~2.évad 10.rész~ {Új élet?}

73 11 2
                                    

Elkezdtem szép lassan nyitogatni a szemem.Egy szobában voltam.Őszintén fogalmam sem volt hogy ki vagyok.A szoba sem volt ismerős.Körülnéztem és egy ilyen kislányos volt.Arra lettem figyelmes hogy valaki nyissa ki az ajtót.

-Végre hogy felébredtél!-jött be az ajtón egy őszes hajú nő.

-Maga meg kicsoda?-kérdeztem.-De én ki vagyok?

-De Samantha vagy.Én az édesanyád vagyok.Sajnos azért nem emlékszel semmire,mert egy csúnya motor baleseted volt.-felelte.

-Tudok motorozni?-kérdeztem.

-Igen.-felelte.-De van egy dolog amit nem tudsz.

-És mi lenne az?-kérdeztem.

-Te egy nagyon erős lány vagy.-felelte.-És sajnos nem tudok normálisan kezelni.

-És majd megtanítasz?-kérdeztem.

-Túl sok a kérdés.-nézet rám szigorú tekintettel.-Ma reggeltől lesz sok edzés.A nővéred Lila fogja ezeket tanítani.

-Oké..-feleltem.

Anyám kiment én pedig felálltam.Furcsa volt hogy semmire sem emlékszem.De miért nincsenek rajtam sérülések.Egy baleset után jönnek ilyen maradandó sebek nem?Vagy én nem tudom..
Oda mentem a szekrényhez és kinyitottam.Elég sok ruha tárult elém.Kaptam ki egy fehér trikót egy fekete cicanadrággal és hozzá fekete dzsekit és egy fehér torna cipőt.

Kimentem a szobából.Kimentem a kertbe,és megláttam ott egy lányt.

-Bizonyára ő lesz a nővérem.-mondtam magamban.

Oda sétáltam hozzá.Láttam hogy valamit nagyon bütyköl ezért nem is zavartam meg.Majd észre vesz.Nézegettem körbe körbe..úgy éreztem mintha nem is ide tartoznék..

-Ohh Samantha!-egyenesedett ki Lila.-Mióta állsz itt?

-Nemrég.-feleltem.-Anyu mondta hogy fogunk majd edzeni.

-Igen,igen!-helyeselte.-De akkor vágjunk is bele.

-Mi?Most?-kérdeztem.-Hiszen nemrég keltem fel!

-Nem halsz bele.-vont vállat.

Ez egy nővér lenne?Szerintem azért csak meglágyulna a szíve annak a nővérnek akinek a húga motor balesetet szenvedett..vagy tán tévedek?

-Vedd le a dzsekid és állj elém!-parancsolta.

Nem mondtam semmit,csak azt csináltam amit mondott.Beálltam harci pózba és elkezdtünk harcolni.Kiderült hogy tudok teleportálni,állatok testét átvenni és egy hatalmas erő az hogy a villámokat tudom kezelni.Nem tudom hogy ebbe mi olyan nagy cucc.

Este kilencig harcoltunk és gyakoroltuk az erőt.Nagyon kimerültem.Fel sem keltem de már itt állok a nővérem előtt és harcolnom kell vele.
Mikor Lila is elfáradt mondta hogy menjünk be.Beérve a házba anyánk fogadott
Mondta hogy vacsora előtt menjünk el lezuhanyozni.Fürdés után lementünk az ebédlőbe,leültünk és csendben elfogyasztottuk a vacsorát.Jó későn vacsorázunk..

Vacsora után jól lakva felmentem a szobába és kiültem az ablak párkányra.Hallgattam a város zaját,és az emberek esti nyüzsgését.Fél órát ülhettem kint mert éreztem hogy már nagyon hideg van.Leszálltam a párkányról,becsuktam az ablakot és bebújtam az ágyba.Olyan kimerült lettem az edzések után hogy hamar elkapott az álom.

Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖Where stories live. Discover now