/2.5. 2008/
,,Ne." Hlesnu sotva slyšitelně. ,Ne, ne, ne, ne." Dopadnu na kolena hned vedle těla.
Andy, Connor, Travis a Ed stojí za mnou. I oni sotva drží slzy. Jenže mně se spustili už ve velkém. To není pravda. Nemůže být. On nemůže být mrtvý. Je to jen zlý sen. Musí.
Opatrně, jako kdyby pořád žil, chytnu Jasonovu ruku do té své. Je ledová a zkrvavená. Někdo si tvrdě klekne vedle mě, a neudrží vzlyky. Andy začne opravdu zlomeně brečet. Obejmu ho kolem ramen, a on bez protestů přitiskne svou hlavu na mé rameno.
,,J-jak?" Víc jsem ze sebe nebyla schopna dostat. Pořád jsem držela tu ledovou ruku a odmítala ji pustit.
,,Dolohov." Víc jsem slyšet nepotřebovala. Pořád se vzlykajícím Andym jsem tam dalších několik minut seděla.
,,J-já půjdu za os-tatníma." Zamumlá. Ti tři před chvílí odešli, protože Kratiknot potřeboval s něčím pomoct.
,,Dobře." Odpovím mu tlumeně. Pomalu se zvedne a za chvíli se mi ztratí z dohledu.
,,Je mi to líto Kláry." Oliver zaujme místo za Andyho. Láskyplně mě sevře v náruči. Moc dobře věděl co pro mě Jason byl. To on mě přemluvil ať zkusím konkurz na místo střelce. Byl jako můj další bratr. Naposled jsme ho pohladila po blonďatých vlasech. S Oliverem se zvedneme, a jdeme na místo, kde se několik hodin bojovalo.
Mrtvá těla či zraněné odnesli. Musí jich být desítky.
,,Víš co má Harry v plánu?" Zeptám se ho tlumeným hlasem. Bez zaváhání si mě přitáhne za pas a políbí do vlasů.
,,Oba ho známe. Vydá se tam. Ale teď jsou ty tři pryč. Mám dojem že ho hledali."
,,Jakou máme šanci na to že vyhrajeme?" Zeptám se ho. Oba máme pohled upřený na východ slunce. Obloha přechází z inkoustově modré do růžové, skoro až do žluté. Pokud prohrajeme, východy slunce budou pod poklicí temnoty.
,,I kdyby jsme prohráli, budu tu pořád. Nikdy neodejdu." Zašeptá a políbí mě na ústa.
...
Před mnoha minutami Harry odešel. Pokud se nevrátí, s čímž je smířený, máme se Voldemortovi poddat. Mnoho z nás si myslí, že by jsme měli bojovat až do posledního dechu. Já si to myslím také. Po tom co Jason zemřel, si myslím že by jsem byla schopna také zabíjet. Momentálně všichni odpočíváme po boji ve Velké síni, kde se tranění zotavují. Mrtvé jsme odnesli do vedlejší komnaty.
,,Jsou zpět!" Zakřičí někdo. Ti co jsou schopni chodit, se ihned vydají na náměstí. To co ale spatříme nám vyrazí dech. Několik desítek Smrtijedů stojí v řadě. Ale uprostřed stojí mohutná postava Hagrida, který v náruči drží bezvládné tělo černovlasého chlapce.
,,NE!" Vykřikne Ginny, která se chce rozběhnout za ním. Arthur ji však včas zachytí.
,,Hloupá holko!" Zasyčí Vy-víte-kdo. Jeho rudé oči se lesknou jako dva rubíny. Ačkoli jsou jako ohně, jsou chladnější než led. ,,Harry Potter je mrtvý!" Začne svůj proslov. Já však neposlouchám. Zvažuji naše šance, i když je Harry mrtvý. Pořád ho můžeme porazit, ale ostatním chybí odjodlání. Něco za co bojovat. Chybí nám vůdce. ,,Kdo se chce k nám přidat?" Zeptá se nakonec ten bastard.
Neville vystoupí z naší řady. V jedné ruce drží Moudrý klobouk a v druhé hůlku. ,,Chci jen říct, že i když je Harry mrtvý, my budeme bojovat. Až do konce. Protože pokud si myslíš že toto je konec, tak jsi blbější než jsme si všichni mysleli." Z klobouku vytáhne meč Godrika Nebelvíra. V tu chvíli se Harry vykulí z Hagridovy náriče. Rozběhne se přímo za Nevillem.
Někteří Smrtijedi prchají, jiný se s námi pouští do boje. Ale my se nevzdáme.
,,Pouta na tebe!" Hůlkou namířím na nejbližšího Smrtijeda. Kouzlo však vykryje, a tím odhalí svou tvář. Rookwood.
,,Roseliová že?" Zašklebí se. Opravdu nechutně. Chystá se pronést nějakou nepochybně nebezpečnou kletbu, když mi někdo vrazí do ramene, a tím nahradí mé místo.
,,Nech ho mě." Zavrčí Austin. Poslechnu ho a rozběhnu se k první akromantuli.
,,Levicorpus." Obřího pavouka odhodím oknem ven. Chystám se rozběhnou se dál, ale něco velkého mě popadne a sevře v dlani. Obr si začne prohlížet mé malé tělo. Oproti němu jsou jako mravenec. ,,Ty jeden přerostlý idiote! Ihned mě pusť!" Zavřeštím. Obra to tak překvapí, že mne opravdu upustí. Jedna hůlka by na něj nestačila, ani zdaleka. A tak si najdu nový cíl.
Koutkem oka zaznamenán Molly, jak bojuje s Bellatrix, která také nakonec padla.
...
Vyhráli jsme. Neville dokázal zabít Nagini, a díky tomu byl Voldemort zase smrtelný. Harrymu se poté podařilo ho porazit. Je konec. On je doopravdy mrtvý. A svět kouzelníků a čarodějek je zachráněn.
Dámy a pánové, už to vidím jen na jednu kapitolu.
ČTEŠ
Havraspár a Nebelvír II. ✔
FantasiA je to tady. Vy-víte-kdo se vrátil. Sílí a podniká čím dál více útoků. A co je hůř? Všem nám jde o život. Obzvlášť mně. Pán zla chce mojí matku na jeho stranu. Ale ona nechce a tak jí vyhrožuje prostřednictvím mě. Druhý díl příběhu Havraspár a Neb...