Geri döndüüükkk jdjdjd :D
"Bella cevap versene nasıl kurtuldun?"
"Beni...Luke kurtardı"
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Beni luke kurtardi dediğimde herkes aniden buz kesti. Jack sinirlenmişe benziyordu.
"Biliyordum bu herifte bir şeyler olduğunu ! Çağirin hemen gelsin buraya"
"Jack sakin olm-" derken kira, jack onun sözünü kesti.
"Ariyor musunuz ? Ben mi getireyim ?"
Dedi jack. Bunun üstüne telefonumu çıkardım ve luke'u aradim. Ilk once bir of çekti ama sonra gelmeyi kabul etti .
~ Luke'un gözünden ~
Bella beni arayip onlara gelmemi istemisti. kesin olanları söylemişti diğerlerine. anahtarı alıp evden çıktım. Yürüyerek on dakikamı bile almıyordu bu yol. Yolda yürürken aklıma bin bir tane şey geliyordu. Duygularım o kadar yoğunduki. Öfke, nefret, özlem, acıma en önemliside SEVGİ. Son yaşadığım duyguyu hala ben bile anlamış değilim ama içimde bir yerlerde ufak bir şey hissediyorum. Ama bunu yok saymam lazım.
Çünkü sevgi zayıflıktır çünkü sevgi LANETTİR
~ Kiranın Gözünden ~
Hepimiz oturmuş luke'un gelmesini bekliyorduk. Hepimizin sinirleri alt üst olmuştu. Jack neden bu kadar sinirlenmişti anlamıyordum. Tamam belki bize güçlerinin olmasını anlatmalıydı ve bizim vampir olduğumuzu bilmeside tuhaf ama Sonuçta bellayı kurtarmıştı ve önemli olanda buydu.
" Nerede kaldı bu sarı kafa? Onu bir elime geçiriyim varya doğduğuna pişman olacak " diye bağırdı jack.
" Ya yeter artık ya yeter! Çok saçma davrandığının farkında mısın?! "
" Benmi saçma davranıyorum!? Asıl saçma davranan sensin! Bana luke'u savunduğunun farkında mısın!? "
" ben luke'u felan savunmuyorum! Sadece-"
" Sadece ne? SADECE NE! "
"Sadece, bellayı kurtaran oydu ve en önemliside buydu anlıyormusun? Bella benim için her şeyden değerli! Onu belki orda öldürebilirlerdi anlıyormusun öldürebilirlerdi! Hiç acımadan, hiç duraksamadan öldürebilirlerdi! Ama luke bellayı kurtardı sizin yapamadığınızı o yaptı! Ve gelmiş burda luke'u gebertmekten bahsediyorsun! Ne yaparsanız yapın umrumda değilsiniz ikinizde! " diyip içimdekileri hepsini döktüm.
Hepsi öylece durup bana bakıyorlardı. Hepsinin gözünde ayrı duygular geçiyordu. Jack te öfke, bellada acıma, austinde ise şaşkınlık. Ama en önemliside benim duygularımdı. Bütün duyguları bir arada yaşıyordum resmen. Artık bıkmıştım, gerçekten bıkmıştım. Kimse umrumda değildi artık. Hiç kimse.
Jack dışarı çıkıp sertçe kapıyı kapattı. Sinirlenmişti ama ben ondan daha çok sinirliydim. Bella yanıma gelip sakinleştirmeye çalıştı. Kapı çalınca austin ayağa kalkıp kapıyı açtı. Gelen luke tu, işte şimdi gerçekleri öğrenicektik. Luke içeri girdi ve herkese başıyla selam verip bir koltuğa oturdu . Bizde onun karşısına oturduk .
" Beni neden çağirdiniz ?"
"Luke bize bir açıklama yaparmisin lütfen ? Bizim vampir olduğumuzu biliyordun ve saf ayağına yattın . Karanlık tarafa nasıl girebildin ? " dedim sakince . Luke sinirlenmişti. Gözleri artık siyaha bürünüyordu. Birden ayağa kalktı ve bize bağırmaya başladı .
"Siz aptallar benim kardeşimi öldürdunuz anladiniz mi ? Benim canimdan can gitti sizin yüzünüzden ! Siz katil pisligin tekisiniz ! Siz benim kardesimi öldürdüğünüz halde ben bella yi kurtardim! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir kız kardeşler ( Düzenleniyor )
Vampireİki vampir kız kardeş anne ve babasının zoruyla insanlar okuluna gidecekti.başta ön yargılı olan bella ve kira okula ısınmaya başlayacaktır. Burada onları bekleyen macera ve aşk olacaktır. Bu iki güzel vampirin maceralarını okumanızı tavsiye ederiz...