• 5 galeonů •

142 6 0
                                    

/28.10. 2006/

,,Myslíš že se ještě dneska vzbudí?" Zaslechnu vzdálený hlas.

,,Dostala potloukem do hlavy a spadla z koštěte. Co myslíš." Odpoví mu druhý vzdálený hlas. S námahou otevřu oči.

,,Je vzhůru!" Radostně vyskočí Jack.

,,Mě žádnej potlouk neskolí." Pokusím se o úsměv. Ležím na marodce, zase. Ne mé posteli sedí Oliver a drží mě za ruku. Okolo stojí moji spoluhráči, pořád ještě v mokrých a zablácených hábitech. ,,Jak dopadl zápas?" Pokusím se posadit, ale to hned zavrhnu, protože mi projede hlavou ostrá bolest.

,,Chytil jsem zlatonku, těsně po tom co jsi spadla." Odpoví Jason s mírným úsměvem.

,,To je dobře." Šťastně se usměju.

,,Co tady všichni děláte?!" Vtrhne sem ze svého kabinetu madam Pomfreyová. ,,Pacientka potřebuje klid! Ven ven ven." Začne je všechny vyhánět. Divím se že na ně nevzala koště. Zamávám jim na rozloučenou zatímco madam Pomfreyová mávnutím hůlkou nechala zmizet blátivé stopy. ,,Jak vám je?" Přistoupí blíže.

,,Dobře, ale bolí mě hlava." Odpovím.

,,Na, vypíte to. Na několik hodin usnete. Bude nejlepší když to zaspíte." Podá mi nafialovělý lektvar, který vypiju. V momentě usnu.

/3.2. 2007/

Sedím ve společenské místnosti a pokouším se napsat pojednání pro Snapea a McGonagallovou. Za ty čtyři měsíce se toho událo celkem dost. Voledmort nepřestal v útočení. Katii Bellovou někdo zaklel a ještě teď je u svatého Munga. Profesor nám řekl že kdyby se dotkla jen o trošičku víc toho zakletého náhrdelníku, zemřela by. Oliver musel najít za ní náhradu v podobě Deana Thomase. Rona někdo otrávil. Vyhráli jsme zápas se Zmijozelem, kteří nás po chodbách křičí. No prostě paráda.

,,Už to tu je!" Vykřikne Margaret, která stojí u nástěnky. Odložím brk a vydám se za ní. Na nástěnce je připíchnutý nový kus pergamenu.

KURZ PŘEMISŤOVANÍ
Všichni studenti, kteří dovršili sedmnáct let, nebo kteří tento věk dovrší do 31. srpna včetně, se mohou zapsat do dvanáctitýdenního kurzu přemisťování, pořádaného instruktorem Ministerstva kouzel.
Každý kdo se chce zúčastnit, nechť laskavě připojí svůj podpis.

Kurzovné: 12 galeonů

Michael Corner          Terry Boot
Anthony Goldstien          Cho Changová
Margaret Alisonová     Klára Roseliová

Také jsem se podepsala. Protože přemistování má strašně moc výhod.

,,Kláry?" Zeptá se má spolubydlící.

,,No?" Otočím se na ní.

,,Víš o tom, že za deset minut máš trénink?" Nadzvedne obočí. No a sakra. Za běhu do ložnice jsem na ní ještě křikla.

,,Dej mi to pojednání do pokoje!" Zabouchla jsem za sebeou dveře a větší rychlostí než kdyby někdo pohrozil Snapeovi šamponem, jsem se oblékla do modro-bronzového hábitu. Popadla jsem své koště a běžela přes celý hrad až na hřiště. Rozrazila jsem dveře šatny, kde zrovna Ed něco vysvětloval.

,,Minuta zpoždění. Co se stalo?" Zeptal se s úsměvem Connor. Začala jsem rozhazovat rukama a něco mumlat.

,,Nechceš se nejdřív uklidnit? Vypadáš jak naše sépie co žije v jezeře, když mácháš rukama." Ed se uchechtnul a já ho spražila pohledem.

,,Bě-běžela jsem ... ze společenky ... až sem." Vysvětlila jsem mezi nádechy.

,,V pohodě, právě vymýšlíme nové taktiky na Nebelvír." Těžce jsem dopadla vedle Jasona, který mě s pobavením sledoval.

...

V promočeném modrém hábitu si sednu s týmem ke stolu naší koleje na večeři.

,,Mám hlad jako vlkodlak." Vyhrkne Jack a hmátne po grilovaném mase. Vzpomenu si na Remuse, nejlepšího učitele OPČM co jsme kdy měli.

/10.2. 2007/

Momentálně mířím s Oliverem, Harrym, Hermionou a Ronem do Velké síně na první hodinu přemisťování.

,,Doufám, že testem projdu hned napoprvé. Fred s Georgem to zvládli." Řekl Ron při cestě.

,,Zato Charlie ne, nemám pravdu?" Otočil se na něj Harry.

,,Jo, jenže Charlie je větší než já." Roztáhnul ruce jako kdyby napodoboval golrilu. Vejdeme do Velké síně kde stojí Snape, Kratiknot, Prýtová, McGonagallová a instruktor. Po chvíli ministerský instruktor promluví pisklavým hlasem.

,,Dobrý den. Jmenuji se Wilkie Křížek a pro příštích několik týdnů budu váš instruktor přemisťování. Doufám že vás tu za tu dobu řádně připravím ke zkouškám. Jak pravděpodobně víte, je nemožné se přemisťovat na školních pozemcích. Ředitel toto kouzlo zrušil, pouze pro Velkou síň a pouze na hodinu, abyste mohli cvičit. A nyní se rozmisťte tak, aby měl každý před sebou dva metry volného prostoru." Přikázal a naši ředitelé kolejí nás začali rozestavovat. Kratiknot mě postavil dopředu mezi Michaela a Terryho.

,,Vsadím se, že se přemístíš jako první." Otočí se na mě Terry.

,,A já říkám že jako druhá." Řeknu mu.

,,O kolik se vsadíš?"

,,Pět galeonů Boote." Vítězně se ušklíbnu.

,,Platí." Podáme si ruce a pan důležitý ministerský instruktor opět promluvil.

,,Je velice důležité aby jste mysleli na tři O. Orientaci, odhodlání a opatrnost. Zaprvé, kouzelník se musí v mysli pevně orientovat na místo, kam se chce přemístit. Zadruhé, kouzelník musí být pevně odhodlán se octnout na zvoleném místě. A nakonec zatřetí, najít cestu do prázdnoty musí kouzelník opatrným pohybem. Toto je vše. Musíte hlavně myslet na tři O. Bez toho to nezvládnete. Teď to zkoušejte."

Třičtvrtě hodiny. Třičtvrtě! Tak dlouho jsme zkoušeli přemisťování. První se to povedlo Hermioně, nečekaně. A před chvílí mě. Ale to není hlavní. PĚT GALEONŮ V KAPSE!

,,Pro dnešek končíme. Uvidíme se za týden. Nashle." A přemístil se. Nastavím ruku směrem k Terrymu a zahýbu prsty.

,,Tu máš." Dá mi do dlaně pět zlatých mincí.

,,Děkuji ti pěkně Terrísku." Zářivě se na něj usměju a vydám se s Oliverem na schodiště.




Čau, jsem tady zas. Můj plán který jsem vám představila v minulém díle této knihy, že budou 3 díly nakonec pominul. Budou jen 2. Takže v této knize budou tři díly HP. Je mi jasné že mé vysvětlování je na úrovni pětiletého dítěte ale to je jedno.

Také se chci omluvit za to, že Princ dvojí krve. Bude mít asi jen 5 nebo 6 kapitol. Je to z toho důvodu že v knize od Rowlingové se to vše motá kolem Harryho a viteálů. Ale slibuju že Relikvie smrti, bude mít více kapitol. 

Jo a  taky se chci omluvit za tak velký časový skok. Jak už jsem řekla, vše se motá kolem Harryho takže jsem nevěděla co tam psát.

Havraspár a Nebelvír II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat