Ben senin yanındayım

17.9K 709 61
                                    

Multide:gittikleri lunapark var.

Duyuru en sonda :)

Bellanın gözünden-

Bu nasıl olabilirdi?Yani şimdi vannessada mı kurttu? Ama ondan kurt kokusu alamıyordum. Kurtlar ve vampirler her zaman düşman olmuşlardır. Bu iki tür hiç bir zaman birbirini sevmez ama gerekmedikçe de savaşmazlardı. Biz melez olduğumuz için kurtlarda vampirlerde bizi severdi. Bu yüzden korkacağımız bir şey yoktu. Melez olmamıza rağmen vampir tarafımız daha baskın oluyordu. Ama bazen kurt tarafımız da baskın çıkıyordu. Bu yüzden bir hafta hiç kan içmedende yaşaya biliyorduk. Yemek yiye biliyorduk Ve tabiki kurtada dönüşe biliyorduk ama her zaman olmuyordu daha çok sinirlenince oluyordu. Ve kontrol etmemiz zor oluyordu. İstediğimiz zamanda dönüşe biliyorduk ama dönüştüğümüzde çok ağrı çekiyorduk. Kira benden daha çok dönüşmüştü ve az acı çekiyordu. Sanırım onun kurt tarafı ve vampir tarafı eşit ama benim vampir tarafım daha baskın çıkıyordu. Ben ondan daha çok kan tüketiyordum. Kira çok kan içince midesinin bulandığını söylüyordu ama bana göre ona çok gelen kan benim her zaman içtiğim miktardı. Annemiz vampir babamız kurt adamdı ve bizde melez kızlardık. Melez türler nadir görünürler. Çok fazla melez tür yoktur. Niye diye sorarsanız tabikide kurtlar ve vampirlerin düşman oluşudur. Bu yüzden nadir melez türler vardır. Melezler ne vampirler gibi ne de kurtlar gibi kokmazlar. Kendilerine özgü bir kokuları vardır. Melez türler az oldukları için hiç kimse bu kokuyu anlayamaz.

Şimdi bu durumda ne yapacağımı bilmiyordum. Kira olanları anlamışmı diye ona doğru döndüm. Oda bana bakıyordu. Sanırım anlamıştı. Hemen kirayı kolundan çekiştirip sürükledim. 

"Nereye" diye sordu austin.

" Hemen döneriz. arabada bir şey unutmuşuz almamız gerek" dedim. austin anahtarı fırlattı bende havada yakalayıp arabaya doğru yürümeye başladık. Kira şaşkınca bana baktı.

-" Bu nasıl olabilir. Vanessa bir kurt mu ?"

-" Hayır vanessa değil o yanındaki arkadaşları kurt. Ama hepsimi yoksa biri mi bilmiyorum. " dedim

-"Sence bizim melez olduğumuzu anlamışlar mıdır?"

-" Zannetmiyorum ama dikkatli olmalıyız. "

Kirayla beraber onlara doğru yürüdük. Demek ki normal okuldada bizim gibiler vardı. Tabii niye olmasın ki bizim gibi insan olmak isteyenler var. Her neyse bizim ekibin yanına geldiğimizde jack söze girdi.

-" Aradığınızı bulabildiniz mi ?"

-" Evet bulduk. Teşekkürler beklediğiniz için." Dedi

-" Hadi gidelim o zaman. " dedi vanessa.

-" Peki gidelim." Diyerek devam ettim.

Vanessa arkadaşlarının kurt olup olmadığını biliyor mu acaba  çok merak ediyorum. Ama ona bunu tabikide sormam. O kadarda saf değilim. Onların yanında çok durmasak iyi olur.

-Kiranın gözünden-

Lunaparkın içine doğru yürümeye başladık. Nina,bob,daniel ve vanessa bizden ayrılıp bir seyler yemeye gittiler. Bella ve austinde tabi bellanın isteği üzerine dömme dolaba gittiler. Bizi de cağırdılar ama benim midem bulandığı için istemedim. Jackte benimle beraber o da gitmek istemedi. Şimdi sadece jack ve ben kalmıştık. Sadece ikimiz. Baş başa! Of çok gerildim. Jack pis pis bana bakmaya başladı.

-" Anlaşılan sadece ikimiz kaldık."

-" Evet öyle oldu."

-" Beni izle."

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin