Lerohantam a színpadról és oda futottam Ötöshöz.Megálltam a fiú előtt.Nagyon nagy boldogság szaladt át rajtam.
-Azt hittem soha többé nem foglak látni!-szorítottam magamhoz.
-Hiányoztál Thalia!-felelte Ötös.-Mióta vagy itt Dallasban?
-2 éve.-feleltem.-Kész őrület volt nélküled lenni.Sajnos azt sem tudom hogy a többiek hol vannak.
-Nyugodj meg!-fogta meg az arcom.-Megfogjuk őket találni.De mi ez a ruha rajtad?
-Öhm..hát,ilyen munka tetszett meg.-vakartam meg a tarkóm.-Gyorsan elmegyek az öltözőmbe és felöltözöm.
-Nekem így is tetszel!-vigyorodott el.
-Ötös Hargreeves állj le!!-mellkason ütöttem.
Elmentem az öltözőmbe és felöltöztem.Hüvös idő volt ezért a szokásos téli kabát,és téli outfit volt rajtam.
-Csini vagy ilyen rövid hajjal.-mosolygott Ötös.
-Köszi!-pirultam el.-Amúgy most hova megyünk?
-Az egyik házhoz ahol van egy férfi,aki tudja hogy hol lehetnek a többiek.-felelte.
-Ohh..értem.-feleltem.
A röpke beszélgetés után csendben mentünk egymás mellett.Fél óra alatt átfagytam,nagyon fáztam de hálaégnek "haza" értünk.Bementünk a házba és egy kedves férfi fogadott.
-Szóval ő lenne az a lány,akit már mióta keresünk?-kérdezte a férfi.
-Csak én kerestem!-dünnyögött Ötös.
-Amúgy be sem mutatkoztam.-állt fel.-Eliott vagyok.
-Thalia.-ráztam vele kezet.
-Nem kértek valamit?-kérdezte.
-Kávét.-feleltük egyszerre Ötössel.
-Hú de nagy az összhang.-vakarta meg a tarkóját Eliott.
Eliott bement a konyhába,én leültem Ötös mellé.
-Hogy fogjuk megtalálni a többieket?-kérdeztem.
-Sima ügy.-felelte.
15 perc múlva Eliott meghozta a kávékat.Fáradt voltam,szerintem lehetett már este 10.Belegondoltam hogy a főnököm nem hiszem hogy örülni fog annak hogy én csak úgy leléptem.De pár fél éve hogy alig van kedvem meg idegzetem a rúd táncoláshoz..
Ötös olyan képeket nézet ahol a többiek vannak.Ez a pasas mindenkit lefényképezett.Kezdtem nagyon fáradt lenni.Ötös rám nézet és látta hogy alig tudom nyitva tartani a szemem.Láttam hogy Ötös feláll és hoz nekem egy pokrócot.Rám terítette és nyomott egy puszit a számra.Nem kellett több el is aludtam.
Ötös szemszöge
Aranyos mikor Thalia alszik.Szegényen láttam hogy nagyon fáradt,ezért is terítettem rá pokrócot.Szegénykének nem kellett több el is aludt.A kanapén ültem mellettem pedig ugye Thalia aludt.Eliott elköszönt tőlem és ment aludni,én tovább nézegettem a fényképeket és ilyen újságokat,hátha megtalálom a többieket.
Keresgéltem,keresgéltem mikor megláttam egy újságot,amin Diego arc képe szerepelt.El olvastam a kép alatti leírást és kiderült hogy elmegyógyintézetbe került,mert sok embert megijesztett a késeivel.Ezért nem kéne hadonászni velük.Na mindegy.Egy kis papírra felírtam az intézet nevét,holnap ezt meglátogatom vagy Thaliával vagy egyedül.
Sokáig szórakoztam a papírokkal,meg még sorolhatnám.Ránéztem az órára.
-Már fél 2?-csodálkoztam.-Ideje lenne aludni.
Mivel nagy volt a kanapé,így Thalia mellé betudtam feküdni.Levettem az öltönyöm,a mellényemet vagy hogy hívják,végül a nyakkendőmet.Szorosan magamhoz öleltem Thaliát aki hozzá is bújt.
Szegénynek kész katasztrófa lehetett hogy 2 évig egyedül volt.Lehunytam a szemem és hamar álomba estem.
ESTÁS LEYENDO
Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖
FanficEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ "Pedig ez csak szimpla nyári kirándulással kezdődött.Igaz hogy az egyik Hargreeves testvér titkolta azt hogy van egy nevelt lánya akit már nagyon...