~2.évad 3.fejezet~ {Féltékenység..}

106 10 4
                                    

Thalia szemszöge

Mikor felkeltem akkor Ötös a mellkasomon feküdt.Mivel egész este nem voltam vécén,megéreztem az eredményét.Muszáj volt felkeltenem Ötöst.Elkezdtem mocorogni mire a fiú felhorkantott és elfordult a másik oldalára.Felültem és óvatosan átmásztam rajta,mikor sikeresen felálltam a kanapéról kinyújtózkodtam és elindultam a fürdőbe.De várj!Merre van a fürdő?Elkezdtem keresgélni és véletlen benyitottam Eliotthoz.

-Jaj..ne haragudj!!-feleltem.-H..hol találom a fürdőt?

-Elmész egyenesen a folyosón utána bal kéz félről a második ajtó.-felelte a férfi.

-Rendben köszönöm!-feleltem.

Becsuktam az ajtót és elindultam a folyosón.Kevés keresgélés után végre megtaláltam a mennyországot.Gyorsan becsaptam az ajtót és kiengedtem mindent.
Amikor végeztem felöltöztem és elmentem üzletbe.Előtte még  írtam egy levelet Ötösnek hogy leugortam a boltba.

Nem kellett sokat bent lennem,mert megtaláltam a megfelelő ételeket az ételhez.Nem tudom miért de szokásom éjjel napszemüveget hordani,ami most sem volt kivétel.Kimentem a boltból mikor is valakibe belebotlottam.

-Jaj..ne haragudjon!-vettem le a napszemüveget.-Allison?

-Thalia?-csodálkozott.-Jézusom!!-ölelt magához.-Minden rendben van?

-Persze és veled is?-kérdeztem.

-Velem is minden rendben van.-felelte.-Mióta vagy itt?

-2 éve..-feleltem.

-Olyan sok ideje?-kérdezte.

-Hát igen..de amúgy nem jössz velem haza?-kérdeztem.

-Miért?-kérdezte.

-Hát mert én és Ötös meg egy pasi egy házban lakunk.Gyere el!Ötös örülni fog!-örvendeztem.

-Rendben,menjünk!-nevetett fel.

Az úton kibeszéltük hogy kivel mi történt,Allison elsápadt mikor említettem a munkámat.Hát igen,nem vártam többet Allisontól.Fél óra múlva "haza" értünk,Ötös már a reggeli kávéját itta a kanapén.

-Allison?-állt fel Ötös.

-Igen én vagyok!-felelte.

Ötös megölelte a nőt,engem pedig megakart csókolni,de mintha valami azt súgta volna neki hogy ne tegye,ezért mikor Ötös vissza húzódott én megfogtam az arcát és egy hosszú csókot nyomtam az ajkaira.

-Hmm,még mindig dúl a láv!-nevetett fel Allison.

-Amúgy mit vettél?-kérdezte Eliott.

-Ott van a táskában és nézd meg.Most úgy nem tudom hogy mit vettem.-feleltem.

-Amúgy a többiekre már rá bukkantatok?-kérdezte Allison.

-Csak Diegora.-felelte Ötös.

-Tényleg?És hogyan?-kérdeztem.

-Egy újságban olvastam el hogy a drága bátyánk elmegyógyintézetben van.-emelte fel az újságot Ötös.

-Ki gondolhatta volna..-felelte Allison.

-Akkor majd meg kéne látogatni nem?-ültem le a kis fotelba.

-Majd meglátogatjuk,de nem most.-felelte Ötös.-Igaz hogy tegnap elterveztem hogy ma,e képtelen vagyok én most a hülyék után futkározni.Esküszöm úgy érzem magam,mint egy ovisbácsi aki keresi a gyerekeit.-dünnyögött.

-Pedig csak 13 éves vagy!-nevetett fel Allison.

-58 vagyok!Csak a testem 13 értsd már meg!!-idegeskedett.

Sokáig agyaltunk azon hogy ki hol lehet..nem tudom hogy hány óra telhetett el,de rá néztem az órára és megláttam hogy 14:00 van,azaz munkába kell mennem.

-Basszus egy 10 perce kések a munkából!-pattantam fel a fotelből.

-Meddig fogsz ezen az álláson maradni?-kérdezte Ötös.

-Máma amint végzek,beszélek a főnökkel hogy felmondok családi ügy miatt.-feleltem.-De én most megyek!Sziasztok!-evvel a mondattal kimentem a házból.

Ötös szemszöge

Nem tetszik hogy Thalia egy sztriptíz bálban dolgozik,egy csomó öreg pali társaságában.Féltem!Meg a féltékenység is rá tesz egy lapáttal.

-Baj van Ötös?-kérdezte Allison.

-Nem,miért lenne?-kérdeztem vissza.

-Hát..amióta Thalia elment a munka helyére olyan fura vagy.-felelte.

-Csak nem nagyon örülök annak hogy egy csomó férfi előtt táncol,olyan érdekes ruhákba.-mondtam.

-Nyugodj meg Ötös!Thalia nem csalna meg!Még mindig szeret,hiába léptél félre..-fogta meg a vállam.

-De ám annak a csajnak olyan ereje volt hogy akárkit eltud kábítani.-feleltem.

-Nyugalom Ötös!!-nyugtatott.-Esetleg el akarsz menni a munkahelyére?

-Az úgy jönne le mintha követném és nem bíznék benne.-mondtam.

-Akkor várd meg amíg haza ér.-mondta Allison.

Sajnos én ilyen természetű vagyok.Sosem volt Deloresen kívül más barátnőm,főleg olyan aki viszonozza is az érzéseimet.Thalia nem olyan hogy akárkivel megcsal.Remélem hogy Thalia avval fog haza jönni hogy sikerült felmondania..



Sziasztok!Most elég korán hozom a részt,mivel este nem leszek itthon,és ahova megyek nem viszem a gépet.

Amúgy írjátok meg hogy eddig hogy tetszik ez a 2.évad?.Kíváncsi vagyok a véleményetekre.Addig is további szép délutánt!💖

Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖Where stories live. Discover now