Geçen bölüm
-Olivanın gözünden-
Heryerim kanıyordu fakat bu benim için engel değildi ! Austin ve Jackın onları kurtarmalarına izin veremem ! Siz benle uğraşmak kolay mı sandınız ? Gününüzü göreceksiniz !
\~\~\~~\~\~~\~\~~\~\~\~\~\~\~\~\~
Kiranın gözünden
Kira: İmdaaaat, yardım ediiinn!
Bellayla beraber sesimiz çıktığınca kadar bağırıyorduk tabi hareket etmemeye özen göstererek. Şu olivia yı bir elime geçireyim fena ödetecektim. Offf canım çok yanıyoedu.
Kira: o kız bi4 elime geçsin varya doğduna pişman olacak mahfedeceğim onu ilik ilik doğruyacağım sonra köpekbalığına yem edicem.
Bella: tabi ilk ben oldurmessem. Austin ve jack iyimidir acaba.
Kira: umarim iyidirler
Tam bu sirada austin ve jackin bagirislarini duyduk
Austin-jack: bella, kiraa nerdesiniiz
kira: austin , jack burdayiz yardim edinn
Bella: sakin yaklasmayin elektirik var
Diye bagirdi bella. Evet birde elektri vardi değil mi? Tabi kac saattir kipirdamadan oturuyordum. Jackle austin en sonunda bizi bulmuslari demekki iyidiler ama olivia neredeydi*
Jackin gözünden
En sonunda kizlari bulmustuk. Ama dedikleri gibi yerlerde elektirik vardi. Onlara yaklasmamiz imkânsızdı. Su kizlari bir kurtaralim olivia elimde kalicakti.
Austin: ee nasil kurtaracağız kızları?
Jack: lanet olsun ki hiçbir fikrim yok
Kira: jack elektriği kesmek için bir devre olmasi lazim
Austin: kira doğru söylüyor burada bir yerde elektrik devresi olmasi lazim bu kablolar oraya bağlıdır.
Jack: doğru ama önemli olan o devre bozuntusu nerde
Austin: su kablolari takip edelim belki devreyi buluruz.
Jack: austin sen burada kizlarla kal ben devreyi bulurum elektriği kesincede kizlari kurtarirsin. Kizlar sizde kipirdamayin ben hemen geliyorum
Kira: he bizde zaten kipirdamayi düşünüyorduk, ya jack sen salak misin? Tanrım sen beni neyle siniyorsun ya
Söylediğim seyin farkina vardigimda, bende salak olup olmadigimi dusunmedim değil. Daha fazla zaman kaybetmeden hemen kablolari izlemeye basladim. Git git bir türlü bitmiyordu. Ne büyük tünelmiş be. O yeni geldiğindeki olivia gitmiş içindeki gerçek psikopat çıkmıştı. Ama kiraya zarar verdiği için onu öldürecektim kimse alamaz onu benim elimden. Devrelere varmistim sonunda ama burda bir suru kablo vardı. Off lanet olsun hangisiydi acaba.?Sagima bakmamla olivyayi gormem bir oldu.
Olivia: beni bu kadar kolay atlatabileceginimi sandin
Jack: olivia!?
Austinin Gözünden
Jack nerde kalmıştı. Nerdeyse yarim saat geçmişti. Tamam. Belki abartiyordum ama kizlari boyle gorunce ve birsey yapamayinca gercekten cok sinirleniyordum. Kizlara haber verip jackin yanina gitmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )
Vampireİki vampir kız kardeş anne ve babasının zoruyla insanlar okuluna gidecekti.başta ön yargılı olan bella ve kira okula ısınmaya başlayacaktır. Burada onları bekleyen macera ve aşk olacaktır. Bu iki güzel vampirin maceralarını okumanızı tavsiye ederiz...