Lanet kalktı

9.3K 423 116
                                    

Multide olivia ve bella var :) Sizce hangisi ?

~Geçmiş bölümde~

Olivia senin sonun ben olacağım bu lafımı da unutma.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

-Bellanın gözünden-

Cody itmeye çalışıyordum ama çok güçlüydü. Tırnaklarımı koluna batırıp geri çekilmesini sağladım. Daha demin austin bizi görmüştü.

-" Cody sen ne yaptığını sanıyorsun!"

-" Ben.. Ben özürdilerim, birden ol.."

-" Ya nasıl birden ya, bak ben austini seviyorum bunu hala anlamadın mı? "

-" Senin o sevdiğin austin bizi sattı,gitti sizi öldürmek isteyen kızla sevgili oldu, bella austin seni sevmiyo sende bunu kafana sok!"

Cody gerçekleri yüzüme vurunca istemeden tuttuğum göz yaşlarımı bıraktım. Bu kadarını kaldıramıyordum artık. Dizlerim beni tutmayınca yere çöktüm. Sanki bütün acılar bir anda beynime hücum etmişti. Codynin gözleri sarıdan eski haline dönünce, ne yaptığını anlamaya çalışıyordu yada beni nasıl kırdığını. Cody yanıma gelip eğildi

-" Bella ben... Ben özürdilerim. Ben seni üzmek istememiştim. Lütfen ağlama."

-" Cody git, git burdan"

-" Bella yapma böyle, ben..."

-" Cody git burdan, git!. Ya yanlız bırak beni!" Diye bağırdım. Sadece yalnız kalmak istiyordum.

-" Bella yap..."

-" Duymuyormusun kız sana git dedi " nezaman geldiğini anlamadığım jack, birden araya girdi.

-" Sen karışma bu işe!"

-" Kimse sevgilimin kardeşini ağlatamaz anladın mı? Şimdi çık burdan yoksa zorla çıkartırım seni! " diye bağırdı jack. Ama cody onu hiç takmıyordu bile. Jack sinirlenip codynin yanına gelip kolundan tutup kaldırdı. Tabi sert bir şekilde.Cody son bir kez bana baktıktan sonra dışarı çıktı. Jack ve kira benim yanıma geldiler.

"Bella ne oldu ? Eve gelirken yolda austin ve oliviayı gördük. Olivia bir şeyler saçmaladı sen iyi misin ?"

" Hayırr " diye ağlayarak cevap verdim. artık çok yorulmuştum. ayağa kalkıp odama doğru yürümeye başladım kirada bana yardım ediyordu. odaya girdiğimizde yatağa geçip yattım. sadece uyumak istiyordum ve uyanınca bütün bu olanar bitsin istiyordum.

- Kiranın Gözünden-

Bellayı yatağa yatırdıktan sonra yalnız kalmak istediğini söyledi. bende kapıyı kapatıp salona geçtim. jack salonda oturmuş gözlerini yere dikmişti. yanına oturunca bakışları bana döndü. Kolunu omruma atıp beni kendine çekti. Bende kafamı omzuna koydum.

"Kira sence şu olivianın söylediği şey doğru mu?"

"Belli ki cody ile kavga etmişler o olaydan sonra. Çok fazla üstüne gitmemeliyiz biraz yalnız kalsın." Diyince tamam anlamında kafasını saladı.

" jack sen iyimisin, garip görünüyorsun"

" yok bir şeyim güzelim, sen kafana takma beni" diyip yanağımdan öptü.

"Ben kalkayım artık, hem sende yoruldun dinlen biraz." Diyip ayağa kalktı.

"Görüşürüz" dedim ve yanağından öptüm.

" sabah ararım seni, iyi geceler güzelim" bende arkasından el salladım.
Bugün gerçekten çok yorulmuştum uyumaya ihtiyacım vardı.

Austinin gözünden

Tamam.İlk olarak boş bir anında olivadan yüzüğünü alacaktım ve parçalayacaktım.Sonra oliviaya veda edeceğiz. Ondan sonra belki codyede veda edebiliriz. Dünkü gördüğüm şeyden ötürü onu öldürebilirim. Olivia dün gece bende kalmak istemişti ama onu saçından sürükleyerek dışarı atmıştım. Üstümü giyindikten sonra dışarı hava almaya çıktım. Bir kaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi.

Kimden: Deliler hastanesinden kaçmış manyak

"10 Dakika sonra Tanya kafeye gel."

Birde şu emir vermeleri yokmu ? Neyse ki Tanya kafe çok uzakta değildi. Yürüyerek gittim ve içeri girdim. Olivia sinirle bana bakıyordu.

"Nerede kaldın ? Tam 2 dakika 10 saniye 5 salise geç kaldın !"

Usanmamış saymış bide deliler hastanesinden kaçmış manyak.

"Sevgili triplerine mi başladın şimdi de ?"

"Sevgilimsin çünkü. Bir daha bukadar bekletirsen beni, bellayı öldüreceğim."

"Hayatından 2 dakika gitti valla çok önemliydi sen o 2 dakika içinde dünya turu bile yapardın"

"Kes sesini ve bana bir tane portakal suyu söyle" dedi olivia. Birde istediği her şeyi alıyordu ve parasını bana ödettiriyordu ! Garsonu çağırdım ve portakal suyu söyledim.Tam o sırada içeri kira,bella ve jack girdi. Biz genellikle hep buraya gelirdik. Herkes beni görmüş olmalı ki kafaları bana doğru döndü. Fakat bella bakar bakmaz kafasını çevirmişti. O kafasını çevirince içimde bir his oluştu.Sanki kalbimden 10 defa bıçaklanmışım gibi bir his. Herkesin gözü önünde o lanet yüzüğü nasıl alacaktım ben şimdi ? El falına falan mı baksaydım ? Ne saçmalıyorum ben ya.Olivia gerçekten çok sinir,hasta,manyak,kıskanç,psikopat bir kızdı. Sanırım yüzüğü nasıl alacağımı buldum. Benim bellaya baktığımı olivia görünce beni kara büyü ile tehdit etti. Aslında tehdit etmedi resmen uyguladı ! Bellanın yanından garson geçerken tüm içecekleri bellanın üstüne dökmüştü. Sorumlusu kimdi? Tabii ki olivia !

Bellanın gözünden

Üstüm başım içecek olmuştu. Lavoboya gittim temizledim ve tekrar yerime oturdum.Ah şunlara bakın ne kadar mutlular ! Austin nasıl bukadar benden çabuk vazgeçebilmişti ? Onlara bakmamak için direniyordum ama içimden bir ses bakmak için direniyordu. Bakmak için direnen daha güçlü çıktı ve dayanamayıp onlara doğru baktım. Austin olivianın elini tutuyordu ! Gerçekten austin oliviayı seviyor sanırım. Birden bire austin bana bakıp göz kırptı ve olivianın parmağındaki yüzüğü kaşla göz arasında çekip aldı. Olivia çok sinirlenmiş ve şaşırmış bir şekilde austine bakarken austin yüzüğü yere attı. Yüzük parçalara ayrıldı.Olivia ne yapacağını bilemezken austin onu kolundan çekerek sürükledi ve dışarı çıkardı.

"Neler oluyor Kira ?"

"Bende bilemiyorum bella. Şu austinin fırlattığı yüzükte neyin nesiydi ? Nişan yüzüğü falan mı ?"

"Saçmalamakta bir numarasın sevgilim.Yere bak bu yüzük yılanlı ve yılanın başı şu anda kopuk"

"Ben austinin peşinden gidiyorum ne olduğunu öğrenmem lazım üzgünüm" dedim ve oradan uzaklaştım.Her yere baktım ama yoktular işte gitmiştiler ! Neler olduğunu çok merak ediyordum. Son bir umutla ara sokaklardan bir tanesine girdim genellikle burada kimse olmazdı. Fakat gördüğüm manzara karşısında şok oldum ! Bunu austin mi yapmıştı? İnanamıyorum ! Şu anda karşımda yatan olivianın ölü bedeniydi.

Aynı gün içerisinde 2 yeni bölüm yazdık :D Valla herkes olivia gitsin demiş. austine vur dedik öldürdü. Gerçi öldürmese bu kız peşlerini bırakmazdı orasıda var. Olivianın dostları bu durumu öğrenince ne yapacaklar acaba ? Daha kötü bir belamı geliyor yoksa başlarına ? Merak etmeyin cody ve bella gibi bişey yapmıycam rahatlayın hani :Dd Sorularınız varsa mesaj olarak atabilirsiniz ! :) ♥♥♥ ( Çağla-Dilara)

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin