~2.évad 8.fejezet~ {Nyaklánc keresés}

104 13 2
                                    

-Nem vagyok arra kíváncsi hogy mit műveltetek tegnap!-vágta rá apám.

-Én meg nem vagyok arra kíváncsi,ahogy te bevágod a bunkót!-vágtam vissza.

-Álljatok le!-szólt ránk Allison.

Még egy morcos nézést vetettem apámra,aki ugyan így cselekedett.Végül leültünk a kanapéra és nem szóltunk semmit sem.

-Nem akarnánk megbeszélni a tervet?-kérdezte Ötös.-Így rohadtul nem fogok vissza jutni a mi évünkbe.

-Nyugodj meg öcsi!Vissza fogok jutni..-nyugtatta Diego.

-Te inkább maradj csendben!Nem kérdeztem egy olyan embert aki egy intézetbe kötött ki.-kezdett bele Ötös.

-Na gyere csak ide te kis szaros!!-indult meg Ötös felé.

-DIEGO!!-álltam közéjük.

-Thalia te ebből maradj ki!!-lökött arrébb Diego,de úgy hogy a földre estem.

Nehezen felemeltem a fejem.-AZT MONDTAM HOGY ELÉG!!!-kiáltottam.Szemem átváltozott fehérré és az erőmmel nekilöktem Diegot a falnak aki el is ájult.Vissza változott a szemem az eredeti színébe.

-THALIA NORMÁLIS VAGY?-futott oda Vanya.

-É..én..nem tudom..mi történt..-mondtam.

-Nyugodjatok már le!Thalia ideges lett és ezért lökte neki a falnak.-mondta Ötös.

-Szerintem jobb lenne ha Thalia nem jönne velünk!-mondta Luther.

-Luther hülye vagy?-kérdeztem.

-Te csináltad a világ végét is!!-emelte fel a hangját.

-M..milyen világvégét?-kérdeztem.

-Átváltoztál egy nyaklánc végett,és a világot kezdted el pusztítani.-felelte Allison.-De Ötös leszúrt és minden lenyugodott,de a holdat eltalálta az erős kardot és hát..meteor lett.

-Baszki a nyaklánc!!-fogtam meg a nyakam.-A..azt a nyakláncot apámtól kaptam!

-De az a nyaklánc a világvégét hozta el.-mondta apám.

-De..az Isten apám adott egy olyan nyakláncot amivel áttudok változni egy erős görög Istenné.De most már nem okoznák világ végét,mert tudom kezelni az erőm.-mondtam.

-És hol kéne keresni azt a "szent" nyakláncot?-gúnyolódott Luther.

-Fogalmam sincs.-feleltem.-De külön kéne válni hogy megtaláljuk.

-Előtte kelljen fel Diego.-mondta Ötös.

-Ja,tényleg!-vakartam meg zavartan a tarkóm.

Megvártuk hogy Diego felébredjen.Őszintén nem akartam bántani,csak az idegesség hozta ez ki belőlem.
Bocsánatot kértem,és hálaég nem haragudott.
Megbeszéltük hogy mindenki külön megy és minden egyes ékszer boltot megnézünk.Persze előtte elmondtam hogy hogyan néz ki.

Elindultunk.Megbeszéltük hogy Eliott lakásában fogunk találkozni este nyolckor.

Már vagy két órája sétálok az utcákon.Megnéztem két ékszeres boltod de sehol sincs az a nyaklánc amit keresek.Az elkeseredésem miatt vissza mentem a házba,de ami ott fogadott lesokkolódtam.Két öreg faszi Eliottot épp kínozta.

-HÉJ MAGUK MEG KIK?-kérdeztem idegesen.

-Na végre!Téged kerestünk kislány.-egyenesedett fel az egyik.

-M..miért?-kérdeztem.

-Az Intéző küldött hogy kényszerítsünk rá arra hogy dolgozz ott.-felelte a másik faszi.

-Hát én tuti nem fogok ott dolgozni megint!-rivalltam rájuk.

-Akkor harcoljunk meg.-vette elő a baseball ütőt. 

-Akkor harcoljunk!-vettem le a kabátomat.

Elkezdtünk harcolni.Kikerültem a csapásokat amiket a faszi csinált a baseball ütővel.
Harc közben próbáltam Eliottot kiszedni,de mikor megfordultam akkor egy hatalmas fájdalmat éreztem a fejemen.Földre zuhantam és csak homályosan láttam mindent.Láttam hogy az egyik faszi fejbe lövi Eliottot,a másik pedig leguggol és behúz egy nagyon "kellemeset".

Kezdtem nyitogatni a szemem.Nem tudtam felmérni a helyszínt mert annyira homályosan láttam mindent.Annyit éreztem hogy az autóban ülök megkötözve.Oda fordultam a mellettem ülőre,de ő megint egy öklöst nyomott az arcomba.


-Thaliát vajon időben megfogják találni,vagy késő lesz?

Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖Where stories live. Discover now