Kar topu

9.6K 425 30
                                    

Medyada cody var :)

Geçen bölümden

Olivia: Ah sevgilin benim canım unuttun mu ? Artık hep benimsin.

~~~~~~~~~~~~~~

Bellanın gözünden

Austinle konuşmayalı tam tamına 2 hafta olmuştu. Hayır tabii ki de saymadım sacmalamayın ! Sadece 2 kere konuştuk oda kantin sırasında "Çekilirmisin ?" Olmuştu. Bunun dışında tek bir kelime dahi etmemiştik. Bugün okula gitmek için maalesef gene uyandim. Evin heryerine baktım ama evde kira yoktu. Telaşla hemen kapıyı açtım ve kafama kar topu yedim.

" Ne yapıyorsun sen ? Iki saaten beri seni arıyorum"

" Ah birazcık eğleniyordum bella. Okula gitmemiz lazım çabuk ol hazırlan da gel seni kar topuna boğacağim"

Giyinmek için hemen odama doğru yöneldim. Hemen en kalın kazaklarimdan birini aldım ve üstümden geçirdim altıma da deri Tayt giymistim. Giyindikten sonra hemen merdivenlerden indim ve dışarı çıktım. Tabii kapıyı açar açmaz kafama bir tane daha kar topu yedim. Sinirle kiraya baktıktan sonra kafasına bir kar topu attım. Aslında kar topunu hiç bir zaman yuvarlak yapmayı becerememişimdir. Benimki dikdörtgen gibi olmuştu. Okula yürüyerek gitmiştik. Yolda yürürken ayağım kaydı ve düştüm. Hani insan düşene falan yardım eder ne oldu iyimisin diye sorar. Kira öküzü sadece güldü. Pardon gülmedi anırdı ! Bende onun ağzının içine kar soktum sonra gülmeye başladım. Bence komikti. Okula girdiğimizde bahçede cody ve jackı gördüm. Alex bir hafta olmayacaktı ailesi bir iş görüşmesi için almanyaya gitmişti. Bu sıralar cody ile daha fazla yakındık. Yakındık derken arkadaştan fazlası gibi bir şeydi. Cody jacke kar topu atarken beni görmemişti ve bende kapişonuna kar doldurdum ve kapişonunu kafasına taktım. Ben kahkaha atarken codyde kahkaha atmaya başlamıştı. Gerçekten mutluydum. Ta ki austin be olivia el ele gelene kadar. Olivia sinsice bana baktıktan sonra austine kar topu fırlattı. Austin sinirli bir şekilde oliviaya baktı ve kafasına taş attı. Kar değil taş attı ! Gülmemek için kendimi zor tuttum ama sonuçta banane ? iki sevgili kar topu oynuyorlardı işte. Sanırım gözlerim doldu. Kira ve jack kar topu oynuyorlardı. Dün jack kiraya çok romantik bir şekilde çıkma teklifi etmişti. Kirada kabul etti tabii. Onlardan mutlusumu var ? Ah doğru ya olivia ve austin daha mutlular. Bunları düşünmemeye çalışarak codye kar topu atıyordum ki yanlışlıkla oliviaya attım. Cidden yanlışlıkla. Gerçekten okadar sert atmışım ki kız yere kapaklandı. Gülmemek için kendimi zor tuttum ama sonunda kahkahalara boğuldum. Austine baktığımda o da sırıtıyordu. Neden biricik sevgilisine yardım etmiyor du ki ? Ben gülmeye devam ediyordum ta ki yüzümde ıslak bir şey hissedene kadar. Olivia bana kar topu fırlatmıştı !
"Bir kar topu fırlatmayı bile beceremiyorsun bella. Austinin seni neden terk ettiğini ve bana neden geldiğini şimdi daha da iyi anladım."

"Dedi az önce yere kapaklanan kız. " dedim ve yüzüne kar topu fırlattım fakat isabet etmedi. Çünkü o sırada austin bana kar topu attı !

"Sevgilime bulaşamazsın tatlı şey" austin bunu soyledikten sonra olivia çok kötü bir şekilde austine baktı ve austin sözünü düzeltti.

"Tatlı şey derken yani tatlısın ama yani öyle demek istemedim yani çok güzelsin tamam ama yani sevgilime bulaşma"

" Sana mı soracağım be pis kurt ?"

" Pis mis olmuyor şimdi sende kurtsun sen çok mu temizsin?"

"Beni aldattığın yetmiyormuş gibi birde laf söylüyor gelmiş burda bana beyfendi !

"Yerimi hemen cody ile doldurmuşsun merak etme"

" Bana karışamazsın artık hiç bir şeyim değilsin !"

Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin