-Bellanın gözünden-
Film bitmişti. Ben hala ağlıyordum. Çok duygusal ve romantik bir filmdi.Hala filmin etkisinde kalmıştım.
Filmde kiz ve erkek sevgili oluyorlar. birbirlerini çok seviyorlar. ama her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bu aşkın da bir sonu oluyor. aralarına kızın hastalığı giriyor. kız kanser oluyor ve hastalığı ölümcül oluyor. çocuk kızın hep yanında oluyor ve asla bırakmıyor. ama bir gün kız, çocuğun kollarında ölüyor. çocuk çok perişan oluyor. kız öldükten sonra depresyona giriyor. ölmek istiyor ama olmuyor. Uyuşturucuya başlıyor. bir kaç sene sonra oda hastalıktan ölüyor.
Gerçekten çok güzel bir filmdi. Bana hem dün olanları hemde bugünkü rüyamı unutturmuştu. Tabiki bunda austinin büyük bir payı var. O olmasa bu olanları unutamazdım. Austin iyi birine benziyor gibi.Ama sadece gibi !
-" Filmi beğendinmi?"
-" Evet, çok beğendim. Getirdiğin için sağol."
-" Önemli değil. Bugün çok Üzgün görünüyordun. Bir şeymi oldu ? "
Nerden anlamisti ki?. O kadar berbat mi görünüyordum? Ne diyecektim şimdi ben ?
-" Dün çok iyi uyuyamadimda. O yüzdendir." Diyerek gecistirdim. Ona ne kadar anlatmak istesemde, anlatamam. Çünkü o bir insan. Şu an tek istediğim eve gidip dinlenmek. Gerçekten buna ihtiyacım var.
-" İstersen seni evine bırakiyim. Çok halsiz gorunuyorsun."
-" Olur. " demekle yetindim. Çok fazla konuşmak istemiyordum. Niye bilmiyordum ama sadece eve gitmek istiyordum. Austin bana iyi gelmişti ama sanki bir şey beni eve gitmem gerektiğini söylüyordu.
-Kiranın gözünden-
Ya inanamıyorum. Böyle bir şey nasıl olur!Bu kızı gerçekten öldürebilirim! Ve jackide tabi ki! Bu salak kızın boynunu kırmamak için kendimi zor tutuyorum. Bir yalnız kalalım, benden çekeceği var. Bir dakika! Ben niye bu kadar sinirleniyorum ki. Sanki jackten hoşlanıyorum. Yani hoşlanmıyorum. Sanırım. Bilmiyorum
İç ses: Ondan hoşlanıyorsun inkar etme!
Bir sen eksiktin iç ses. Sen de karıştır tam olsun. Hem ben jackten filan hoşlanmıyorum nerden çıkardın?
İç ses: Ben seni senden daha iyi tanıyorum canım. Hiç inkar etmeye çalışma.
Ya bir git ya. Nerden tanıyorsun? Beni benden başka kimse tanıyamaz tamam mı?
İç ses: Tabii tabii öyledir zaten.
Of sen bir sussana ya ! Vallaha kendimi deli gibi hissettim. Bune ya kendi iç sesimle kavga ediyorum!Vanessanın konuşmasıyla kendime geldim.
-" kira mutfak nerede? Çok susadımda ."
-" koridorun sonunda. Sıcak su istiyorsan ikinci dolabı açarsan bulursun."
-"Sağol." Deyip kalktı. Jessy de onun arkasından gitti. Salonda sadece angelina ve ben kalmıştık. Angelina pis pis sırıtmaya başlamıştı. Bu beni daha çok sinir ediyordu. Yanıma eğilip fısıldadı.
-" Sen jackten mi hoşlanıyorsun? Jackle konuştuğumda çok kızdın bakıyorum? " dedi ve garip garip gülmeye başladı. Bu ne diyor ya? Manyak. Kendini bir şey zannediyor heralde. Salak ben bu lafın altında kalırmıyım hiç?
-" Sen ne saçmalıyorsun?Yok öyle birşey. Nerden çıkartıyorsun bunları?"
-" Olmasın zaten! Jack benim. Anladınmı ? Ona 1 mêtre bile yaklaşırsan seni fena yaparım. "
Bu ne dediğini zanediyor Salak ! istesem şuracıkta boynunu kırıp kanını emerim. Ama tabiki yapmayacağım. Şimdilik. Üstüme gelirse sonu kötü olur. Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecektim ki Vanessa ve jessy içeri girdiler.
" bizim artık gitmemiz lazım. Bir işimiz çıktı. Sonra bir daha geliriz" dedi vanessa.
" evet biz gitsek iyi olur. Okulda görüşürüz." Deyip sırıttı Angelinada
Bu kızı hiç sevmiyorum. Ben de ayağa kalktım ve onları kapıdan geçirdim. Kapıyı kapatıp salona geçtim. Koltuğa kendimi attıktan sonra olanları düşünmeye başladım.Bu gün gerçekten zor bir gündü.
-Bellanin gözünden-
Austin beni eve bırakmıştı ve ne zaman istersen beni arayabilirsin demişti. Eve girdiğimde kira Sinirden köpürüyordu. Neler olduğunu anlattı ve daha sonra austini anlattım. O bana sevinirken bende o pislik kıza sinirleniyordum. Enişteme yan gözle bakmak ? Hah rüyanda !
SELAM :D YBLER GEÇ GELEBILIR ÇÜNKÜ BILIYORSUNUZ TEOG SINAVIMIZ VAR :( TEKRARDAN TEŞEKKÜR VE VOTE VERMEYI UNUTMAYINN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )
Vampireİki vampir kız kardeş anne ve babasının zoruyla insanlar okuluna gidecekti.başta ön yargılı olan bella ve kira okula ısınmaya başlayacaktır. Burada onları bekleyen macera ve aşk olacaktır. Bu iki güzel vampirin maceralarını okumanızı tavsiye ederiz...