Találkozás (1.rész)

3.1K 145 0
                                    

Jimin szemszöge


Futok a rengettekbe a farkasok elől, hogy mit csináltam? Ezt én se tudom, de nekem támadtak a társaim.

- JIMIN, GYERE IDE NEM BUJKÁLHATSZ ÖRÖKÉ!!!!

Össze rezzenek a búvóhelyemen. A gondolat is megrémiszt, hogy rám találnak. Nem tudom mivel érdemeltem ki, de éjszaka közepén betörtek a kis lakóhelyemre. Azóta menekülök és miért menekülök? Egyszerű egy omega az alfák ellen semmit sem tehet. Igen, férfi létemre omega vagyok.

- ÚGY IS MEGTALÁLUNK. NE FELEJTSD ÉREZZÜK A SZAGODAT!!!

Egyre jobban húztam össze magamat. Mozgást hallok az oldalamról, így oda kaptam a fejemet. Egy éj-fekete farkas nézet engem a vörös szemével. A csoki illatát nem ismerem. Valószínűleg nem hozzánk tartozik. Na elmondhatom magamról hogy én vagyok a legszerencsésebb. Tuti alfa. Nekem végem. Egy lövés volt nem olyan távolból amire a fekete alfa is felfigyelt. Egyet se pislogtam, de már rángatott magával. Ellenkezni kezdtem, mert nem tudom mit akar. De ez látványosan nem tetszett neki.

- Most megakarsz hallani egy vadász és a társaid által vagy velem jössz. Választhatsz csak szerintem vedd sietősre, mert én itt hagylak Omega.

Szólalt meg a belső alfája amire először megfagytam, de elkezdtem követni. Félve de mentem utána és végül egy kis odúba vezetett ami tele volt gyógynövényekkel. Aminek erős szaguk miatt nem találhatnak meg a társaim se. Ügyes. Leheveredett egy kis helyre ami gondolom a fekhelye volt. Követem a példáját jó 3 métere tőle.

- Nem harapok, gyerek nyugodtan közelebb. Látom hogy reszketsz, de nem tudom hogy a hideg miatt vagy miattam.

Nem válaszoltam erre megelégelte ezt és felállt. Én ijedten csuktam be a szememet, és vártam az ütést vagy a támadás, de helyette csak egy meleg testet éreztem meg ami mellém nyomta magát, hogy ezzel is melegítsen. Nem vettem észre mikkor nyomot el az álom.



Jungkook szemszöge


Császkálok az erdőben, mert megint nagy vita volt otthon. 25 éves létemre nem házasodtam még meg. Fhuu ez akkora bűn. Ezért minden megtesznek hogy legyen egy alfa hölgyemény a közelemben.
Vonyításokat hallok, de nem nagyon érdekel. Sokszor van erre felé hangzavar. Nem olyan mesze van egy falka. Akik nem erősek, de nem is gyengék, de leginkább nem az eszükért vannak itt. Nagy harci erejük van, de ez ész nélkül nem sokra megy. Gondolkodásomból egy fehér farkas szakított ki. Ott gubbasztott egy olyan bokor alatt, ami még nem nagyon hullajtotta le a levelét. Nem értetem miért van ott, de elkezdtem figyelni a hangokat is hátha ad valami okot rá hogy itt reszkessen.

Hatalmas nagy vonyítás halasztódott és nem a nagyon barátságosféle. Meg is rezzen a kicsike, szóval hozzá beszélnek, amit én nem érthetek, mert nem vagyok a falka tagja.  Nem tudom miért, de elkezdtem közelebb menni, de erre rögtön rám kapta a fejét, én meg ledermedtem. Kék szemei engem vizslattak. Egy lövés hang hangzott a távolból. Mire rögtön elkezdtem rángatni, de ellenkezett. Enyhén durván megkérdtem rá, hogy jöjjön velem vagy maradhat kaja. Bevittem a kis odúmba ami nem is olyan kicsi. A gyógynövényeket azért termesztetem, mert így nem érzik a szagomat ha itt vagyok. Leheveredtem és néztem, hogy mit csinál. Megszólaltam, hogy én nem harapok. Ott helyben lefeküdt és nézet. Remegett ezért úgy gondoltam hogy befekszek mellé szorosan. A kicsike becsukta a szemeit és jobban remegett. Ennyire ijesztő vagyok? Mindegy, féljenek is. Miután rájött hogy nem bántom, elkezdet mocorogni. Majd csak az egyenletes szuszogását hallottam. Még mindig vonyítottak. Minden egyes vonyításra megrezzent, de nem ébred fel. Én mint egy őr nem aludtam. Vagy őt figyeltem vagy a bejáratott. Fehér bundája egyáltalán nem piszkos, vagyis ritkán van farkas alakban. Észre sem vettem mikor lett világos. A kicsike elkezdet ébredezni. Nyammogott egyet kettő aztán kinyitotta a szemeit. Meglátott és azzal a lendülettel dermedt meg. Majd felállt félve és meghajolt. Utána magamra hagyott. 

Én még maradtam egy kicsit és csak azután indultam haza felé. Egész úton gondolkodtam azon, hogy miért keresik, de amikor már a házam előtt álltam ez teljesen nem érdekel. Anyám kicsapta az ajtót.

- Hol voltál? Tudod hogy neked akarunk jót!!

- Kérlek ne folytassuk a vitát! - és elmentem mellette, befele menet találkoztam az apámmal is. Ő csak rosszallóan nézett. Becsoszogtam a szobámba majd az ágyra vettetem magamat és néztem a plafont. Sosem volt egy barátnőm se, de valahogy nem is akarok egyet se. Elismerem, hogy az összes gyönyörű, de én akkor se fogok hozzájuk kötődni. A kis fehér farkason is gondolkodtam. Olyan törékenynek tűnt. A kék szemeit nem tudom elfelejteni, annyira csodaszép volt és úgy ragyogtak. Mi történhetett vele, miután elment tőlem? Vagy mit csinálhat most? Hol lehet? Ezek a kérdések cikáztak a fejemben. Egész éjjel őt figyeltem, ezért nem aludtam semennyit, így nagyon hamar álomra hajtottam a fejemet. 

Az én Omegám [Jikook]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora