Már elég korán ott ültem a konyhában,és kavargattam a kávémat.Megnéztem az időjárást,ami elég rossz időt mutat mára.Mikor megittam a kávét elmostam a bögrét,felmentem a szobába ahol halkan elkészültem,és lementem a többieknek reggelit csinálni.Miért érzem azt hogy valami fog velünk történni?
Mindegy is.Elkészültek a rántották,amiket szépen letettem az asztalra,és vártam hogy a többiek is felkeljenek.Fél óra múlva kómásan battyogott le a lépcsőn Luther.
-Jó reggelt!-köszöntem.
-'reggelt!-köszönt fáradt hangon.
-Hú de ki vagy aludva.-gúnyolódtam.
-Allison nem hagyott.-felelte.
-Hogy érted?-kérdeztem perverz mosollyal.
-Nem csináltunk semmit még mielőtt azt hinnéd!-rivallt rám.-Allison egész éjjel beszélt álmába,meg horkolt.
-Biztos hogy eléggé másnaposak lesznek!-mondtam.
-Az biztos.-helyeselte a férfi.
Luther leült az asztalhoz,és neki állt reggelizni.Lassacskán pedig jöttek le a többiek is.Már csak Ötös hiányzik.Mondtam a többieknek hogy felmegyek,és felébresztem a hétalvó barátom.Azonban mikor nyitottam volna meg meghallottam Ötös hangját ahogy valakivel beszél.Résnyire kinyitottam az ajtót,és láttam hogy telefonál.
-Tudod jól hogy nem tudhatja meg!-mondta Ötös.
-Figyelj!Egyszer úgy is el kell mondanod neki!-mondta egy ismeretlen lány hang a készülék másik oldaláról.
-Nem szeretném hogy lebukjak!-mondta idegesen Ötös.
-Akkor állj elé,és mond a szemébe!-mondta a lány.
-De ezt nem tudnám csak elmondani neki.-ült le az ágyra a fiú.
-Ha szeretsz,akkor el kell mondanod neki!-biztatta lány.
-Szeretlek tudod jól!-mosolyodott el Ötös.
Éreztem ahogy szívem ismét szilánkokra törik.Maradtam volna az Intézőnél.Szám elé raktam a szám nehogy meghallja hogy pityergek.
-Amúgy Ötös,mikor fogjuk folytatni a dolgot?-kérdezte a lány.
-Ma este!Sajnos egy nagyon fontos ügy véget el kell hagynom a várost!-felelte Ötös.
-Mennyi időre?-kérdezte a lány.
-Sok.-felelte.
Nem bírtam tovább,berontottam a szobába.Ötös azonnal lecsapta a telefont,és felpattant az ágyról.
-E..ez?-kérdeztem pityeregve.-Mióta?
Ötös köpni nyelni nem tudott.Lehajtotta a fejét,és csak motyogott valamit.
-MIÓTA TART?-kérdeztem hangosan.
-Amióta..-kezdett bele.
-Mióta?Hm?-mentem közelebb hozzá.
-Amikor kómában voltál.-felelte.
-Szép!-nevettem fel keservesen.-Ha én például egy évig kómában lennék,akkor is keresnél magadnak másik lányt?
-Muszáj volt Thalia!-nézett a szemembe.
-MIÉRT?-kérdeztem már sírva.
-MERT ROSSZ VOLT LÁTNI AHOGY FEKSZEL!-kiáltotta.
-Mi ez a kiabálás!-rontott be Diego,mögötte pedig a többiek.
-És ezt így kell megoldani?Akit igazán szeretsz,az mellett nem maradsz,hanem más alagutat keresel?-kérdeztem.-A kapcsolatunk alatt szerintem több lányban jártál már,mint bennem!
‖Írói megjegyzés:Sajnos szebben nem tudom megfogalmazni,de szerintem így is lehet érteni😅‖
-Minek nézel?-kérdezte és ekkor egy nem várt dolog történt...
Ötös felemelte a bal kezét,és tiszta erőből pofon vágott.A vér megfagyott bennem.Pofon vágott egy lányt?
-T..Thalia?-sokkolt le Ötös.-K..kérlek,ne haragudj!
-Hagy békén!-mondtam könnyes szemmel.Megfogtam az arcom ami égett a pofontól.Szerintem vörös is volt.
-Ötös,te normális vagy?-akadt ki Allison.
-N..nem akartam!-fogta meg a fejét.
-Mégis megtetted!-mondta idegesen apám.
Szipogva,lassan kisétáltam a szobából.Sokkolva és egyben szomorúan lebattyogtam a lépcsőn.Megfogtam a pénztárcám,és kimentem a házból.Nem tudtam feldolgozni a történteket.Kémes volt felpofozni?
Már annyiszor törte össze a szívem,hogy meg sem tudom számolni a kezemen.Ezek után nekem könyöröghet.Soha többet nem akarom látni.Amint vissza térünk a mi időnkbe,összepakolok,és szépen elhúzok tőle messzire.Nélküle nem lesz semmi bajom.Ez a fiú/férfi volt az első az életemben.Ő vele volt az első csókom,ő neki adtam magam.Sőt még a jövőnkről is beszéltünk.Ami szépen elúszik.
A városban bolyogtam össze vissza.Azt sem tudom hol járok..
YOU ARE READING
Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖
FanfictionEz egy Tua Fanfiction.A karakter az az nyolcas számú kitalált.👑Helyesírásért előre bocsánatot kérek!✨ "Pedig ez csak szimpla nyári kirándulással kezdődött.Igaz hogy az egyik Hargreeves testvér titkolta azt hogy van egy nevelt lánya akit már nagyon...