fata. Latrand niste injuraturi.

- Crezi ca daca am vagin si ovare, nu sunt in stare sa lupt?!

Nu stiu ce ma enerveaza mai mult.  Faptul ca a avut curajul sa dea in mine sau faptul ca imi urla in fata, iar eu nu reactionez?  Lupul meu pare sa preia partial comanda.

O apuc de par si ii trag capul  pe spate ,soptindu.i la ureche pe un ton amenintator

- Nu o sa risc viata celor din haita pentru ca o fetita imi sta in cale!

Ii dau drumul la par, doar ca sa o apuc de mana si sa o tarasc la propriu pana in fata vilei. Ajuns pe terenul din fata casei ii dau drumul, iar ea cade in genunchi. Lacrimile fierbintii ii pateaza fata frumoasa. Ma simt ca un dobitoc pentru ce i.am facut, dar nu am timp de regrete. Fac semn baietilor, care se uitau ca la extratetestrii la noi,  sa o duca pe Hope la loc sigur. Ma intorc spre padure, privind cum randurile de varcolaci s.au aliniat asteptand comanda mea.  Cand sunt pregatit sa ordon plecarea la granita, privesc cum Hope se opune categoric sa mearga cu baietii. Le fac semn sa o lase in pace si ma apropii de ea. Ingenunchez in fata ei, sa fim la aceeasi inaltime si ii privesc ochii inecati in lacrimi, movul uimitor de care m am indragostit altereaza cu o usoara culoare galbuie. Vreau sa o mangii si imi ridic palma pentru a.i cuprinde obrazul, dar se da speriata inapoi, lacrimi grele si amare prelingandu.se usor pe obrajii ei. Nu am timp sa o impac.  Trebuie sa imi apar haita, chiar daca voi fi obligat sa renunt la iubirea mea. Ma ridic brusc si plec spre padure, fara sa arunc un ochi inapoi. Odata intrat in profunzimea padurii, lasa lupul din mine la conducere, simtind cum ghearele imi ies, la fel si coltii. O durere groaznica imi cuprinde intreg codrpul, cand fiecare os din corp se rupe, ca mai apoi sa se aseze in forma unui lup gigantic. Un raget animalic, care atesta suprematia mra asupra acestor meleaguri, imi iese din plamani.  Ma simt liber, dar in acelasi timp atat de legat de micuta faptura care am abandonat.o fara mila in fata haitei. Cu cat ma apropii mai mult de locul de granita, cu atat mai persistent este mirosul de rouges. In fata ochilor mi se infatiseaza peisajul caruia i.am dus dorul. 2 tabere rivale fata in fata. Varcolac contra varcolac. Fiecare se sfideaza reciproc, maraieli pline de nervozitate tulbura linistea.

  Ma transform in om.  Imi ocup locul de drept, fiind fata in fata cu conducatorul celorlalti. ESTE un barbat roscat, mult mai scund decat mine, dar cu o mimica foarte serioasa, iar ochii lui negrii ii tradau frica. Imi mut privirea spre adunatura de varcolaci exilati, care nu parea sa aiba mai mult de 100-200 de luptatori. Majoritatea erau imbtacati in negru, incercand sa arate intimidant, pe cand eu, sunt in pantaloni scurti si tricou, deoarece nu am avut timp sa ma schimb de hainele de la piscina. Imi dreg vocea si il tintuiesc pe roscat cu privirea, ca mai apoi spunandu i cu un ton rastit:

- Vreau sa stiu si eu de unde atata curaj prostesc pe voi ? Cu ce drept imi incalci teritoriul ?

Il vad cum se pabicheaza. Ii pot auzi bataile accelerate ale inimii si pot vedea borboanele de sudoare cum ii pateza fruntea. Incearca sa nu para prea afectat de vorbele mele dar in mod cert nu ii iese.

- Am venit aici sa transmitem un mesaj foarte important.

Ma amuza copios situatia de fata.

- Si presupun ca era nevoie de 200 de exilati ca sa spuneti cateva vorbe.  Va ascult!

- Haita condusa de urmasii raposatului alpha Sabrin, va declara razboi.

Alpha Sabrin!  Trebuia sa stiu ca odata ce omor conducatorul imi voi pune toata haita in cap. Dar nici ca regret ceva. Daca nu ajungeam la timp jegodia aia imi vindea sufletul pereche. Deja simt cum furia ma acapareaza, iar ochii mi se inrosesc.  Scot un urlet puternic, simtind imediat frica celorlalti cum creste si iubesc sa ma hranesc din frica lor. Mereu am dominat.  Fie pe plan personal sau profesional. Dupa ce simt cum nervii ma descatuseaza, ma apropii de "mesager".

- Accept!  Declar si eu razboi haitei South! 

Acesta aproba printr.o miscare simpla a capului.

-Acum ca ati trimis mesajul, ar fi bine sa plecati. Aveti 10 minute sa parasiti teritoriul haitei mele, sau va las pe voi sa ghiciti ce se va intampla.

Si acum ca am terminat cu toate astea, ma intorc si pornesc in pas alert spre sat. Ma tot gandesc la Hope. Cat de dobitoc am putut sa fiu?  Mi.am iesit din minti!  Doamne!  Am tras.o de par si am tarat.o ca pe un caine. 

- La dracu! 

Urlu cat de tare pot, ca mai apoi sa pocnesc un copac , ca mai apoi sa il urmaresc cum face contact cu rabdatorul pamant..

Pe tot parcursul drumului m.am tot gandit cum as putea sa o fac pe Hope sa ma ierte. Acum sunt in fata usii de la dormitorul nostru. Simt ca este aici. Ii simt mirosul dulce. Ard de nerabdare sa imi revad copila. Deschid usa incet. Lumina este difuza , dar pot observa ca frumoasa mea doarme cu perna mea in brate. Aleg sa merg la dus ,ca mai apoi sa ma bag in pat langa ea. Dupa 30 de minute de stat sub apa calda, parasesc cabina de dus. Imi prind un prosop in jurul taliei si ma apropii de chiuveta pentru a ma spala pe dinti. Evit sa imi privesc reflexia in oglinda. Imi e frica de ceea ce am ajuns. Am provocat durere sufletului meu pereche. Nu o sa ma iert pentru asta. In scurt timp parasesc baia, purtand doar o pereche de boxeri pe mine. Ma apropii de pat, ca mai apoi sa ma asez pe partea mea de pat. Nu rezist tentatiei si imi lipesc corpul de spatele iubitei mele, iar mana o asez pe talia ei,  tragand.o cat mai aproape de mine. Un suspin ii scapa printre buze, ca mai apoi sa se intoarca in imbratisarea mea si sa isi aseze capul pe pieptul meu. Respiratia calda se loveste de pieptul meu, provocandu.mi mici fiori. O strang mai tare in brate si imi afund capul in claia de par roscat si parfumat, ca mai apoi sa ma las prada somnului.

Iubire de alphaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum