~2.évad 15.fejezet~ {Kik ezek?}

59 11 0
                                    

Az idős néni a kanapén húzott nekem tisztán.Mikor elvégeztem az esti dolgaim,ő adott egy pizsamát is.Mikor elköszönt tőlem,én elhelyezkedtem a kanapén,és próbáltam elaludni.

Fél óráig aludhattam,mikor egy hangos csörrenésre riadtam fel.Azonnal felültem,és próbáltam vissza térni a valóságba.Mikor ez sikerült,felültem,felvettem a szvettert,és a zoknit,utána lassan oda sétáltam az ablakhoz.Ekkor éreztem hogy majdnem egy golyó talált el.Gyorsan lerogytam a földre,és próbáltam felfogni a történteket.Oda futottam a székhez,magamhoz vettem a ruháim,felvettem a cipőm,és már rohantam is be az idős nénihez.

-Kérem kelljen fel!!-lökdöstem a vállát.

-M..mi a baj kincsem?-riadt fel.

-Valaki kilőtte az ablakot!Azonnal vegye fel a papucsot,és tűnjön el innen!-hadartam el.

-És veled mi lesz kicsim?-aggódott.

-Engem nem kell félteni!-kezdtem el felöltözni.-Kérem igyekezzen!Nem akarom hogy baja essen!

A néni gyorsan felvette a papucsot.Hallottuk hogy az idegenek már bent vannak.Befogtam a nő száját,és kiteleportáltam vele az utca végére.

-Van valami ismerőse?-fogtam meg a vállát.

-M..mi volt ez?-kérdezte.

-nem lényeges!-legyintettem.-Van valahol ismerőse?

-I..igen v..van!A s..sarkon!-felelte.

Megint megfogtam a nőt,és az említett helyszínre vittem.Gyorsan bekopogtam a házba,ahol azonnal kinyitotta egy másik idős néni az ajtót.Elmeséltem neki gyorsan mi is történt.Mikor a néni bement,megakartak akadályozni.De mondtam nekik hogy minden rendben lesz.

Amint vissza teleportáltam,halkan beosontam az ajtón.Csendben felvettem egy kést,és elkezdtem lopakodni a hang irányába.Három férfi hangját hallottam.Itt elgondolkodtam hogy jó ötlet-e nekik menni.

Mikor a fürdőből kisétált az egyik férfi,hirtelen nyakon szúrtam.Nem tudom hogy,de mögöttem megjelent a második férfi,aki hátba szúrt.Elejtettem a kést,és lerogytam a földre.Számból csak úgy jött a vér.Homályosan kezdtem el látni.Két férfi volt előttem,aki valakit mondtak de nem tudtam kivenni mi a téma.És ekkor hirtelen elsötétült minden.

Allison szemszöge

Már nagyon rég óta nem láttam Thaliát.Remélem nincs semmi probléma.Ötössel elbeszélgettünk,és mondta hogy nagyon sajnálja.Sajnálhatja is!Már nagyon sokszor össze törte Thalia szívét.

Most is járjuk az utcákat.Reménykedünk abban hogy jól van.Egy olyan házhoz érkeztük,ami teljesen szét volt lőve.

-Lehet hogy itt van Thalia!-mondta Ötös.

-Miért lenne itt?-kérdezte Klaus.

-Azért mert nem a buszmegállóban aludna,mint te.-gúnyolódott Ötös.

-Megnézzük vagy ne?-mutatott a házra Diego.

-Nem veszítünk semmit sem!-vontam vállat és elindultam.

Mikor beértünk egy nem várt kép jelent meg..

-THALIA!!!-kiáltotta keservesen Ötös.


Sziasztok!Itt is lenne a következő rész.Igen tudom hogy rövid lett.De az a baj hogy máma minden egyes órán írtam,mert a hiányzásom végett be kellett pótolni.Ígérem hogy a holnapi rész már hosszabb lesz!És hát szép estét!😊❤

Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖Where stories live. Discover now