Átváltozás (5.rész)

1.6K 112 7
                                    

Jimin szemszöge

Mikor megláttam  a barátaimat miközben Jungkookal harcolnak, teljesen ledermedtem. Nem tudtam mi tévő legyek. Hogy állítsam meg őket. Taehyung egy omega, Jhope pedig egy béta, de erősek. Mikor sikerült szétválasztanom őket rögtön számon kértek.

- Jimin ő ki? Zsarol? Elkapott?

- Jungkook. Nem és nem.

- De ő alfa, te meg omega.

- Tudom, de nem bánt. Kedves velem.

- Ő? - Fordult felé. Mikor megláttam azt a szemet majdnem elröhögtem magamat. Egy dühös szemel találkoztam nem is, egy durcás szemel, de mégse tudod olyan ijesztő lenni számomra. Láttam benne, hogy egyáltalán nem tetszik neki ez a helyzet, de nem bántaná őket. Sajnos hamar el kellet búcsúzkodni. 

Már több mint két hete találkozunk az erdőbe. Egyre hülyébb és bolondosabb játékokat játszunk. Egyáltalán nem félek tőle. Egy ártatlan alfa. Eleinte nagyon féltem tőle, de most egy szikráját se érzem ennek. Mostanában egyre jobban érdekel, hogy hogy néz ki az emberi alakja. Biztos nagyon jó képű. Mindig meg akarom kérdezni, de sose jutok el odáig.

- Jungkook?

- Hm? - feküt rám. Mostanában ez a szokása.

- Öhm megtudhatom.. nem nem öhm megmutatod a...

- Az emberi alakomat?

- I-igen.

- Persze, de csak akkor, ha... - nézz rám nagyon furán

- Ha?

- Ha te is - bök meg a fejével.

- O-oké 

- Hol szeretnél átváltozni? Bent a kuckóban vagy itt kint?

- Bent, de nincs ruhám. 

- Ott van a pokróc amit én adtam neked. Nekem meg van itt, de az enyéimet is felveheted.

- Nem kell. Jó lesz a pokróc.

- Oké akkor mars be, mert én már nagyon kíváncsi vagyok. Kint várlak.

Bent nagyon sokat őrlődtem. Biztos jó ötlet volt ez? Mi van akkor, ha nem tetszik majd neki? Akkor elvesztek egy nagyon jó barátságot? 

- Jimin gyere ki, nem eszlek meg. - szólított a belső alfája.

Sok erőt gyűjtöttem és kiléptem. Nagyon szorítottam a pokróc szélét. Szorongattam. Kíváncsi is vagyok rá, de egyben félek is tőle. Mikor oda értem csak a földet szuggeráltam. Nem mertem felnézni. A lábát láttam és egy fekete szaggatott nadrág volt rajta. Lassan elkezdtem fel fele nézni. Egy egyszerű szürke póló volt rajta. A kidolgozott mellkasán csak egy picit akadtam meg, de tényleg csak egy picit. Majd lassan az arcára emeltem a tekintetemet. Hogy nézhet ki ennyire jól? Pisze orral, nyuszis mosolyával, csillogó barna szemekkel. Barna haja a szeme elé lóg. Kényszert érzek, hogy elsimítsam onnan.  Miután nagy nehezen kibírtam, hogy ne simítsam odébb a tincsét, akkor néztem bele a szeme tükreibe. Ő is felveszi a szemkontaktust. Elveszek a sötét szemeiben. Mintha már láttam volna.

Jungkook szemszöge

Tudom fiúkra nem mondjuk, de olyan gyönyörű. A kis pokrócot az élete árán se engedné el, úgy szorongatja. Szőke tincseit csak úgy fúja a szél. Szürke szemeibe elveszek. Nagyon ismerős. Hirtelen olyan érzésem lett mintha egy pillangók raja szabadulna fel a gyomromban. Ez az érzés is ismerős, de mi ez? Nem tudom mennyi ideje néztük egymás lélek tükrét, de olyan mintha csak most néztem volna rá. Elkezdett vacogni, ezért felébredtem a transzból. 

Az én Omegám [Jikook]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon