• Maple street •

172 11 0
                                    

/23.11. 2005/

Dva měsíce v Bradavicích utekly jako nic. Vyhráli jsme dva zápasy proti Zmijozelu a Mrzimoru. Ale co štve úplně všechny? Růžová ropucha. Naše profesorka na OPČM. Při hodinách nesmíme používat hůlky a vše se učíme jen teoreticky. Když se jí Harry snažil přesvědčit že je potřeba se učit bránit protože Vy-víte-kdo se vrátil, tak ta Ropucha se naštvala a začala prohlašovat že já a Harry lžeme. Taky jsme si vysloužili trest. Ten její kabinet je otřesný. Z tolika růžový se mi dělalo špatně. Toto se však stalo před měsícem. Teď je konec listopadu a venku začíná padat sníh. Merlinžel s deštěm takže žádný sníh není, jen břečka.

Momentálně sedím s Oliverem, Maky a Dracem v knihovně a pokoušíme se udělat domácí úkol z lektvarů.

,,Já to nedám." Pleskne Draco hlavou do knížek.

,,Dámy a pánové, mám to." Vítězně se usměju a nad hlavu zvednu tři popsané pergameny.

,,Vypadá to že já s tímto nemehlem," Kývla hlavou k Dracovi který měl pořád obličej v knížce ,,to dodělám zítra." Maky vzala svého přítele za ruku a odešli z knihovny.

,,Jak jsi na tom ty?" Podívám se na Nebelvíra sedícího vedle mě.

,,Nevím tu poslední otázku a s dalšíma si nejsem stoprocentně jistý." Nešťastně se dívá do svého pergamenu.

,,Bezoár je kámen který se nachází v žaludku koz. Ochrání tě od většiny jedů." Řekla jsem mu tu poslední otázku co nevěděl.

,,Děkuju." Usmál se na mě a já v tu chvíli cítila jak se mi krev hrne do tváří. ,,A s jakou otázkou se potřebuješ ještě ujistit?" Zeptám se ho pořád červená.

,,Jaký dvě byliny vytváří Doušek živé smrti." Zatváří se na papír zamyšleně a jednou rukou si projede vlasy na zátylku.

,,Asfodel a Pelyňek." Vychrlím ze sebe.

,,Díky. Nevěděl jsem ten Asfodel." Koukne se mi do očí s mírným úsměvem. A je to tady zase. Červenám se.

,,Už asi půjdu." Sjedu pohledem na osobu stojící na druhé straně knihovny.

,,Dobře. Děkuju za pomoc." Odpoví.

,,Zatím ahoj." Zamávám mu ale než stihne zareagovat už jsem za vedlejším regálem knih a plížím se k osobě stojící na druhé straně. Dojdu k Austinovi který se netváří zrovna přívětivě.

,,Čau." Pozdravím ho. Kývne mi na pozdrav a bez jakýkoliv slov mi podá Denního Věštce.

První útok na čaroděje z mudlovských rodin. Bystrozoři našli dvě mrtvá těla manželů Smithových. Oba byli z mudlovské rodiny. Na místě našli znak zla. Tato vražda se připisuje notoricky známému vrahovi Siriusi Blackovi.

Moc dobře jsem věděla že to Sirius nebyl.

,,To On viď?" Šeptnu k Rookwoodovi.

,,Jo. Ale všimni si kde bydleli." Ukáže na několik slov.

Londýn, Maple Street 371.

,,Bydlíme ani ne o dvě ulice dál." Začíná mi to docházet.

,,Jo, a to je ten problém. Pokud vím, tak ve vaší blízkosti žije dost čarodějů a čarodějek. Moje teorie zní takto: smrtijedi chtěli za tývma rodičema. Ti však nebyli doma a tak se rozhodli zavraždit někoho jiného." Jeho teorie dáva celkem smysl.

,,Co udělají teď?" Pokusila jsem se zakrýt zděšení v mém hlase.

,,Teď s největší pravděpodobností půjdou zase po tobě. Nebo dají na chvíli pokoj." Pokrčil rameny a rázem byl pryč.

/2.1. 2006/

Ta růžová baba je něco hroznýho. Zakázala snad úplně všechno. Mou a Harryho existenci vnímá jen jako jako plýtvání vzduchem. Nechce si připustit že Voldemort je zpět. Umbridgeová ovládá asi celou školu. V říjnu chtěla nechat vyhodit profesorku Trellaweyovou. Dá se říct že nás všechny nesmírně štve. Omyl, pardón, to je velice slabé slovo. Ale teď zpět k tomu že mně a Harrymu ministerstvo kouzel nevěří. Oni nám nevěří, ale bradavičtí studenti ano. A tak se Harry rozhodl že udělá "zápis" do Brumbálovy armády. Až na to že Brumla o ničem neví.

Asi týden všem říkal ať příjdou sobotu 2.1. ve dvě hodiny do jedné velice opuštěné hospody v Prasinkách. No, teď je třičtvrtě na dvě. Já a můj famfrpálský tým tam zrovna míříme. Bereme s sebou i Maky s Dracem. Když vejdeme do hospůdky tak tu není tak prázdno jako vždy. Je tu několik studentů.

Po patnácti minutách začneme. Jeden kluk, asi z Mrzimoru chce vědět jak umřel Cedric. Pohledy se přesunou buď na Harryho nebo na mě. Já se jen zamračím a Harry to utne tak že pokud chcou vědět jen tohle tak ať odejdou. Po zdlouhavých minutách se dostáváme k zapisování do Brumbálovy armády. Sehnu se a napíšu brkem své jméno pod to Oliverovo.

Brumbálova armáda
Harry Potter Ron Weasley
Hermiona Grangerová Fred Weasley
George Weasley Lee Jordan
Ginny Weasley Neville Longbottom
Lenka Láskorádová Cho Changová
Pavarti Patilová Levandule Brownová
Dean Thomas Justin Finch-Fletchey
Colin Creevey Dennis Creevey
Terry Boot Susan Bones
Katie Bell Alice Spinnet
Angelina Johansonová Padma Patilová
Markéta Everdeenová Draco Malfoy
Anthony Goldstein Seamus Finigan
Oliver Wood Edward Kingsley
Klára Roseliová Ellen Lincolnová
Travis Stoll Connor Stoll
Jason Williams Andrew Hill
Hazel Miltonová Jack Loockwood
Ernie McMillan Hannah Abbotová
Suzanne Bonesová Zachariáš Smith

Tak, to je celá Brumbálova armáda.

,,Kde budeme cvičit?" Zeptal se Neville.

,,Co Chroptící chýše?" Zkusila to Ginny.

,,Ne, je moc malá." Odpověděl Harry se zamyšleným výrazem.

,,Víte co? Až něco vymyslím dám vědět." Usměje se na všechny a my se rozloučíme. Jass, Ed, Andy, Travis, Connor a já vyjdeme ved a zastavíme se na nádvoříčku.

,,Myslíte na to co já?" Zeptala jsem se jich s úšklebkem. V hlavě se mi začal rýsovat geniální plán.

Havraspár a Nebelvír II. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat