~2.évad 4.fejezet~ {Ismeretlen fiú..}

97 12 1
                                    

Thalia szemszöge

Hulla fáradt lettem a munkanap végén,hihetetlenül sokat kellett táncolnom.Sajnos arra sem volt időm hogy a főnökkel megbeszéljem a dolgokat.

Felvettem a szokásos hétköznapi ruhám,elbúcsúztam a munkatársaimtól utána kimentem a bárból.Sötét volt már,és a lámpák is eléggé halványan világítottak.Fordultam ki a bárból mikor is bele botlottam egy emberbe és mind a ketten leestünk a földre.

-Ohh bocsánat!!-fogta meg a fejét a férfi.

-Semmi baj!Én sem figyeltem..-feleltem.

-Gyere had segítsek!-állt fel a férfi és nyújtotta felém a kezét.

Megfogtam a kezét és sikeresen felsegített.

-Olyan udvariatlan vagyok,hogy be se mutatkoztam.-vakarta meg a tarkóját.

-Semmi baj..-legyintettem.-Amúgy az én nevem Thalia..Thalia Hargreeves.-nyújtottam a kezem.

-Josh..Josh Watson.-rázott velem kezet.-Tudom hogy ez privát téma..de van barátod?

-Igen van..de nem valami felhőtlen a kapcsolatunk.-feleltem.

-Ezt hogy érted?-kérdezte.

-Hát..még Las Vegasban kirándultunk a családdal,ott összejöttem vele de kiderült egypár dolog a múltjáról amiről most nem szeretnék beszélni,na mindegy,de aztán a barátom sikeresen megcsalt nálam 1 évvel kisebb lánnyal.-meséltem.

-Hogy tudja ezt megtenni veled?-kérdezte.

-Ha a megcsalásra gondolsz..nem tudom..-feleltem.

-Pedig te nagyon gyönyörű lány vagy,már bocsi hogy így letámadlak.-mondta.

-Semmi baj!-mondtam.

Ettől a Josh gyerektől eléggé melegem lesz..nem értettem ezt az érzést,kb ugyan olyan érzés kapott el mikor legelőször megláttam Ötöst.Csak nem?Nem szeretnék egy 1962-es férfiba bele szeretni..

-Öhm..nincs kedved elmenni egyet kávézni?-kérdezte elpirulva.

-Hát..jobb dolgom úgy sincsen.-vontam vállat.

Elindultunk egy közeli kávézóhoz.Nagyon jól éreztem magam evvel a Joshal.Észre se vettem hogy már este háromnegyed 11 van.De őszintén megmondva nem is zavart.

Ötös szemszöge

Már este háromnegyed 11 van.Hol császkál ez a lány?Állítólag este 8-kor már rég vége van ennek az érdekes munkának.

Csendben ültem a kanapén és vártam arra hogy végre betoppanjon a drágalátos barátnőm.Ha netán hívhatom úgy hogy barátnő.Hallottam hogy valaki bejön a nappaliba,de az csak Allison volt.

-Thalia még mindig nem jött haza?-kérdezte álmosan.

-Hát látod..-feleltem.-Pedig már rohadt rég vége van a munkájának.

-Lehet hogy a munkatársaival elment hülyülni.-mondta.

-Legalább felhívhatna hogy hol van.-idegeskedtem.

-Ötös nyugodj le!Thalianak van a legerősebb ereje,és biztos hogy tud magára vigyázni.-nyugtatott Allison.

A nő leült a szembe lévő fotelba és csak néma csendben ültünk egymás mellett.
Fél órája itt ülünk csendben,mikor is valaki kirántsa a bejárati ajtót.Felálltam és megláttam Thaliát aki hát..nem volt valami fényes állapotban.

-Te meg hol voltál?-rontottam neki.

-Neked is szia Ötös!-felelte.-Amúgy meg kávézóban voltunk.

-Voltatok?-kérdeztem.

-Igen voltunk..-felelte nyugodtan.-Mikor végeztem a munkahelyemen akkor véletlen összefutottam egy férfival aki meghívott kávézni.

-Szerintem kávézás helyett piáltatok.-mondtam idegesen.

-Inni is ittunk!-felelte.

-Thalia mennyit ittál?-jött oda Allison.

-Csak 2 vagy 3 pohárral..nem!!Sokkal többet ittunk.-feleltem.

-És ugye nem csináltatok semmit?-kérdezte Allison.

-Asszem..csókolóztunk?IGEN!!Csókolóztunk!-felelte.

-És mégis hogy hívják azt a palit?-kérdeztem már rohadt idegesen.

-Josh..Josh Watson!De én most megyek és alszok egy jót.-indult el a nappali fele.

-Allison ne hagyd hogy el aludjon,amint  kinyírom a pasas szépen elbeszélgetek a fejével!-mondtam.

Felvettem az öltönyöm és elteleportáltam.

Thalia szemszöge

Ez a Josh gyerek kurvára leitatott amit észre se vettem.Először nem akartam belemenni,de végül be adtam a derekamat.Három pohár után már nem számoltam.Mind a ketten tiszta részegek voltunk,a kávézó után elsétáltunk egy dobra ahol a fűben néztünk a csillagokat,azután észre vettem hogy fölöttem van Josh.

-M..mit akarsz?-kérdeztem.

-Hát csak emlékezetessé akarom tenni ezt az éjszakát.-vigyorodott el.

-Figyelj Josh..nekem van barátom és akkor is szeretem ha nem felhőtlen a kapcsolatunk.-feleltem idegesen.-És nem szeretném megcsal...

Nem tudtam befejezni a mondatott,mert az ajkait rátapasztotta az enyéimre.A fejem mellé szorította a kezeimet,és elkezdett durvábban csókolni.Próbáltam ellenkezni de nem engedte.Az alkohol is megtette a hatását hogy szédültem.Csókolózás közben éreztem ahogy a keze lejjebb csúszik és megakarja taperolni a melleim.

-Hé hé hé!!-nyomtam el magamtól.-Mégis mi a szent szart képzelsz magadról?-förmedtem rá.

-Nyugalom van kiscsaj!Én csak emlékezetessé akarom tenni az éjszakát.-felelte vigyorogva.

-Hát én inkább a barátommal teszem emlékezetessé ezt az éjszakát,nem pedig veled!-feleltem.-Különben is..nem is ismerjük egymás több mint 4 órája.

Josh felállt és nyújtotta felém a kezét.

-Kösz de kihagyom!És a lehet felejtsd el ezt az egészet!Nem fogom megcsalni a barátomat egy jött mentel..-mondtam.

Elsétáltam a dombról egészem hazáig.Mikor beértem a házba megcsapott a meleg és a pia is kezdett bennem szétoszlani.Nekem rontott Ötös ami érhető volt,nem szóltam neki pedig tudom hogy nagyon aggódik értem..

Végül lefeküdtem a kanapéra és elakartam aludni de Allison mondta hogy addig ne aludjak el amíg Ötös haza nem ér..


-Ötös vajon megfogja ölni a pasast vagy hagyni fogja ezt az egészet?

Sziasztok!Megint a nem meg szokott időben hozom a részt,most kivételesen volt időm megírni ezt a részt.

Holnap hozom a következőt addig is szép napot!❤

Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora