GEÇEN BÖLÜM
Kısa boylu kel müdür: NAPIYORSUNUZ SİZ BURADA ?! HEMEN ODAMA GELİN!
-Kiranin gözünden-
Ya öf şu angelina yüzünden başım derte girmişti ! Hem suçlu hem güçlü hanfendi !
Kısa Boylu kel müdür: Anlatın bakalım şu olayı !
Kira: Biliyorsunuz efendim benim dersleri çok iyidir. Ben proje odevimi yaparken birden bire bana saldırdı !
Angelina: Iftira! Yerimi kapmaya çalıştı ve birden o bana saldırdı .
Kısa boylu kel müdür : Ozaman kamera kayıtlarına bakmak zorundayız.
°biraz ara°
Kısa Boylu kel müdür : Idare ile konustuktan sonra Angelinanin okuldan bir süre uzaklaştırılmasına karar verildi.
Dedi benim çok sevdiğim müdürüm. Angelina ağlamaya başlamıştı ama ben hemen oradan uzaklaştım. jacke arkamdan geliyordu. Ders başlayacaktı çünkü. Bellayı bulmadan gidemezdim. Tam önüme baktım ki bella ile austin el ele geliyorlardi. Sinsi gülümsememi bellaya attım. Bella utanmiş olucak ki hemen sınıfa girdik. 5 dakika sonra hoca sinifa girdi . Gene hangi saçma konuyu anlatacakti ?
●Bellanın gözünden●Hoca 10 dakikadan beri saçma sapan şeyler söylüyordu. Yok yeni biri gelcek iyi davranın falan filan. Sonunda hoca yeni gelen kişiyi yanına aldı ve tanıtmaya başladı.
Hoca: Arkadaslar bu Olivia . Kendisi öğrenci değişim programıyla buraya geldi. Kendisine okulu gezdirin ve tanıtın. Eminim Olivia yi çok seveceksiniz dedi. Aslında kız fena degildi çok fazla güzeldi. Kiskandim biraz. Sürekli austine bakıyordu. Bunun amacı ne ? Biraz daha bakarsa kötü olacak. Sonunda tenefus zili çaldı. Kız sanki yanımıza geliyordu .
Olivia: Ah şey merhaba . Ben burada yeniyimde. Kaybolmamak için sizinle dolaşabilirmiyim?
Austin: Tabii neden olmasın. Ben austin. Yanımdakide kız arkadaşım bella. Kirada bellanın kardeşi. Jack ise kiranin şeyi yani...Neyse Bizde bahçede oturup biraz sohbet edecektik. Gel istersen.
Olivia : Tessekur ederim . Şimdi şu bella senin kız arkadaşındi değilmi ? Çok yakisiyorsunuz gerçekten. Sizlede memnun oldum kira ve jack.
Jack:Çok iyi bir kıza benziyorsun. Sana okuldaki hers eyi öğretebiliriz istersen takıl bize dedi jackte.
Bilemiyorum kızın ilk başta austine farklı baktığını düşündüm ama yanıldım sanırım. Gerçekten güzel ve iyi kalpli bir kız . kiraya baktığımda sinirlendiği hemen anlaşıyordu. bir şey yapmasın diye kiranın yanına gittim. Okuldan sonra akşam deniz kenarında buluşacaktık hepimiz. Eskisi gibi olmak ne kadar güzel. Özlemişim bu günleri. hepimiz son dersten sonra bir araya gelip arabaya doğru yürüdük. jack ve austinin arabalarıyla gidicektik. olivia austinin arabasıyla gitmeyi istedi. ve ben tabiki sinirlendim. bende austinin arabasına bindim. tabiki öne bindim. arabada giderken austinle sevdiğimiz bir şarkı çıktı.Eşlik ederek söylemeye başladık.
As long as you love me
beni sevdiğin sürece
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
Açliktan ölüyor olabilirdik, evsiz olabilirdik, kirilmis olabilirdik.
As long as you love me
Beni sevdigin sürece
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
Senin platinin olacagim, senin gümüsün olacagim, senin altinin olacagim.
As long as you love, love me, love me
Beni sevdigin, sevdigin, sevdigin sürece
As long as you love, love me, love me
Beni sevdigin, sevdigin, sevdigin sürece
***********************************************
sahile geldiğimizde biraz yürüdük sonra kira ve jack pamuk şeker aldılar. Kira ve jack pamuk şeker alırken birden birbirlerine baktılar. Sanki aralarında bir his oluşmuş gibiydiler. Biz ise austinle dondurma yiyorduk. Dondurmadan bir parça alıp burnuna koydum. Ne bir parçası ya resmen tüm dondurmayı yüzüne yapıştırdim resmen. Boyutu falan ayarlayamadim sanki ama bir komik olmuş yüzü Bende doğal olarak kahkahalara boğuldum. Kendi dondurmasini oda benim yüzüme sürdü sonra biz gülmeye başladık. Olivia ise bir köşede oturmuş not alıyordu. Yanına oturduğumda kağıdı hemen sakladı.
Bella: Ne oldu birden telaş yaptın Olivia ?
Olivia: Y-yok bişey günlük yazıyordum da bilirsin işte kimsenin görmesini istemem o yüzden. Ben artık eve gitsem iyi olacak. Austin beni eve bıraksın.
Bella: Hep beraber geliriz canım seni eve bırakmaya gece gece tek bırakmayiz herhalde.
Olivia: Tessekur ederim gerçekten çok zahmet olacak
deyip sırıttı. bu kızı hiç gözüm tutmamıştı. garip bir kızdı. jack ve kiraya haber verip arabaya doğru yürümeye başladık. kira ve jack nerdeyse hiç konuşmamışlardı. hepimiz arbaya binip yola koyulduk.
《Olivianin gözünden》
Beni sonunda eve bırakmışlardi. Eve girdiğimde köpeğim uyuyordu. Bir koltuğa oturdum ve hemen not kağıdımi çıkardım. Görselerdi hayatım bitebilirdi. Onlar hakkında elde ettiğim bilgileri yazdım. Onların ne açığı varsa bulup herkese yayacağım! Özellikle bella. Acıyorum şu kıza. Ona ne yapacağım hakkında ufak bir fikri bile yok . Austin benim olacak! Ben olacak dediysem olur. Hah tabi şu yanındaki kira bozuntusunuda halletmeliyim. Sonra austin benim olur jack belki ölebilirde. İçlerine karışmak çokta zor olmadı. "Sonunuz geldi"
*****************************
Merhaba kısa oldu evet ama tüm olayı diğer bölüme aktarcam ondan :D medyada Olivia var :) arkadaşlar 100k olmuşuz sizi çooooook seviyoruz gerçekten çok teşşekür ederiz. harikasınız. instagram hesabimizi takip edin lütfen ♡ Olivianin gerçek yüzünü kimse bilmiyor sanki ;) ( Çağla - Dilara ) ♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )
Vampireİki vampir kız kardeş anne ve babasının zoruyla insanlar okuluna gidecekti.başta ön yargılı olan bella ve kira okula ısınmaya başlayacaktır. Burada onları bekleyen macera ve aşk olacaktır. Bu iki güzel vampirin maceralarını okumanızı tavsiye ederiz...