Thalia szemszöge
1960.március 5.
Egyszer csak azt éreztem hogy az égből leesek a betonra.Odakaptam a fejemhez,mert a zuhanás során sikeresen beütöttem.Hirtelen felkaptam a fejem és gyorsan körülnéztem.Egy sikátorba voltam,de egy ismeretlen helyen.Felpattantam a földről és kisétáltam értetlenül a sikátorból.A város ismeretlen volt..
-E..elnézést!-szólítottam le egy öreg nénit.-M..milyen évet írunk?
-1960-at drágám.-felelte.
-É..és ez melyik város?-tettem fel egy újabb kérdést.
-Dallasban!-felelte.
-Baszki..-fogtam meg a fejem.
Elsétáltam a nőtől és elkezdtem mászkálni a városban.Ideges voltam..nem tudtam hogy hol vannak a többiek.Benéztem egy fodrászszalonba ahol rögtön le is támadtak.
-Mit szeretnél kincsem?-jött oda az egyik nő.
-Öhm..-kezdtem bele.Elgondolkodtam hogy mégis mit akarok,mivel a hajam derekamig ért ezért eszembe jutott hogy levágatom.-Vállig leszeretném vágatni.-feleltem.
-Akkor gyere ülj le!-mutatott a székre.
Megcsinálta a nő úgy a hajam ahogy mondtam,mikor megláttam magam a tükörbe szerelmes lettem magamba.
-Elég jól áll a rövid haj!-mondtam magamba.
Sajnos fizetni nem tudtam,de mondták hogy mivel gyerek vagyok,ezért nem kell.
Kisétáltam a fodrászszalonból.Nem tudtam felfogni hogy én Dallasban vagyok,ráadásul 1960-ban.Nem fogom feladni a többiek keresését.Klaus szemszöge
1961.február 8.
Kiestem egy kék cuccból,azonnal felálltam és elkezdtem kiáltani a többiek nevét.
-THALIA!!ÖTÖS!!DIEGO!!-kiáltottam.
-Mi történt?-kérdezte Ben.
-Jó hogy csak most jössz elő.-dünnyögtem.
-Örülj neki hogy egyen talán itt vagyok.-felelte.
Amúgy egy sikátorban kötöttünk ki.Kisétáltunk a sikátorból..
-Eltűntek..eltűntek mint fingás a szélben!Pfu!-nyöszörögtem.
Próbáltam megkérdezni az embereket hogy mégis hol vagyok,de csak hülyének néztek.
-Klaus ezt nézd!-szólt Ben.
Oda mentem és mutatott egy újságot.
-Jól néz ki a pasas,de nem az esetem.-feleltem.
-Te hülye a dátumot nézd!-cseszett le Ben.
-1961.február 8.-olvastam fel.-Baszki!-néztünk össze Bennel.
Diego szemszöge
1961.július 7.
Az égből hirtelen leestem.Sikeresen leérkeztem a földre.Nem értettem a szituációt.Kimentem a sikátorból,pont akkor raboltak ki egy nőt.A késemet elővettem és elkaptam a rablót.Orrba ütöttem utána vissza adtam a táskát a hölgynek.Észrevettem hogy a tévében valami megy,ránéztem és az a Kennedy elnök volt benne.
YOU ARE READING
Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖
FanfictionEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ "Pedig ez csak szimpla nyári kirándulással kezdődött.Igaz hogy az egyik Hargreeves testvér titkolta azt hogy van egy nevelt lánya akit már nagyon...