Kıskançlık

11.8K 507 30
                                    


~Geçen Bölümden~

BİR DAKİKA !

-"Bella ?"

-"Austin?"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Bellanın Gözünden -

Auistin tam karşımda duruyordu. Bu şaka olmalıydı değil mi? Yani böyle bir şey olamazdı. Austin kurt olamazdı!

-" auustin.... sen.. ne işin var burda?" Diyebilmiştim sadece. Alex ve cody garip bir şekilde bize bakıyordu.

Alex: Siz tanışıyor musunuz?

Bella: E-evet yani sayılır okulda bir iki kere görüşmüştük...

Sadece bunları Diyebilmiştim. Herkes donuk bir şekilde kalmıştı fakat austin ve jack, alex ve codye çok kızgın bakıyordu. Inşallah cody küçükken çıktığımızı anlatmamıştır ! Eğer anlattıysa melez olduğumuzda anlatmıştır ve bu bir kâbus olur. Ben hala şoktayım onlar nasıl kurt olabilirdi ve biz bunu nasıl anlayamadik ?! Biz düşüncelerimizle boğuşurken birden jack bağırmaya başladı. Lanet dönüşüm başlamıştı .

°•°•°•°•°•°•°•°

Uyandığımda başım çok ağriyordu. Dönüşüm nasıl başladı unuttum bile. Ama şundan eminim ki çok fazla uyumuşum ve saat sabahın yedisi ! Hemen kirayı uyandırmaya gittim.

-Kiranın Gözünden-

Başımda tepinen ayılar var sanırım ! Ah o bellaymış.. Benim tek düşündüğüm jackti. Ne olacaktı şimdi ? Nasıl devam edecektik ? Bunları okulda düşünmeye karar verdim ve bella ile birlikte giyinmeye başladık . Okula geldiğimizde jack kapıda beni bekliyordu . Ama ben pas vermeden yanından geçtim fakat çok sert bir şekilde kolumdan çekti .

Jack: "Nereye gittiğini zannediyorsun küçük melez ?''

Kira: "Vaay şimdide küçük melez olduk ha ? Benim pis kokan Kurtlarla işim olmaz şimdi bırak beni ! " dedim fakat sonra Bella dikkatimi çekti sanırım austin ve cody kavga ediyorlardı.

°Bellanın Gözünden°

Austinle olmak istemediğimi ona söyledim çünkü Kurtlarla vampirler olmaz ! Melez olsak bile. Bu sırada bağırtıları duyan cody de geldi tabii. Austin "sen karışma" dedi ama cody "kıza bağırma" derken kavga çıktı !

Austin: Sen Karışma cody kendi işine bak !

Cody: Sen bellaya bağıramazsın

Austin: Sana mı soracağım kime bağıracağımı !

Cody: evet bana soracaksın! Seni bir daha bellanın yanında görürsem fena olur. Yürü bella gidiyoruz. Bu gereksizin yanında durmayalım.

Austin: sensin gereksiz lan ! Bella hiç bir yere gitmiyor!

Bella: Yeter ! Susun artık. Austin sana söyleyeceklerimi söyledim. Cody sende bu işe karışma.

Söyleyeceklerimi söyleyip sınıfa doğru yürümeye başladım. Arkamdan austinin seslerini duyabiliyordum ama aldırış etmiyordum. Cody de peşimden yürüyordu. Sınıfa doğru yürürken kirayı gördüm. Kiranın yüzü asıktı , sanırım jackla kavga etmişlerdi. Oda benim peşimden sınıfa girdi. Sanırım bugün hiç bitmeyecekti.

~*~*~*~*~*~*~*~*

Sırada oturmuş olacakları düşünüyordum. Şimdi ne olacaktı, austini gerçekten sevmeye başlamıştım ve şimdi vaz mı geçecektim?  kafam çok karışıktı. Ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum! Hocanın sesiyle tekrar dünyaya döndüm.

Hoca: kızım cevap versene soruya !

Bella: ha ? Ne demiştiniz hocam?

Hoca: Burdaki sinüsü soruyorum kızım.

Bella: Bilmiyorum hocam.

dedim ve sıfır aldım harika ! Zil çaldığında bahçeye çıktık.Austinle birbirimize bakıp kötü bakışlar atıyorduk ki yanıma cody geldi.Austinin bakışları dahada kötüleşti.

Cody: "Böyle güzel bir kızın tek başına oturmasına daha fazla dayanamadım ve geldim. " dedi. Sadece yapmacık bir şekilde gülümsedim.

Cody: Söylesene şu austinin seninle sorunu ne ?

Bella: Tipik baş belası kurt işte !

Cody: Alınıyorum ama !

Bella: Tek sevdiğim kurt sensin dedim ve güldüm. Kurt kulakları çok hassastır her şeyi duyarlar ve sanırım austin bizi dinliyor çünkü gözleri sinirden sararmaya başladı.

Cody: Şanslisin bugün benle bir yemek randevusu kaptın.

Bella: Ahaha bak sen ? Dedim ve cody seni saat altıda alırım dedi ve yanımdan kalktı. Ah lanet olsun austin buraya doğru geliyordu !!

Austin: O herifle randevuya falan çıkmayacaksın!

Bella: Sen benim neyim oluyorsun ki bana laf söylüyorsun ya ? Sen bana karisamazsin ve o randevuya gitmeme engelde olamazsın ! Dedim ve gittim. Arkamda şaşkın ve sinirli  bir austin bırakmıştım.

SELAMM :D YB GEÇ GELDİĞİ ICIN ÖZÜR DİLERİZ :( AMAA SONUNDA GELDİ :D UMARIM KEYIF ALIRSINIZ ♡♡♡♡♡♡

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin