Sürpriz

20.2K 750 42
                                    

Mutide vanessa :)

-Bellanın gözünden-

Nerede kaldı bu kız? Nerdeyse ders başlayacak. Beni yalnız bıraktığına inanamıyorum! Ben bunları düşünürken kapı açıldı ve kira içeri girdi, arkasından da bir çocuk. Bu kimdi?Tuvalete gitmemiş miydi?Ne çabuk arkadaş edinmişti? Kira gelip yanıma oturdu,çocukta onun arkasına yani austinin yanına.Kiraya nerede olduğunu sorduğumda,tuvalete giderken kaybolduğunu söyledi. Ama o çocuktan bahsetmedi. Biz konuşurken kapı açıldı ve hoca sınıfa girdi. Bizde selam verdik yerimize oturduk.Hoca bir şeyler anlatıyordu ama ben onu dinlemiyordum. Sanırım bu okula alışabilirim diye düşünüyordum. Yani bu okulun düzel yanlarıda yok değil.Mesela okulun eğitimi gerçekten çok iyi ve okul gerçekten büyük ve hoş.Belki alışmaya çalışabilirim.

-Kiranın gözünden-

Zil çalar çalmaz bella beni kolumdan tutup sakin bir yere götürdü. Ne yapıyordu bu kız ?

-"O çocuk kimdi?."diye merakla sordu bella.

-"Ben tuvalete giderken kayboldum, her zamanki sakarlığımla birine çarptım, oda bana sınıfa gitmemde yardım etti."

" İsmi ne peki? " dedi merakla.

"Jack. Sen anlat ben yokken ne yaptın?

-" Hiç bir şey yapmadım. Sadece yalaka bir çocukla karşılaştım. " dedi umursamazca.

Tam o sırada jack ve bir çocuk geldi. Jackin yanındaki çocuk konuşmaya başladı.

" Sen kira olmalısın, bende austin. Memnun oldum"

"Memnun oldum bende kira."

"Kira sana bahsettiğim şu yalaka çocukta bu işte.".

"Aa yalaka malaka ayıp oluyor ama." deyip güldü.

" Bella buda benim sakarlığım sayesinde tanıştığım çocuk."

Dediğimde jack gülmeye başladı. Aslında bella ve austinde gülmeye başladı.Bu sırada vanessa heyecanla yanımıza geldi

" Size bir duyurum olacak.Yarın birkaç kişi lunaparka gideceğiz. sizde gelirsiniz değil mi?"

Bunu duyar duymaz evet diye bağırdım. Bella ise bana bakarak homurdanmaya başladı. Belli ki o jack ve austinle gitmek istemiyordu.Ama benim ısrarlarıma karşılık kabul etmek zorunda kaldı. Umarım eğlenceli olurdu.

-Bellanın gözünden-

Okul çıkışı alışveriş merkezine gitmiştik. O kadar gezmenin sonucunda bir tane mağaza bulabilmiştik.Kira neden bukadar heyecanlıydı anlamış değilim.Kira çok şık bir hırka almıştı. Yanınada şort ve bluz almıştı. Bende şort ve bluz almıştım fakat hiç gitmek istemiyordum.Alışverişten sonra yorgun bir şekilde kendimizi yatağa attık.Umarım yarın güzel bir gün olurdu.

(Çağla-Dilara)

Not: İlk bölümler kısa

Instagram:Cagdil

Dilara:Dilarapstlc

Çağla:Caglacubuk01

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin