-Tulajdon képen hol vannak apámék?-kérdeztem.
-Mikor elaludtál rá öt percére haza mentek,Allison is Lutherral tartott.-felelte.
-Jaj..én azt hittem hogy Allison a vendégszobában van..-mondtam.-De most már leszállok,mert enni is kéne.
-Ahj..oké.-nyöszörögte.
-Ma este bepótoljuk.-csókoltam meg.
-De akkor halknak kell lennünk.-mondta.
-Ha nem leszünk azok,akkor sajnos Eliottnak ezt kell hallgatnia.-mondtam.
Leszálltam Ötösről,és oda sétáltam a táskámhoz.
-Tegnap beszéltél a főnököddel?-kérdezte Ötös.
-Sajnos nem tudtam..-feleltem.-Annyira elvoltam fáradva hogy beszélni sem tudtam vele,amúgy is ő éjjel már nincs is ott.
-Akkor hogy fogsz felmondani?-megint kérdezte.
-Nem fogok bejárni és egy idő után megelégszik vele és kirúg.-vontam vállat.
-Legyen így.-mondta.
Eliott is felkelt és csinált nekünk kávét meg rántottát.Mikor megettük akkor felöltöztem és egy enyhe sminket dobtam magamra.Elmentünk Ötössel sétálni kettesben,beültünk egy étterembe ahol Ötös fizetett.Be is ettünk egypárszor rosszul voltam de semmiség volt.Felültünk egy óriás kerékre,és egy nagyon romantikus csók csattant el közöttünk.
Eltelt ez a jó nap.Haza mentünk átfagyva.Leültünk a kanapéra,Eliott csinált nekünk forró csokit.
-Ma este nem leszek itthon.-kezdett bele.
-Hogy hogy?-kérdeztem.
-Éjjeles leszek.Ha gondoljátok csaphatok egy nagy partit.-nevetett fel.
-Nem vagyok nagy bulizós típus.-mondta Ötös.
-Így csak ketten fogjuk tölteni az estét.-mondtam elpirulva.
-Rendben.-mondta.-De én most megyek,mert ott kell lennem 5 perc múlva,és én nem szeretem ha valahonnan elkések.
-Akkor jó munkát!-mondtam.
-Köszi.És jó éjt!-evvel a mondattal kiment a lakásból.
-Ketten maradtunk..-nézett rám perverz vigyorral Ötös.
-Én azt hittem hogy négyen vagyunk.-tereltem a témát.
-Vicces vagy.-állt fel.
🔞
Odasétált hozzám és a karomnál fogva felállított.Megfogta a derekamat,szorosan magához szorított és egy szenvedélyes csókot nyomott az ajkaimra.Csók csata közben éreztem ahogy a keze megy egyre lejjebb,egészen a fenekemig,végül elérte a célt és elég erősen megmarkolta.A cselekvésére felugrottam de ő csak bele mosolygott a csókunkba.
Levegőhiány végett abba hagytuk a csókolózást.Megfogta a kezem és behúzott a vendég szobába.Lelökött gyengén az ágyra és fölém hajolt.Elkezdte csókolgatni a nyakam én pedig nagy sóhajokat adtam ki.Miközben csókolgatta a nyakam,addig levettem róla az öltönyt és az inget.Most nem volt rajta az a mellény szerűség így egyszerű dolgom volt.
Ötös befejezte a csókolgatást és levette rólam a felsőm,utána kicsatolta a melltartóm és megmarkolta azokat.Végül a nadrágomat is megszabadította tőlem.Következett az alsó neműm.Rám nézett hogy adjak neki engedélyt.Nem kellett sokat várnia bólintottam és rögvest le is kapta rólam.Nagyon zavart az hogy ő rajta még van a nadrág és a boxer,ezért gyorsan lekaptam róla.Letett a hátamra,szét nyitotta a lábaim és közéjük mászott.Majd szép lassan belém helyezte a férfiasságát.
Innentől kezdve maga volt a mennyország..
Másnap reggel fáradtan ébredtem.Éjjel még a khm után beszélgettünk hajnalig.Szóval nem sokat aludhattunk.Takaró a derekamig volt,és nem gondoltam volna hogy egy kínos szituációban lesz részem az apámmal.
Felültem de még mindig nem takart a takaró,apám meg berontott a szobába.
-JÓ REGG..-kezdett bele.-MI A???-kiáltott fel.
-APA!!!-kiáltottam fel én is.
-MI A FASZ?-riadt fel Ötös.-KLAUS!!!
Apám gyorsan becsapta az ajtót én pedig fúl vörös arccal dőltem vissza.
-Én ezek után nem megyek ki!!-dünnyögött Ötös.
-Nyugalom baba!-csókoltam meg.-Csak egy napig fognak szívatni,utána nem.
-Remélem..-felelte.
Egy kis pihenés után felöltöztünk és vörös arccal kimentünk a szobából egyenesen be a nappaliba,ahol a többiek álltak.Szuper..kínos helyzet pipa..
Sziasztok!Későn de itt van a következő rész😅Mivel holnap vasárnap így nem lesz rész,csak hétfön.Addig is szép estét.Vagy jó éjt!😂❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖
FanficEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ "Pedig ez csak szimpla nyári kirándulással kezdődött.Igaz hogy az egyik Hargreeves testvér titkolta azt hogy van egy nevelt lánya akit már nagyon...