Medyada bella. Oh tamam biraz korkutucu.
Jackin gözündenGüzel bir sabaha uyandım diyecektim ki tam aklıma bugün alexin geleceği geldi. Arkadaşımı seviyorum fakat kiraya sulanınca olmuyor işte. Telefonumu aldım ve grup konuşmamızı açtım.
Jack: Günaydın
Kira: Günaydın !
Alex: Ben geliyorum ! Uçaktan indim ve Tanya kafeye doğru gidiyorum şimdi. Bir saate orada olurum.
Austin: Bu kadar erken mi ? Ben daha üç saat uyumayı düşünüyordum.
Bella: Uyku kalp ben .
Luke: Selam bende geldim :D Ben hazırlanıyorum. Bugün güzel bir gün olacak.
Jack: Sen gelmeseydin olabilirdi belki!
Kira: Yine baslamayin yaaa!
Bella: Bırakın onu bunuda kiraa bana yemek yapsana ben çok acıktımmm.
Kira: Ne obursun sen böyle iki dakikada bir acıkıyorsun ? Git kan al işte.
Bella: Kan ? Vampirmiyiz biz kira ahahahahha
Kira: Ah şey şaka yapıyorum tabii ki de. Kahvaltı hazır git otlan oradan.
Cody: Merhaba. Bunu söylemek gerçekten çok istiyorum ben özür dilerim herkesten.
Bella: Tamam kabul.
Austin: Ciddimisin ? Bu alçak herif neler yaptı sana !
Cody: Küçüklük arkadaşına böyle demen hoş oluyor mu? Tamam aynı kızı seviyor olabiliriz ama genede alçak diyemezsin bana.
Jack: Oooooo ! Seviyordum demedi seviyorum dedi !
Luke: Jack ortalığı karıştırma bence. Tamam sakin olun sizde nolur.
Jack: Sen sus lan !
Kira: Ya bir susun ya! Yine basladiniz kavga etmeye! Biriniz bitiyor digeriniz basliyor !
Bella: Aynen öyle. Bir gün kavga etmeden durun ya ! Sadece bir gün. Lütfen.
Alex: Siz hala gelmediniz ? Ben gelmek üzereyim
Austin: Hemen çıkıyoruz.
Üstüme tişörtümü geçirdim ve altımada kot bir pantolon giydim. Dışarı çıkmak için kapıyı açtığımda soğuk hava yüzüme çarptı. İçeri girip üstüme ceketimi aldım ve öyle çıktım. Austinlerin evine doğru yürüdüm ve kapıyı çaldım.
"Hazır mısın ?"
"Ben hazırım. Kızları almaya gidecekmiyiz ? "
"Bana uyar. Sen neden sinirli gözüküyorsun ?"
"Codynin yüzünü görmek istemediğimdendir. Yaptığı şeyleri unutamıyorum fakat bugün o yokmuş gibi davranacağım."
"En iyisi dostum. Hadi gidelim" dedim ve austinin arabasına bindik. Radyoyu açtığımda castle in snow çalıyordu. Bella ve kiranın evine geldiğimizde onlarda çıkıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )
Vampireİki vampir kız kardeş anne ve babasının zoruyla insanlar okuluna gidecekti.başta ön yargılı olan bella ve kira okula ısınmaya başlayacaktır. Burada onları bekleyen macera ve aşk olacaktır. Bu iki güzel vampirin maceralarını okumanızı tavsiye ederiz...