Ötös szemszöge
Igaz hogy elteleportáltam de tudjátok hogy mi volt a gond?Az hogy nem is tudom a pasas nevét,meg azt hogy hol is lakik..na mindegy..akkor addig keressük amíg nem lesz meg.
Elmentem Thalia munkahelyére mert bizonyára ott találkozhatott vele.Sétáltam az asztalok között mikor belebotlottam Thalia egyik munkatársába.
-Bocsi hogy letámadlak,de Thalia találkozott valakivel,mikor haza indult?-kérdeztem a lánytól.
-Annyit láttam hogy a sarkon összefutott egy magam fiúval,akivel aztán elment egy kávézóba.-felelte.-Ne haragudj,de csak ennyit tudok segíteni.
-Ennyi épp elég..csak tudod az a pasas lekapta Thaliát és elszeretnék beszélgetni vele.-mondtam.
-Várj!!Akkor tudom hogy ki az!-mondta.
-Na és ki az?-kérdeztem.
-Josh Watson.-felelte.-Ő egy akkora nőcsábász,mindenkit megfektet akivel összefut.Engem is majdnem leakart de lekoptattam,szerintem jobb ha Thaliától messze tartod.Kitudja hogy mire képes.
-De hogyan néz ki?-kérdeztem.
-Ugyan akkora mint te,barna haj,kék barna szem és mindig kapucnis felsőt hord.-felelte.
-Köszi a segítséget!-mondtam.
-Ha Thaliáról van szó,bármikor segítek.-mosolyodott el.
Kimentem a bárból egyenesen a telefonfülkéhez.Ott volt egy telefonos könyv.Megkerestem Josh telefonszámát és azonnal felhívtam.
-Tessék?-szólt bele.
-Helló!Gyere el a parkba most!-feleltem.
-De te ki vagy?-kérdezte.
-Csak gyere!-evvel letettem a telefont és oda mentem a parkba.
15 perc eltelt,láttam hogy közeledik egy olyan pasas akit leírt Thalia barátja.
-Te vagy Josh Watson?-rontottam neki.
-Hé hé hé!!Te meg ki a faszom vagy?-kérdezte.
-Csak válaszolj a kérdésemre!-idegeskedtem.-Te.vagy.Josh.Watson?
-Igen én vagyok de mi közöd van ahhoz hogy engem hogy hí..-kezdett bele.
-Na ide figyelj te kanos Jancsi!!-fogtam meg a pulcsija nyakát.-Megtudtam hogy rámozdultál a barátnőmre Thaliára.És rohadtul nem tűröm azt el ha valaki a réten kapja le a barátnőmet.Szóval ha még egyszer ilyet mersz csinálni,nem fogod megélni a holnapot!Értetted?
-Jól van,jól van.-mentegetőzött.-De úgy is még találkozunk.
-Max csak a temetéseden,amit én fogok okozni!-mondtam.
Ellöktem magamtól és haza teleportáltam.
Thalia szemszöge
Nagyon nem vártam azt hogy Ötös haza jöjjön és beszéljünk a történtekről.Tudom hogy milyen forró fejű tud lenni,ezért is félek tőle..
-Nyugalom,nem fogja leharapni a fejed.-nyugtatott Allison.
-Szerintem meg de..-mondtam.
-Thalia nyugodj meg!Ötös nem rád ideges hanem a csávóra aki megcsókolt.-felelte.-Mond úgy el ahogy nekem mondtad el.
-Oké oké..-mondtam.
Eltelt 10 perc és már előttem volt Ötös karba tett kézzel.Mély levegőt be-ki..
-Szóval az úgy volt hogy leitatott aztán elmentünk egy rétre ahol rám mászott és elkezdett csókolni.Próbáltam ellenkezni de lefogta mind két kezem..azután beakart nyúlni a felsőm alá,de a teli erőmmel elnyomtam magamtól és haza mentem..-meséltem.
-Oké..-válaszolta.
-Ilyen könnyen veszed?-néztem rá.
-Igen..-felelte.-Ahogy beszélgettem vele tudtam hogy te nem csókolnál meg egy ilyen kanos Jancsit mint Josh..
-De honnan tudtad hogy ő?-kérdeztem.
-Be mentem a munkahelyedre és az egyik munkatársadtól tudtam meg.-felelte.
Leguggolt elém Ötös és megakart csókolni de egy ismerős hang csapta meg a fülünket.
-Biztos hogy itt vannak?-kérdezte egy ismerős férfi hang.
-Apa?!-pattantam fel a kanapéról.Oda futottam a korláthoz és megláttam hogy ott áll lent apám,Luther és Vanya.-APA!!
-THALIA!!-kiáltotta apám.
Lefutottam a lépcsőn és apám nyakába ugrottam.
-Annyira hiányoztál kis prücsök!!-szorított magához.
-Thalia drágám te mióta vagy itt?-jött oda hozzánk Luther.
-Két éve...-feleltem.
-Akkor sokkal régebb óta..-mondta Vanya.
-Vanya te is annyira hiányoztál!-öleltem át a nőt.
-Végre együtt a család!-örvendezett Allison.
-Diegoval ellentétbe!El kell érte majd menni,ert elmegyógyba kötött ki..-mondta Ötös.
-Wow..-mondta Vanya.
Felmentünk és leültünk a kanapéra.Eliott a többieknek is bemutatkozott,ő aztán bement a szobába mert nem akarta zavarni a családi ügyünket.Mindenki elmesélte hogy ki hogyan áll anyagilag,kiderült hogy apám egy szektát nyitott,besírtam rajta.
-És neked Thalia mi a munkád?-kérdezte Luther.
-Hát..sztriptíz táncos vagyok..-feleltem.
Apám kiköpte a kávét,a többiek pedig kikerekedett szemekkel néztek rám..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖
FanficEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ "Pedig ez csak szimpla nyári kirándulással kezdődött.Igaz hogy az egyik Hargreeves testvér titkolta azt hogy van egy nevelt lánya akit már nagyon...